Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
sprzęgło
Autor Wiadomość

lenny 
spieprzaj dziadu


auto: ceteer
silnik:: dwulitrowy
moc: dwiesciedziesieckm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: kcn/wilanow

Wysłany: Pią 01 Lut, 2008   sprzęgło

elo,
jak slusznie na ostatnim naszym spotkaniu zauważył nasz szczfany lis w postaci dzika kończy mi się powoli sprzęgło...

po katacji pachnie spieczonym borsukiem... heh... tak mi się skojazyło...
pytanie: docisk exedy - dobry pomysł na zamiennik serii??

jakie są szanse, że tarcza tez jest do wymiany??
_________________
"...i w tym momencie nawigacja mówi mi : "ZRÓB ALTONENA", no to bach rekaw..." cytat dr. prof. CHRZANKA - santo subito!!!!
Ostatnio zmieniony przez lenny Pon 04 Lut, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 01 Lut, 2008   

Lenny wymieniaj cały komplet.
Moze być kit exedy, porzadne sprzegla robi tez act.
Zalezy jakie masz widoki - jesli marzy Ci sie jakis kompresor to od razu załóż coś mocnego.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 01 Lut, 2008   

Ja mam serie więc mnie wystarczy Valeo ...
W sportowy docisk ze zwykla tarczą bym sie nie bawil, bierz komplet, albo seryjny, albo spiekowy.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 01 Lut, 2008   

Ja w wolnossakach uparcie jestem zwolennikiem seryjnych. Chyba ze seria jakas lipna jest.

Z zuzyciem rozumiem ze miales na mysli ze docisk nie wymaga wymiany.
_________________
Ostatnio zmieniony przez dzik Pią 01 Lut, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

lenny 
spieprzaj dziadu


auto: ceteer
silnik:: dwulitrowy
moc: dwiesciedziesieckm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: kcn/wilanow

Wysłany: Pią 01 Lut, 2008   

dzik napisał/a:
uparcie


why?? uzasadnienie jakiś dziku poprosze...
_________________
"...i w tym momencie nawigacja mówi mi : "ZRÓB ALTONENA", no to bach rekaw..." cytat dr. prof. CHRZANKA - santo subito!!!!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 01 Lut, 2008   

Przynajmniej na podworku renault powiem dlaczego oryginalne
- dziala, podstawowa zaleta
- dziala dlugo
- jest tanie
- mile w obsludze
- dostepne od reki
- potrafi zniesc duzo wiecej nawet niz trzeba (w R5 2x wiecej mocy)

W seryjnym lub troche podkreconym silniku wolnossacym wynalazki maja sens w sporcie kiedy sprzeglo pracuje duzo aktywniej niz podczas nawet naszych dynamicznych sprintow.

Mocne sprzeglo daje po dupie skrzyni itd. Silnik tez swoje obrywa.
_________________
 
 
 

stux
[Usunięty]

Wysłany: Pią 01 Lut, 2008   

Dzik dobrze gada :) Podobnie wyglada rzecz w koncernie PSA, seryjne sprzegla maja duzy zapas wytrzymalosci. Proponowalbym jakis dobry komplecik np. Valeo
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 01 Lut, 2008   

Do hondy jest spora oferta aftermarketow ktore sa w cenie seri w aso, do tego sa duzo wytrzymalsze - nie pogarszaja tez komfortu jazdy.
Z drugiej strony jesli nie planujesz jakis wielkich modyfikacji to seryjne bedzie tez dobre.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

lenny 
spieprzaj dziadu


auto: ceteer
silnik:: dwulitrowy
moc: dwiesciedziesieckm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: kcn/wilanow

Wysłany: Pią 01 Lut, 2008   

fidanza- zna ktoś...??
_________________
"...i w tym momencie nawigacja mówi mi : "ZRÓB ALTONENA", no to bach rekaw..." cytat dr. prof. CHRZANKA - santo subito!!!!
 
 

stux
[Usunięty]

Wysłany: Pią 01 Lut, 2008   

fidanza to dosc znana firma, robi np. lekkie kola zamachowe ze stopow o wadze cos ok. 3,5 kg
 
 

lenny 
spieprzaj dziadu


auto: ceteer
silnik:: dwulitrowy
moc: dwiesciedziesieckm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: kcn/wilanow

Wysłany: Nie 03 Lut, 2008   

ha!!! wlasnie doczytalem w papierach od poprzedniego wlasciciela, ze docisk i lozysko oporowe robione byly w grudniu 2006... zlozene na starej tarczy...

chwala poprzedniemu wlascicielowi!!! oszczedzil mi 2 tysie...

robie tarcze w przyszlym tygodniu... serie wkladam zgodnie z sugestiami waszymi..
_________________
"...i w tym momencie nawigacja mówi mi : "ZRÓB ALTONENA", no to bach rekaw..." cytat dr. prof. CHRZANKA - santo subito!!!!
 
 

lenny 
spieprzaj dziadu


auto: ceteer
silnik:: dwulitrowy
moc: dwiesciedziesieckm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: kcn/wilanow

Wysłany: Pon 04 Lut, 2008   

motul v300

słyszał ktoś....? pewien osobnik siedzacy mocno w sporcie motorowym ostro sie zgrzal jak mi o nim opowiadal...
_________________
"...i w tym momencie nawigacja mówi mi : "ZRÓB ALTONENA", no to bach rekaw..." cytat dr. prof. CHRZANKA - santo subito!!!!
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 04 Lut, 2008   

he he oj ten Leszek :D

- jezeli chodzi o sprzeglo i renaury, to ciekawy jestem ile moje seryjne (nowe) wytrzyma ;)
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 04 Lut, 2008   

do pierwszej awarii :D
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

wisiena
[Usunięty]

Wysłany: Wto 05 Lut, 2008   

A co myślicie o podobno niezniszczalnych sprzęgłach karbonowych?

(M.)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9