auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm Pomógł: 167 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Skąd: z dupy
Wysłany: Czw 24 Kwi, 2008
mały offtop w materii przyczep:
dziku, ilość osi nie ma znaczenia. Jeśli DMC holownika plus DMC przyczepy są większe niż 3500kg to musisz mieć BE (lub CE), dodatkowo na taki zestaw potrzebna jest winieta (tego nikt nie sprawdza, ale gdyby zatrzymało Cię ITD to za brak winiety jest zdaje się 3000zł kary).
Misiek_lbn Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Czw 24 Kwi, 2008
jak wynajmuje jakaś grupa, to nie spotkałem się żeby sprawdzali samochody
przed imrezami, owszem...
ale dzik chyba bierze r5, których ma kilka, więc w razie czego...
Przeglad i OC jest chodzi o fakt ze samochod jest upierdliwy w trasie, robiony bedzie tez na kilka dni przed Lublinem co zwieksza mozliwosc ze wyjdzie jakies niedociagniecie.
Wiec wole dmuchac na zimne i pojechac laweta.
Co do ilosci osi to wiem, ale wlasnie DMC przyczepy najczesciej jest w granicach 1500 przy jednoosiowych. R5 ma w dowodzie jakies 900kg, ciagnacy ma jakies 1700 DMC.
F***ck, lawety znalazlem, nawet zaplacilbym 60PLN za wypozyczenie od piatku do poniedzialku, ale zapomnialem o jednym. Masa wlasna ciagnacego musi miec min 1400 (taka najlzejsza przyczepa wezmie R5), a ja bym ciagnal audi 80 ktore chyba tyle nie ma
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach