Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Mycie silnika
Autor Wiadomość

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Czw 09 Mar, 2006   Mycie silnika

Zawsze sa dwa stanowiska w tej sprawie- jedni mowia ze mozna myc silnik bez problemu,przeciez wszystko jest szczelne, inni ze nie powinno sie bo wynikaja z tego czesto problemy.

pytalem sie w serwisie ASO citroena i powiedziano mi ze mieli przypadek jak kles umyl chyba myjka cisnieniowa silnik w vts'ie i prze to mial problemy....nie pamietam juz z czym

to jak panowie-> myc, czy nie myc? cisnieniowa myjka czy spryskac specjanym spray'em i splukac woda?

co wy na to?
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 09 Mar, 2006   

specjalny spray i wodą..

a ja umyłem silnik ręcznie za pomoca kilku ręczników.. cifa, pronto i ajaxu :D bez uzycia wody. Wszystko zesżlo i ładnie lśniło.. Może bardziej pracochłonnne ale bezpieczniejsze
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

carlose 
słucham..?
Adminiseparator


auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 09 Mar, 2006   

jedynie tak jak saxorulez mówi.. tak to można, inaczej możesz poprostu zalać silnik, napewno wiązke :/
 
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Czw 09 Mar, 2006   

Ja myję w następujący sposób:

- odłączam akumulator
- osłaniam plastikowymi workami aparat zapłonowy i kopułkę
- spryskuję całość płynem w spray-u do mycia silników obficie
- zmywam wodą ze szlauf-u pod dość niskim ciśńieniem

Nie miałem do tej pory problemów po takim myciu.
Ale najlepiej uczynić to w lecie i dać mu dobrze wyschnąć przed odpalaniem.
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 10 Mar, 2006   

Ja kiedyś zacząłem myć sposobem takim jak saxorulez ale szybko mi się odechciało :D
 
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 10 Mar, 2006   

Ja myje tylko karcherem chlodnice i tyle reszte czyszcze smatka tak jak lukasz i juz jest pieknie :D ,a chlodnica jest zawsze strasznie brudna (mieszka na obrzezach Krakowa to mam syfu wpizdu na drodze buduja nowe osiedla to caly ten burdel na drodze zostawiaja i potem czlowiec wyglada jakby na wsi zabitej dechami mieszkal :560: )wiec jak ja umyje to sie swieci jak nowa :D
 
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Pią 10 Mar, 2006   

Ja jeszcze nie mylem. mam pytanie do vtsiarzy jak radzicie sobie z wyciekiem oleju spod korka wlewu oleju ??

P.S. niech tylko sie cieplo zrobi to tak saxofona wypoeruje ze bedzie sie lśnił jak psu jajca na wiosne :)
 
 
 

carlose 
słucham..?
Adminiseparator


auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 10 Mar, 2006   

może wymień korek, może uszczelka jest pęknięta lub wyrobiona, a samej uszczelki raczej nie kupisz, chyba że coś sam zrobisz :)
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 10 Mar, 2006   

pomaga wymiana korka/uszczelki.
pozdrawia
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Pią 10 Mar, 2006   

Dariano napisał/a:
Ja jeszcze nie mylem. mam pytanie do vtsiarzy jak radzicie sobie z wyciekiem oleju spod korka wlewu oleju ??

P.S. niech tylko sie cieplo zrobi to tak saxofona wypoeruje ze bedzie sie lśnił jak psu jajca na wiosne :)


chyba wszyscy maja ten problem :(

tylko ile kosztuje nowy korek?

moze kolega Vlodarsky nam zalatwi:D
 
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Pią 10 Mar, 2006   

Powiem tak korek kupilem noweczke sztuke w serwisie citroena ok 50 zl dobrze bylo ok 2000km i znowu jest to samo :( Moze go za bardzo musztruje ?! no ale wy tez raczej za wolno nie jezdzice. To ja nie wiem o co chodzi :566:
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 10 Mar, 2006   

ja od 20 tysi po wymianie korka mam spokój...
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 10 Mar, 2006   

ja jak kiedys mylem to troche zaszalalem bo woda dostala sie do swiec i na poczatku chodzil tylko na 3 cylindrach (albo nawet dwoch).slyszalem ze dobrze odpalic silnik podczas splukiwania.
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 10 Mar, 2006   

u mnie mycie silnika wlasciwie nie ma miejsca bo nie pozwalam mu się brudzić ale większe mycie robie szmatkami i roznymi preparatami - na koniec zawsze calosc jest spryskana WD-40 (bo to jest spray kontaktowy i nie zaszkodzi) i czyszczenie tego szmatką - blyszczy się i jest super superowo odlotowo :) moge wstawić fotki po czysczeniu WD-40 (pozostawia polysk)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Mar, 2006   

Peter napisał/a:
ja jak kiedys mylem to troche zaszalalem bo woda dostala sie do swiec i na poczatku chodzil tylko na 3 cylindrach (albo nawet dwoch).slyszalem ze dobrze odpalic silnik podczas splukiwania.


Jakby się dostała do świec to już byś tego silnika nie miał :562:

Aparat zapłonowy trochę zalało, albo kable miałeś słabe i przebicie było.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13