auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Czw 02 Paź, 2008
Bad-i napisał/a:
Radziu jeszcze Doskocz (który latał Maxi z fabryki) oraz Kościuszko (auto zbudowane przez Polaka )
Nie wiem kto za tamtych czasow wymyslil te bzdury ze megane maxi Kuliga byl na hamowni i bylo 330KM i jakies tam inne polskie maxi byly lepsze od fabryki.
Kurwa, jesli Polacy byli by tacy kurewsko zajebisci w budowaniu silnkow, mysle ze ktos by ich zatrudnil w renault sport.
Ale oczywiscie nie. Polska duma na to nie pozwala. Dlatego wszystko skonczylo sie na tym, ze ktos kiedys zrobil 330KM na F7R.
A dzisiaj taki Bad-i ktory ma graty i wszystko nie wie do kogo pojechac by to wystroic.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 03 Paź, 2008
Jest ten wlasnie Pan ktory budował Maxi Naczelnika - niestety on budował tylko bude i silnik a wystroili to poprzez komp z fabryki
Nadal go namawiam do zlego ale jakos nie chce dac sie skusic skubaniec jeden (obecnie z zona odpoczywa w gorach - emeryturka)
TOXIC [Usunięty]
Wysłany: Pią 03 Paź, 2008
Czyli jednym slowem bez SA to rzezba w gownie teraz tez juz to widze.
Ciesze sie jednak ze auto jezdzi bo opinie jakie byly co do tych walkow zapewnialy ze autem na seryjnym ecu nie da sie jezdzic
Martwi mnie troche spalanie no ale teraz juz nic nie poradze
Za to na koniec roku moze uda sie wyskrobac na SA. No chyba ze kontakt ktory zalapalem pozwoli wystroic ECU juz tu lokalnie na hamowni za pomoca bardziej wyspecjalizowanego sprzetu.
Pomyslcie no i powiedzcie co waszym zdaniem trzeba poprawic dookola silnika zeby te kuce latwiej bylo z tego wyskrobac.
Jesli chodzi o dolot to zostal juz do poprawki tylko dolot zimnego i zwiekszenie srednicy kanalow doprowadzajacych do fabrycznej puszki.
Jesli chodzi o wydech do zrobienia jest wszystko ! tylko czy stan aktualny bez kata mogl by tak bardzo zanizyc wyniki ??
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Sob 04 Paź, 2008
Cytat:
Pomyslcie no i powiedzcie co waszym zdaniem trzeba poprawic dookola silnika zeby te kuce latwiej bylo z tego wyskrobac.
Jesli chodzi o dolot to zostal juz do poprawki tylko dolot zimnego i zwiekszenie srednicy kanalow doprowadzajacych do fabrycznej puszki.
Jesli chodzi o wydech do zrobienia jest wszystko ! tylko czy stan aktualny bez kata mogl by tak bardzo zanizyc wyniki ??
ciężko powiedzieć co i jak trzeba zrobić, na pewno uporządkować wszystko. I dopiero wtedy szukać jakiejś metody na poprawianie osiągów.
Mam pytanie - czy to auto w ogóle jeździ szybciej niż seria? Bo taki przyrost gdzieś tam wysoko w rpm na co dzień nie jest odczuwalny
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
TOXIC [Usunięty]
Wysłany: Sob 04 Paź, 2008
Co ciekawe, hamownia wcale nie oddaje tego jak teraz sie jezdzi autem. Fakt jest duzo glosniej moze to poteguje ten efekt, ale poki co wrazenia z jazdy sa fantastyczne. Mam wrazenie jak by poprawilo sie w calym zakresie obrotow.
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Sob 04 Paź, 2008
Hmm TOxic ale ty nadal nie jestes wystrojony, o czym tu dywagować.
TOXIC [Usunięty]
Wysłany: Sob 04 Paź, 2008
Testowalem 8 roznych wersji kalibracji. AFR jest juz w normie, auto na jalowym pracuje dobrze, nie gasnie nie dlawi sie. Jesli o mnie chodzi to jest ok. Fakt ze aparatura pomiarowa jest taka jaka i moze wiecej tak na odleglosc uzyskac sie nie da.
eM ogladales te logi ktore byly wczesniej ? Moge Ci podeslac cos swiezego do przejzenia. Bede wdzieczny za jakies uwagi.
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Sob 04 Paź, 2008
Tak ogladałem ale nie w tym rzecz,
naniosles 8 poprawek do programu.
Chcialbym tylko powiedziec ze podczas strojenia (okolo 2h) tych poprawek potrafi być około 50-100.
TOXIC [Usunięty]
Wysłany: Sob 04 Paź, 2008
To moze inaczej ile mnie to bedzie kosztowac, czy poradzimy sobie z tym co mamy i na kiedy sie umawiamy ??
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Sob 04 Paź, 2008
eM tak mi sie przypomnialo...ogarnoles juz do konca temat marcelowego
lub oscarowego ecu? cos realnie i namacalnie juz przyroslo czy sprawa
nie doszla do konca? udalo sie wyzej ustawic odciecie?
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Sob 04 Paź, 2008
Marcela ECU daje sie stroic, stroiłem ale seryjnie nie bylo prawie co robic, jedynie to troche sie wygladził dół. Odcinki nie podnioslem
U Oskara nie dalem rady.
Generalnie jak walkow sie nie zmienia to strojenie w 106 imho niewiele da bo seryjna mapa jest miodna w porownaniu do np hądy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach