Wysłany: Sob 16 Lut, 2008 CAR SA reveals best cars of 2007
CAR, the biggest-circulating auto magazine in Southern Africa – read by around a million people – has released its best cars of 2007 in the March 2008 issue. Known as the CAR Top 12 Best Buys Awards, the 9th edition of the event used the 8-man CAR editorial team to determine a winner in 12 set categories that generally cover just about every vehicle segment.
Honda Motor took the top honours when it was named Motor Company of the Year, while the Audi R8 took New Car Design of the Year. The winners in the categories section were:
Best Budget Car: Chevrolet Spark 1.0 LT
Best Light Car: Mazda2
Best Compact Car: Honda Civic
Best Compact Executive: Mercedes-Benz C-Class
Best Executive Saloon: Lexus GS300
Best Grand Saloon: Mercedes-Benz S-Class:
Best Hot Hatch: Audi S3
Best Sports/Performance Car: Porsche 911
Best MPV/Station Wagon: Nissan Livina
Best Compact SUV: Honda CR-V
Best SUV: Toyota Fortuner
Best Double-cab/Pick-up: Toyota Hilux
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 18 Lut, 2008
ja widziałem, nie jechałem ale zbiera wszędzie dużo pozytywnych opinii.
Zerwał z wizerunkiem wcześniejszego S3 (które lekko nadłubane z dobrym zawiase trzasnelo ostatnio 8 min na Nurburgringu) uznawanego za kloca.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Pon 18 Lut, 2008
no dobra dobra tylko ile taka S3-ka kosztuje... teraz ceny spadłu bo EURO zleciało ale kiedyś jak sprawdzałem to na dzień dobry można było przekroczyć 150 / 160 k PLN
Trochę dużo, szczególnie że GolFa GTI (auto z tego samego segmentu) można mieć za 100 k PLN i też wszędzie go chwalą.
To prawda że nie jest tak piękny i luksusowy jak S3 ale czy na drodze jest mniej HOT ? no i przynajmniej można w nim wyłączyć ESP
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Pon 18 Lut, 2008
GTI z przednim napedem nie jest konkurentem S3 bo mu do piet nie dorasta.
Porownaj z R32 a wtedy i cena sie wyrowna
Aha i w S3 ESP da sie wylaczyc- trzymajac przycisk przez kilka sekund.
Ja tez nim nie jezdzilem ale tak mi odpowiedzieli na forum klubu Audi.
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Pon 18 Lut, 2008
bez przesady z tym nieprównywalnym 4 x 4. Audi S3 to nie EVO a Haldex pewnie słuzy do ratowania podsterowności
Tak czy inaczej w/g mnie trochę przeceniony jak na auto z techniką VW GTI z dołączalną tylna osią.
Nowe S3 jest poprawione, jak TT, aluminium, mniej podsterowności, generalnie do przodu.
Ale jest Haldex, więc na śliskim do widzenia. I nie można całkowicie wyłączyć ESP. Jest HOT, ale to bardziej konkurencja EVO i STI, niż klasycznego hothatcha... a mitsu i scooby to klepią audika aż miło. Ostatnio jechałem dyszlem i mnie nowe S3 na ciągłej na pełnym ogniu wyprzedzało. Wizualnie średnio się odpychało, a wyglądowo nie robi szału. Dziwki wolą A5 lub nowe TT.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach