auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Śro 28 Gru, 2005
linka to podstawa, nigdy nie moglem sie w hothatchach przyzwyczaic do potencjometru. szczegolnie na nawrotach 'iglach' gdy na recznym sie trzeba wbic hothatche z potencjometrem nie przenosza tak bezposrednio mocy jak te z linka - takie do tej pory doswiadczenia zrobilem
Spoon [Usunięty]
Wysłany: Nie 01 Sty, 2006
Myślę, że można przeczytać linka
nieźle poparte wykresem
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pon 02 Sty, 2006
dzik napisał/a:
A ja dodam od siebie ze turbo wg mnie daje najwieksze wrazenie na d**pohamowni przy tej samej mocy i osiagach.
Zgadza sie, efekt nieliniowego wzrostu momentu obrotowego jest dla kierowcy najbardziej zauwazalny, do liniowych wzrostów momentu idzie sie szybko przyzwyczaic, a jeszcze bardziej do quasi stalego momentu
Turbo z duzym lagiem robi wrazenie na pasazerach, nic sie nie dzieje a po chwili wszystkich wbija w fotel przy dzwieku odssynia powietrza z otoczenia.
Dla mnie porazka sa turbo diesle, nie potrafie sie przekonac. Spadajacy na leb na szyje moment jest dobijajacy.
Niby ostatnio ujezdzalem 150konnego diesla tylko ze wlaczajac sie do ruchu musialem dwa razy zmienic bieg, swoim clio na dwojce ide 110, ten diesel osiagnal 100 na trojce ostatnimi silami.
44FG [Usunięty]
Wysłany: Czw 05 Sty, 2006
No ale czemu tu się dziwić ? Diesel kręci się do 4.5 bo potem nie ma już sensu, więc aby był dynamiczny należy pochochlować skrzynią.
Do sporta w wiekszosci podejmowanych prób stosowano kompresor C30-94 (moce 250 do 400 po doładowaniu)
Pomimo tego ze max bezpieczna granica z seryjnymi gratami w silniku to 250kuca
Mnie ineresuje kompresor C30-64 ale nie łape sie w tych wykresach które tam nabazgrali. Czas w koncu postawic kropke nad i pakujac kompresor. Akcja oczywiscie ekonomode wiec wybieram C30-64 (teoretycznie do 280 kuca) Chce to puscic na seryjnych gratach z obecnymi wałkami (o ile zabójczy overlap nie bedzie wykluczał takiej aplikacji)
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Sob 24 Lip, 2010
Widze ze juz wiesz ze overlap jest za duzy. Polecam wrocic do serii badz zamieni. Na model do kompresora. W tym przypadku wydmucha cie wiekszosc mieszanki w wydech.. w na to wydech ma zassac ale tutaj gdy pojawia sie doladowanie z drugiej striny to sie nie sprawdzi. Uderz na PW do mnie z checia pomoge z prfilem pod komprespr w dobtej cenie
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 24 Lip, 2010
HeHe spoko spoko, seryjne to ja mam Zreszta to narazie faza składania klocków. Do ukonczenia projektu jeszcze długa droga. Najwieksza rzezba to dorobienie mocowania a mysle grubo bo che zostawic klime.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach