Wysłany: Czw 08 Maj, 2008 problemy z układem kierowniczym w Saxo
Witam, na maglu pojawił się luz,
dodatkowo zaczynają się problemy z pompą wspomagania
(czasami nie domaga)
koszt nowych części mnie skutecznie odstrasza
myślałem żeby zupełnie pozbyć się wspomagania,tym bardziej, że jego siła nie jest zbyt duża
bodajże w 106tkach rellye nie ma wspomy i da się jezdzic
a ogumienie ma ten sam rozmiar
- czy to prawda?:)
powiedzmy ze zregeneruje magiel,
siłownik od wspomagania jest jakby dołączony,
czy moge go odpiąc, zdemontowac pompę i osiągnąć coś takiego jak powiedzmy we wspomnianej 106tce,
czy może potrzebne są jakies bardziej skomplikowane zabiegi
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 09 Maj, 2008
Jasne że możesz go zdemontować i będzie się dało jeździć, tylko weź pod uwagę to że w autach bez wspomagania np 1-6 rallye jest inne przełożenie kierownicy
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pią 09 Maj, 2008
W maglu trzeba wymienic taka tulejke ktora bodajze kosztuje 5zl. Trzeba zdjac oslone gumowa z jednej strony, odczepic caly drazek kierowniczy, wyjac stara tulejke (moze byc z tym problem) no i wklepac nowa tulejke. Przy okazji sprawdzic w jakim stanie sa oslony. Magiel jest mocowany na dwie sruby do sanek. Mozna go wyjac nie odkrecajac zadnej innej sruby, no jeszcze od drazkow kierowniczych oczywiscie. Przelozenie w aucie ze wspomaganiem zazwyczaj jest mniejsze. Jak odlaczysz wspomaganie to musisz zadbac o to zeby w ukladzie nadal byl plyn i dobrze trzeba zaslepic uklad
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pią 09 Maj, 2008
frencz technologiren.... to dowodzi tylko tego ze 106 jest biedna w porownaniu do 205
zed [Usunięty]
Wysłany: Pią 09 Maj, 2008
Dzięki!
A teraz pytanie:)
czy jest w jakims modelu przekładnia bez wspomy, która podpasuje pod moje drążki itp plug&play?
p106rallye [Usunięty]
Wysłany: Pią 09 Maj, 2008
Wspomaganie w 106/saxo dużo,ale to dużo daje.Ja nie miałem w rejlaku wspomagania i jest to mało przyjemne. Przy oponie 175 już jest niezła walka z samochodem.A jak chcesz jednak nie mieć serwa to kup nowa przekładnie z każdej 106/saxo(koszt 200-250zł).
zed [Usunięty]
Wysłany: Sob 10 Maj, 2008
Danke!
A znasz/ znacie kogoś kto reanimuje takie pompy?
zed [Usunięty]
Wysłany: Czw 15 Maj, 2008
Jest problem ze znalezieniem młodej pompy akurat do saxo,
czy orientujecie sie z jakich aut można by było dopasować jakąś pompę,
albo czy ktoś skutecznie reanimuje je?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach