auto: RSf1 R26
silnik:: 2.0T
moc: 228km Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Paź 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 04 Gru, 2007 regeneracja Turbo
Oprocz renowki- dzieki ktorej moge w tym szacownym gronie uczestniczyc, posiadam jeszcze cytrynke- ktora na pewno nie jest Hatchem i bynajmniej nie Hotem
dokladnie chodzi o C5 2.2 hdi (2001rok).
Bedac ostatnio na przegladzie ( oczywiscie w ASO na krakowskiej ) Panowie powiedzieli mi ze turbosprezarka wypuszcza olej ( czy jakos tak bo niestety pod wzgledem mechanicznym do orlow nie naleze). Dobrze ze rozmawialem z mechanikiem, ktory powiedzial mi zebym lepiej tego nie mowil Panom przyjmujacym samochody do serwisu- bo z pewnoscia bede chcieli mi wmowic ze trzeba cale turbo wymienic a koszta (3500zl) sa duze.
I tutaj mam pytanie
Nie wiecie kto moze sprawdzic dokladnie co jest z ta turbosprezarka- i jezeli jest nie sprawna to ja poprostu wymienil badz zregenerowal- -za troche mnie niz w ASO
Z gory dziekuje
Pzdr.
Michal
p.s. jezeli napisalem nie w tym miejscu co trzeba to przepraszam
_________________ R26 jak ktos chetny to zapraszam.
cena do negocjacji
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Wto 04 Gru, 2007
odezwij sie do TRAX RACING - Paweł 605 360 360 - powiedz pawłowi,ze masz nr ode mnie
u mnie (też ASO Citroen) Turbosprężarka regenerowana + wymiana to 2767 brutto. Citroen Polska też Ci zaproponował napewno regenerkę. Jak chcesz to możesz do nas też wpaść i rzetelnie odpowiemy Ci na pytanie. Z tym, że dopiero za tydzień mniej więcej bo teraz koniec roku jest tyle roboty, że nie mamy kiedy na hh.org pisać nawet !!!!
jesli delikatnie puszcza olej to regeneracja przynjamniej w lodzi z roczna gwarancja kosztuje kolo 750-800 jesli dojdzie wymiana "wirnika" to wiadomo ze koszta rosna
warto tez spisac oznaczenia z tabliczki i przedzwonic naprzyklad do cer motor w Wawie oni sciagaja miedzy innymi Garety KKK i inne nowki sztuki
to w takim razie nie wiecie gdzie taka tabliczka znajduje sie w C5??
tylko nie mowcie ze na turbosprezarce- tylko gdzie dokladnie.
sorry nie dodalem na turbo sprezarce
trzba spisac oznaczenia z turbosprezarki i wtedy mozna zamowic identyko sztuke
jednak nie ma co liczyc ze za nowke sztuke zejdziesz z cena ponziej 2500 tak plus minus
po vinie mozna dojsc ale tylko w przypadku zamawiania turbinki w serwisie iw tedy masz opcje do wyboru nowki (strzelam) z cena cos plus minus 7000-8000 lub regenerki tak jak Vlodarsky pisal
auto: RSf1 R26
silnik:: 2.0T
moc: 228km Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Paź 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 04 Gru, 2007
Marcel 08 napisał/a:
niestety tam
Czyli pewnie bede musial podjechac gdzies do warsztatu bo silnik w C 5 jest niezle obudowany.
Ci z firmy TRAX RACING bede mogli to sprawdzic??
_________________ R26 jak ktos chetny to zapraszam.
cena do negocjacji
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Wto 04 Gru, 2007
lachim83 napisał/a:
Ci z firmy TRAX RACING bede mogli to sprawdzic??
maja mozliwosci warsztatowe wiec wydaje mi sie ze tak
mikson [Usunięty]
Wysłany: Wto 04 Gru, 2007
powiem wam ze cena naprawy turbo mnie przerazila,
kupujesz oszczednego dizla i sie okazuje to wiekszosc dizli niewazne czy to toya vw czy citro maja problemy z silnikami, jak nie popmowtryskiwacze , turbo to kolo zamachowe,
i tak naprawde sa to bardziej awaryjne silniki niz NA beznyna, szok
dlatego ja wole benzynke NA moze nie jest najoszczedniejsza ale jest prosta w konstrukcji i jest mniejsza szansa ze sie popsuje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach