auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Wto 29 Kwi, 2008
porządkując, bo może ktoś kiedyś będzie szukał.
Citroen Saxo był sprzedawany na kilku rynkach przez co nazewnictwo nie było takie samo...
Nie prawdą jest że w Ph II nie było VTRa bo był chociażby w Anglii.
silnikowo wiadomo VTS - tylko 16v (ja tak uznaję)
VTR - 1.6 8v 90KM/98KM
VTR - 1.4 8v - 75KM
zawieszeniowo jest to samo w wersjach 1.6 16v i 1.6 8v, 1.4 8v ma mniejszy rozstaw kół i inna belkę z tyłu, 1.4 8v ma inne wachacze z przodu w 1.6 16v i 1.6 8v są kute
hamulce 1.6 16v i 1.6 8v są te same, 1.4 8v z tyłu bęben, z przodu tarcza jak w 1.1 8v i 1.4 8v
skrzynia jest inna w każdej wersji
we wnętrzu VTS ma temp oleju VTR tego nie ma
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 30 Kwi, 2008
Dodam od Siebie ze VTS 1.6 16v ma homologacje FIA a VTR 1.6 8v jej nie ma. Byli tacy co się nacieli budując auta i potem ZONK był, bo sugerowali się że jak 106 Rally ma to VTR też musi mieć.
auto: saxofon
silnik:: 1.6 8v & 1.6 16v
moc: Za mało...km Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Sie 2006 Skąd: Podkowa Leśna City
Wysłany: Śro 30 Kwi, 2008
a moj VTR to ogolnie wynalazek.
ostatnia seria z tasmy i oznakowany jako VTS a wszystko od VTR
_________________ DOBRY SEX - można porównać do poślizgu na mokrej drodze, z którego wychodzi się bez najmniejszego szwanku. Serce w gardle, adrenalina, człowiek cały spocony, a na końcu szczerzy zęby jak idiota:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach