Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Projekt Clio Sport 200+
Autor Wiadomość

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

Gdzie zamówiłeś ten kolektor wydechowy od 182 i ile cos takiego Cię wyjdzie?

Tak zapytam - od dawna masz Clio, czy niedawno kupione? Bo tak mi sie kojarzy z jednym z allegro.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

TOXIC
[Usunięty]

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

kolektorek - www.ebay.co.uk :) wyszedl okolo tysiaka, nie liczac tego ze musze sam po niego pojechac do kumpeli ktora tam siedzi, wysylka do polski wyszla by prawie 500pln :/ Taniej sie przeleciec samolotem :D

A autko mam juz prawie rok, przyjechało prosto ze szwajcarii.
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

Zycze szczescia w projekcie, ale 200 koni na tym sie nie zrobi chocby nie wiem co.
Skad zalatwiasz kolektor dolotowy i za ile?

PS. Ja tez slyszalem, ze Godula to zart i tyle
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

Jak w wielu projektach w PL, graty graty a samo sie wystroi.

Trzymam kciuki, ale zastanawiam sie czy wiekszego przyrostu nie byloby gdybys zamiast walkow kupil SA.
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

Panowie jako ze z Cat Camsem ma trochę do czynienia wiem co sie da na których wałkach.

Na tych co ma TOXIC z powiększoną przepustnicą,SA i kucizną u dołu robi się 215KM

Cały sprzęt Goduli to sprzęt Vtech'u bo bazuje na ich mapach i hamowni, oczywiście można mówić że Vtech to kupa itd itp.. ale od nich mapę miał Darek (jak latał każdy wie), ma Grzech od nas z forum i jakoś te fury jeżdżą i trzymają podaną przez Chojnackiego moc.

Nie będę bronił Goduli bo nie widziałem żadnego jego projektu, ale współpracując z nim i z informacji jakie mi podał podejmuje się strojenia Clio Sport 2.0 faza I na seryjnym ECU bo podobno się da.

Taką samą opinię mam z Belgii tam robią na seryjnym ECU jakieś 200-205KM - info z Cat Cams

Ale możliwe że te modyfikacje dotyczą łagodniejszych wałków i są po prostu zwykłym remapem który jest możliwy w każdym ECU połączonym z wydechem, dolotem i np. łagodniejszymi wałkami.

Chłopaki chcą Ci jasno powiedzieć że bez SA jest spora szansa na to ze wykorzystasz tylko 60% potencjału wałków.

Moje pytanie jest takie - co ze zmiennymi fazami? Zostawiasz, wyłączasz?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

TOXIC
[Usunięty]

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

Nie bede ukrywał ze czesc informacji jakie na ten temat zebrałem pochodzi z angielskiego ClioSport.net. Pytanie jakie tam zadałem to czy po wpasowaniu wszystkiego tak jak ja to widze, tu na miejscu w Łodzi, da rade niewystrojonym autem pojechac przykładowo do Goduli na strojenie.
Tam zdania są podzielone, jedna osoba po rozmowie z CatCams mówi ze twierdza "nie bedzie chodzic dobrze na seryjnym ECU, jesli wogole"
Z kolei inna osoba (z ktora jako jedyna udało sie nawiązać normalną rozmowe w tym temacie) mówi ze po rozwiązaniu problemu biegu jałowego powinno byc ok. Chlopak najwyrazniej zna sie na rzeczy bo robi w AngelWorks.
Cała reszta jednym glosem mowi ze co wogole ja robie i zebym zmienil na model 428.
Natomiast mało kto z nich powoluje sie na faktyczne doswiadczenia z tymi wałkami.

saxorulez napisał/a:

Moje pytanie jest takie - co ze zmiennymi fazami? Zostawiasz, wyłączasz?

Widzisz no sprawa jest delikatna, znajdzie sie jeszcze pare rzeczy nad ktorymi warto by sie zastanowic, problemem jest jedynie ilosc gotowki na to potrzebna i jak to poukladac czasowo aby nie robic 2 razy tej samej roboty. Generalnie fundusze przewidziane na ten sezon juz rozdysponowalem, ale jak mi kto powie "Stary poczekaj jeszcze kup to i to i pozniej poskladaj to w całosc, to warto sie bedzie zastanowic. Nic mi sie nie stanie jak walki poleza na regale poki sie kaski nie dozbiera. Kolektory to moge sobie wpasowac bez niczego, ale jak juz dlubac w silniku to raz a dobrze. I tak musze zmieniac rozrzad wiec przy okazji sie wlozy walki, chocby na probe.
Biorac pod uwage SA to zaczynam sie powoli zastanawiac czy moze by tak nie poczekac i nie kupic za jakis czas dodatkowo trabek ktore juz same z siebie wymagaja SA, kupic w komplecie i wystroic razem pod walki. A do tego czasu jezdzic na zmapowanym seryjnym ECU.
Natomiast co do kólek to wlasnie miałem do Ciebie pytanie, to juz druga zmiana rozrzadu wiec chyba wypada zmienic kółka, normalna cena Renault to jakies 500 za sztuke, dlatego sie zastanawiam czy moze jak juz kupowac to nie kupic regulowanych i zainstalowac je tam na "zaśke" poprostu jako zamienniki OEM'owych :)

ale sie rozpisalem :) jeszcze troche i zmienie temat na blog toxic'a ;)
 
 

Gaydek 
Tesco - codziennie niskie ceny


auto: czarne
silnik:: turbo
moc: ?_km
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: PL

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

TOXIC napisał/a:
Metka z cena na stronie Renault Sport to 320 euro :)

Damn it. Do Pumy kolektor dolotowy Ford Racing kosztuje 477 Funtów a do tego trzeba dokupić uszczelkę i Samco do filtra powietrza.
 
 

TOXIC
[Usunięty]

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

Gaydek napisał/a:
TOXIC napisał/a:
Metka z cena na stronie Renault Sport to 320 euro :)

Damn it. Do Pumy kolektor dolotowy Ford Racing kosztuje 477 Funtów a do tego trzeba dokupić uszczelkę i Samco do filtra powietrza.


Spoko mnie nadal jest trudno uwierzyc w wyzszosc tego kawałka nad fabrycznym, bez dodatkowego obrobienia pozostałych elementow, ale pociesza mnie fakt ze kupilem to za 150zł w komplecie z uszczelka :D zaoszczedzona kase z przyjemnoscia wydam na wzmacniajace browary kiedy bede siedzial i samemu szlifowal górną czesc kolektora.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

TOXIC napisał/a:
Widzisz no sprawa jest delikatna, znajdzie sie jeszcze pare rzeczy nad ktorymi warto by sie zastanowic, ......


Odnośnie kółek to uważam że naprawdę warto jak już to robisz szczególnie ze za regulowane cena jest ta sama.

Co do 4P to akurat lepszym rozwiązaniem był by model wałków 422, ale 421 też da radę.

Co do tego że 428 jest lepszy na ulice to zgadzam sie z brytolami, tak jak pisałem 421 to już jest maks na ulice i w miarę seryjne graty pod maską.

Jeszcze jedno - c- do jechania do KRK bez strojenia.. marnie to widzę. Ja jakoś dojechałem autem na strojenie przez całą Warszawę ale fura mi gasła za każdym razem nie będąc w stanie utrzymać wolnych obrotów.

No i okazało sie że było z lekka za ubogo...

Cat Cams nie da Ci jasnej odpowiedzi czy można na tych wałkach pojechać do KRK czy też nie.

Ja bym nie pojechał.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

TOXIC
[Usunięty]

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

Zdaje sobie sprawe ze to nie jest najlepszy wybor, no ale sam wiesz ze cena bylo ok.
A ze wyjdzie z tego ostry hard core to juz sobie zdalem sprawe. I własciwie to tylko bardziej mnie to kreci :) Wazne zeby nie napotkac na przeszkode nie do przejscia.
To czy pociagnie na seryjnym ECU powiedzmy do nastepnego sezonu bedzie dla mnie najlepsza wiadomoscia.

No to bede chetny na te kółka, ale to jeszcze ze 2-3 tygodnie zanim zaczne kupowac czesci do wymiany rozrzadu.

Pomijam juz fakt ze nadal szukam 2 felg OZ od sporta w rozmiarze 15'' bo auto nadal stoi na zimowkach :/ i takich mniejszych spraw do ogarniecia jest niestety wiecej.
Ostatnio zmieniony przez TOXIC Nie 06 Kwi, 2008, w całości zmieniany 2 razy  
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

TOXIC napisał/a:
A ze wyjdzie z tego ostry hard core to juz sobie zdalem sprawe. I własciwie to tylko bardziej mnie to kreci :) Wazne zeby nie napotkac na przeszkode nie do przejscia.
To czy pociagnie na seryjnym ECU powiedzmy do nastepnego sezonu bedzie dla mnie najlepsza wiadomoscia.


i tu jest clue... jeżeli nie masz budżetu na SA to musisz zdać sobie sprawę ze jeśli Godula sobie poradzi (a wszystko wskazuje że tak) to i tak poprzez ograniczenia ECU ciężko będzie wykrzesać wszystko z tych gratów które masz.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

TOXIC
[Usunięty]

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

Jak to mowia nie od razu Rzym zbudowano :)
Zobaczymy co z tego wyjdzie, a co do dodatkowych korzysci z SA to jesli wracajac do tematu za jakis rok bedzie mozna zyskac wiecej to tylko na plus.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

no nic pozostaje nam czekac i zyczyc powodzenia. Chce zobaczyc te 200+ KM z takim setupem.

p.s. gdzie masz zamiar kupic SA za 2k PLN?? - jezeli masz taka cene to bierz odrazu 2
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

dolarów a i owszem ;)
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

eM napisał/a:
dolarów a i owszem ;)


dokladnie ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 8