Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Projekt Clio Sport 200+
Autor Wiadomość

TOXIC
[Usunięty]

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

Nie no , OMEX 600 wychodzi 2,6k (600funciakow) + do tego czesciowa wiazka chyba widzialem za 76 funciakow. Nie jest jeszcze tak tragicznie, ale nie na tyle dobrze zebym sobie mogl kupic odrazu
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

TOXIC napisał/a:
Nie no , OMEX 600 wychodzi 2,6k (600funciakow) + do tego czesciowa wiazka chyba widzialem za 76 funciakow. Nie jest jeszcze tak tragicznie, ale nie na tyle dobrze zebym sobie mogl kupic odrazu


zapytaj Saxorulez-a ile kosztuke Omex 600 ;) - bo tobie wyszlo 2x mniej niz w rzeczywistosci :D
 
 

TOXIC
[Usunięty]

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

http://cgi.ebay.co.uk/OME...7QQcmdZViewItem

i wiazka do podlączenia samemu

http://cgi.ebay.co.uk/OME...7QQcmdZViewItem

dobry elektryk samochodowy powinien sobie chyba z tym poradzic ?

Ma ktos pozyczyc 3kola ?? ;)
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

dlaczego clio sporta nie da sie wystroic na swince?? to 1 pytanie...

w sensie co ecu ma w sobie, ze stwarza problemy...

jesli juz koniecznie standalone to moze VEMS?? wyjdzie taniej niz omex, sa w pl ludzie ktorzy ogarniaja.. zreszta nie ejst to jakas skomplikowana sprawa...



do takich walkow pasowaloby doprezyc motor... i wg mnie regulowane kolka konieczne...
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

Toxic: jak Łukasz sprawdzal cene dla mnie to wychodzilo ponad 5 k
jezeli jest tak jak mowisz to tylko lepiej dla mnie i zamowie sobie go w tym tygodniu

Ade: VEMS to chyba jest dobry do pugow 106 i saxo (tyle nawet slyszalem dzisiaj na KJS)
 
 

TOXIC
[Usunięty]

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

Bad-i napisał/a:
Toxic: jak Łukasz sprawdzal cene dla mnie to wychodzilo ponad 5 k
jezeli jest tak jak mowisz to tylko lepiej dla mnie i zamowie sobie go w tym tygodniu

Ade: VEMS to chyba jest dobry do pugow 106 i saxo (tyle nawet slyszalem dzisiaj na KJS)


Wiesz, ja tez slyszalem ze to 5kola przynajmniej, ale to z reguly u jakiegos dystrybutora i łącznie z instalacja. Ta oferta na ebayu wydaje sie wiarygodna, koles w ostatnich 90 dniach ma juz kilka komentarzy za sportowe ECU. Wiec sie tylko cieszyc z ceny zaczely byc roche bardziej przyjazne :D . Nie wiem musze sobie to wszystko policzyc, moze, moooze dal bym rade od razu i z tym, ale czarno to widze narazie.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

zapytaj go o dwa to moze bedzie taniej - ja jeden wezme na bank w tej cenie ;)
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

Bad-i napisał/a:
Toxic: jak Łukasz sprawdzal cene dla mnie to wychodzilo ponad 5 k
jezeli jest tak jak mowisz to tylko lepiej dla mnie i zamowie sobie go w tym tygodniu

Ade: VEMS to chyba jest dobry do pugow 106 i saxo (tyle nawet slyszalem dzisiaj na KJS)


standalonowi wsumie nie robi roznicy czy pracuje w saxo czy w clio, seryjny komp i tak idzie na smietnik:]
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

ade napisał/a:
dlaczego clio sporta nie da sie wystroic na swince?? to 1 pytanie...


zacytuję gościa od strojenia pewnego...

strojenie na śwince to jak zdradzanie żony :)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

saxorulez napisał/a:
ade napisał/a:
dlaczego clio sporta nie da sie wystroic na swince?? to 1 pytanie...


zacytuję gościa od strojenia pewnego...

strojenie na śwince to jak zdradzanie żony :)


ja tam wole dobrze na swince niz typowo (czyli z dupy) na oryginalnym kompie...:d

a ludzi, ktorzy ogarniaja swinie jest sporo, w przeciwienstwie do tych co ogarnaija ecu;]
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 06 Kwi, 2008   

byłem raz u ludzi co to ogarniają - największy spec w stolicy
niestety nie miał nawet odwagi powiedzieć że nie robił nigdy tego typu auta.

Powiedział żę się podejmie, że spróbuje, ze podłubie - a jak nic nie wyjdzie to da znać.

Ja nie rozumiem ludzi z branży "strojenie" jest to taka nisza, wciąż nie wyeksplorowana. Nikt z nich w siebie nie inwestuje mam wrażenie - czasami jak z nimi rozmawiam po prostu widać że nie odróżniają VTS od VTI albo nie wiedzą ze w Saxo były dwa różne komputery - zupełnie inne.

Tak naprawdę poza Vtechem i Unitroniciem nikt nie podejmuje się dotykania do ECU
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

TOXIC
[Usunięty]

Wysłany: Pon 07 Kwi, 2008   

No ja zadalem pytanie o ta swinke ale tez nie przepadam z tym rozwiazaniem.

A teraz cos do rozgryzienia:
Skoro główny problem z wystrojeniem tego kompa polega na tym ze przelicza on obciazenie bazujac na cisnieniu w kolektorze wydechowym (albo dolotowym tu moge sie mylic) to czemu jeszcze tego nikt nie ugryzl ? :)
to znaczy ugryzli tylko za to sie placi ;) z tego co wlasnie zaslyszalem to juz nawet ITB wystroili na seryjnym ECU (to oczywiscie w UK)

Wiem ze najwiekszy problem dotyczy fazy drugiej ktora ma 2 sondy lambda, to dlatego wszyscy brytole jada na OMEX'ie.
U mnie problem jest troche mniejszy skoro mam tylko jedna.
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 07 Kwi, 2008   

ade napisał/a:

standalonowi wsumie nie robi roznicy czy pracuje w saxo czy w clio, seryjny komp i tak idzie na smietnik:]


To troche szersze pojecie niz sie wydaje.
Silniki potrafia znacznie sie od siebie roznic, VEMS jak sie nie myle jest na MS'ie i nie wszystko tak latwo obsluzy.
Cos mi sie zdaje ze Clio phII VEMS by nie ruszyl.
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 07 Kwi, 2008   

TOXIC napisał/a:
Skoro główny problem z wystrojeniem tego kompa polega na tym ze przelicza on obciazenie bazujac na cisnieniu w kolektorze wydechowym (albo dolotowym tu moge sie mylic) to czemu jeszcze tego nikt nie ugryzl ? :)


Większość nowych kompów bazuje na ciśnieniu w kolektorze ssącym.

Przyjmuje się że wałki z czasem, otwarcia nie dłuższym niż 12-15 stopni (przynajmniej dla 8v) od serii nie powodują zbyt dużych zmian/ zawirowań w kolektorze ssącym.

jeżeli masz ostrzejsze wałki to podciśnienie może być zbyt duże i MAP się po prostu sra.. a ECU sie wykłada :)

Tak ja to rozumiem.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 07 Kwi, 2008   

Wlasnie nie, podcisnienie moze wcale nie ulec zmianie, zmienia sie VE czyli wspolczynnik napelniania. Czyli przy tym samym odczycie z mapsensora wpada wieksza ilosc powietrza i to wlasnie trzeba skorygowac w programie.
Cisnienie w kolektorze sie nie zmienia bo nawet przy bardzo cywylnych walkach przy WOT osiaga poprostu cisnienie atmosferyczne, a walki za sprezarke nie robia.

Dlatego sie stroi po zmienianie walkow.

MS ma mapy zorientowane na VE i ladnie widac przy jakich obrotach napelnianie jest najlepsze.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 10