auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pią 01 Lut, 2008
Lenny wymieniaj cały komplet.
Moze być kit exedy, porzadne sprzegla robi tez act.
Zalezy jakie masz widoki - jesli marzy Ci sie jakis kompresor to od razu załóż coś mocnego.
Przynajmniej na podworku renault powiem dlaczego oryginalne
- dziala, podstawowa zaleta
- dziala dlugo
- jest tanie
- mile w obsludze
- dostepne od reki
- potrafi zniesc duzo wiecej nawet niz trzeba (w R5 2x wiecej mocy)
W seryjnym lub troche podkreconym silniku wolnossacym wynalazki maja sens w sporcie kiedy sprzeglo pracuje duzo aktywniej niz podczas nawet naszych dynamicznych sprintow.
Mocne sprzeglo daje po dupie skrzyni itd. Silnik tez swoje obrywa.
_________________
stux [Usunięty]
Wysłany: Pią 01 Lut, 2008
Dzik dobrze gada Podobnie wyglada rzecz w koncernie PSA, seryjne sprzegla maja duzy zapas wytrzymalosci. Proponowalbym jakis dobry komplecik np. Valeo
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pią 01 Lut, 2008
Do hondy jest spora oferta aftermarketow ktore sa w cenie seri w aso, do tego sa duzo wytrzymalsze - nie pogarszaja tez komfortu jazdy.
Z drugiej strony jesli nie planujesz jakis wielkich modyfikacji to seryjne bedzie tez dobre.
ha!!! wlasnie doczytalem w papierach od poprzedniego wlasciciela, ze docisk i lozysko oporowe robione byly w grudniu 2006... zlozene na starej tarczy...
chwala poprzedniemu wlascicielowi!!! oszczedzil mi 2 tysie...
robie tarcze w przyszlym tygodniu... serie wkladam zgodnie z sugestiami waszymi..
_________________ "...i w tym momencie nawigacja mówi mi : "ZRÓB ALTONENA", no to bach rekaw..." cytat dr. prof. CHRZANKA - santo subito!!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach