Wysłany: Pon 03 Mar, 2008 C20XE (2.0 16v astra GSI) w chrupku
Nie śmiejcie się jeszcze, pomyślałem o szybkim kombi, streetkillerze w niepozornej budzie. Auto waży <1000kg więc z silnikiem z GSI powinno wymiatać. Do zmiany by był silnik ze skrzynią (+ pełna elektryka, komputer) i zawias. Co myślicie?
Według mnie bezsensu mieć dwa takie samochody, chyba, że masz super mechanika i dużo pieniędzy. Ale silnik C20XE jest super, zrobić w nim 180 koni to żadne problem, a i 200 jest osiągalne. Mój ziom wchodzi w taki projekt, ale wkłada wszystko do budy corsy, tej najstarszej. I to według mnie jest pomysł... Taka corsa 180 koni, biała...
Ale tak czy owak, mieć dwa swapowane lub mocno dłubane auta to niemądre. Lepiej jedno, dopieszczone, którym upalasz i znasz,itd...
no tak, ale kombi jest ogólnie dopieszczone, nic mu nie dolega, na tym setupie który ma pojeździ jeszcze pewnie ze 100 tys km, szkoda mi go sprzedać bo dostanę za niego psie pieniądze (max 10 tys) a palce świerzbią
stux [Usunięty]
Wysłany: Pon 03 Mar, 2008
To w sumie zaden nadzwyczajny swap poniewaz astry kombi wychodzily z tymi silnikami seryjnie. Tak czy siak czasami szybkie kombi moze sie przydac
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 03 Mar, 2008
stux napisał/a:
astry kombi wychodzily z tymi silnikami seryjnie.
Stux ma racje - byly kombi GSI 16V
Moim zdaniem fajna sprawa - auto by bylo cholernie niepozorne.
Koszty chyba niewielkie.
Marek ma racje że z silnika można wycisnąć bardzo duzo, ale na ulice zostawil bym seryjne 150kucy.
To i tak dwa razy więcej niż masz teraz.
Bylby to very fast "chrupek" ...
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach