Temat standardowy ale szukalem rozwiazania i nie znalazlem na forum a bardzo bym prosil o porade. Mam obnizony samochod dosc znacznie(saxo vts) na oryginalnym korektorze hamowania. Efekt jest taki ze za wyjatkiem lodu na kazdej innej nawierzchni od razu blokuje sie tyl. Dodam ze nie mam abs w moim modelu nie bylo.i Teraz sa dwa rozwiazania:
1. Regulacja standardowego korektora hamowania (da sie to zrobic?)
2. Zalozenie rajdowego korektora i przerobienie instalacji (czy jest to bardzo pracochlonne??) myslaem o takim korektorze http://www.allegro.pl/ite..._pokretlem.html
Mr Lucky 13 [Usunięty]
Wysłany: Wto 20 Sty, 2009
Jorkee, całkiem niedawno walczyłem z takim ustrojstwem.
U mnie co prawda jest abs ale jest wyłączony. Auto miałem obniżone na samej belce o jeden ząbek. Tył brał bardzo mocno nawet na 100% suchym asfalcie i na dodatek krzywo (zużyty jeden zacisk) także drobne przyhamowanie kończyło się niespodziwanym driftem
Kupiłem w aso oryginalny korektor, zamontowałem i trochę się poprawiło, ale nadal tył łapał stosunkowo mocno w porównaniu do przodu. Koledzy doradzili mi żebym popróbował na suchej nawierzchni i wyregulował sobie sam, co uczyniłem. Teraz jest prawie dobrze, jednakże na mokrej nawierzchni jeszcze trochę za mocno bierze, jeszcze z półtora obrotu i będzie oki, ale czekam na suchą nawierzchnię, której ostatnio brak.
Co do sportowych korektorów niech wypowiedzą się koledzy, bo sam nie miałem nigdy czegoś takiego w rękach, a sam chętnie posłucham.
tak myslalem ze ktos o tym wspomni ale ja nie jestem nowym uzytkownikiem i juz sie przedstawialem tylko sie jakis czas nie udzielalem...
a wracajac do tematu to z tego wynika ze ten standardowy regulator przy tylnej osi ma jakas regulacje i da sie przy jego pomocy ustawic rozklad hamowania??
Mr Lucky 13 [Usunięty]
Wysłany: Wto 20 Sty, 2009
Tak, jest śrubka, zdejmujesz lewe tylne koło, ja wyczepiałem jeszcze sobie wydech żeby mieć lepszy dostęp.
jorkee [Usunięty]
Wysłany: Wto 20 Sty, 2009
a widzisz bo ja sie z moim mechanikiem nie dogadalem
bo on mi powiedzial ze nie da sie ustawic ale mial na mysli ze nie da sie ustawic bo jest zapieczony a nie ze nie da sie bo sie nie da Czyli kupuje nowy regulator hamowania i ustawei sobie autko na suchej nawierzchni i tyle
auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm Pomógł: 33 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Wto 20 Sty, 2009
To ze tak powiem, anjas czyn swa powinnosc!
_________________ ...
jorkee [Usunięty]
Wysłany: Wto 20 Sty, 2009
jasne srebrne obnizone saxo nawet bylem raz na spotkaniu pod plaza a potem chwile sie nie odzywalem a potem jak sie chcialem zalogowac to mojego konta juz nie bylo...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach