Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Sportowa wkładka filtra powietrza?
Autor Wiadomość

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 26 Lip, 2008   

To ja pozwole sobie wrzucic dane z gazety GT w ktorej byl przeprowadzony test stozkow, udzial wziely:

K&n, green, blitz, itg, spoon sports, i ori Hondy, Samochod testowy CTR EP3.

K&n:

przepływ: 74%
moc: 186,35KM
cena: 180zl
ocena: 6.5/10

Green:

przeplyw: 73,6%
moc: 187,5KM
cena: 264zł
ocena: 6.5/10

Blitz:

przeplyw: 74,4%
moc: 188,25KM
cena: 185zł
ocena: 7,5/10

Itg:

przepływ: 75,2%
moc: 188,75KM
cena: 290zł
ocena: 8,5/10

Spoon Sports:

przepływ: 74%
moc: 185,15KM
cena: 600z
ocena: 4,5/10

Ori Honda:

przepływ: 72,6%
moc: 186,95KM
cena: 93zł
ocena: 5,10

Zdecydowany zwyciezca to ITG. Jesli chodzi o przyrosty mocy to kolejnosc byla nastepujaca: ITG, Blitz, Green, Ori Honda, K&N, Spoon
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Sob 26 Lip, 2008   

k&n oraz green'y produkuje jedna i ta sama fabryka, wiem od kogos kto tym handluje :D
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Sob 26 Lip, 2008   

Ja pierdole... Na spoonie wyszło mniej koni niż na oryginale ??????

Ale jak to ?
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 26 Lip, 2008   

Wynik w koniach to raczej slaba sprawa...
Przepływ a i owszem.
Roznica jednego konia ba, nawet czterech to jest tak sliska sprawa ze nie moze byc porownaniem w testach... tzn takim racjonalnym.
Fajnie ze ten itg jest lepszy od spoona i tanszy dwa razy.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 26 Lip, 2008   




Sprawdzone, mieści sie w puszce Racelanda trzeba tylko wykorzystać gumę z seryjnego filtra Raceland ponieważ rurka aluminiowa ma za małą średnicę
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

r26rulez 
1234567890


auto: RSf1 R26
silnik:: 2.0T
moc: 228km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Paź 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 27 Lip, 2008   

jedyna nieseryjna rzecza w r26 jest wlasnie wkladka itg :)

miałbyć to poczatek wielkich modów :)
_________________
R26 jak ktos chetny to zapraszam.
cena do negocjacji
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Nie 27 Lip, 2008   

Jak coś to też jestem zainteresowany tylko jeszcze Raceland`a muszę zamówić... A właśnie wkładał ktoś Racelanda do 8v ??? Podobno coś trzeba lekko podszlifować...
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 27 Lip, 2008   

Marcel to przerobił.. przeszkadza w tym rozdzielacz zapłonu chyba
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 14 Sie, 2008   

Właśnie zamówiłem do siebie wkładeczkę ITG. Zobaczymy, mam nadzieję, że nie będzie to kasa wyrzucona w błoto (bo np. stwierdze, że jednak chcę dolot ;D ).

To co z tym rabatem? ;)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 25 Sty, 2009   

Odkopuję.

Wkładka ITG jeździ już od dawna w CA2. Szczerze mówiąc, to efekty raczej niezauważalne, przynajmniej dupohamownia nic mi nie powiedziała. Ot jakby minimalnie żwawiej się wkręcał, ale to chyba złudzenie. Dźwięk bez zmian raczej..

Znalazłem coś takiego: http://moto.allegro.pl/it...oen_c2_vts.html



Z budowy podobny do Racelanda - warto się tym zainteresować?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Nie 25 Sty, 2009   

myśle że warto :) cena ok a układ jest nie głupi
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 26 Sty, 2009   

Greg W tych pieniądzach to myśle że wystrugałbyś taki custom jaki jest w C2 R2, z wyglądu ten dolot to mi przypomina ten co miał Freeman i w Clio on zabierał a nie dodawał mocy.
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 26 Sty, 2009   

Greg,

sprawdz średnice tej rurki czy nei jest mniejsza od przepustnicy przypadkiem
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 26 Sty, 2009   

Panowie, spędziłem trochę czasu na buszowaniu w necie. Saxorulez jakiś czas temu mnie naprowadził na forced air'y (dzięki wielkie!).

Wyniki:
Zaj*bi*sty jest Green Cotton Forced Aitr Induction Kit:


(to jest akurat do 1.4; do 1.6 ma więcej elementów)

W C2:




Jest duży jak pyta murzyna. :devil: ;D

Trzeba wywalić uszczelkę i te pierdoły pod maską żeby dobrze działał. Podobno OGARNIA. :)

I teraz najlepsze... w Polsce (2b rally) kosztuje... 1700zł :lol2: , we FR jakieś 410euro...

Porażka.

I teraz pytanie do posiadaczy Racelandów: czy one są jakoś skomplikowanie zbudowane? Czy to po prostu obudowa? Są jakieś profilowania, kierowanie powietrza itd? Dlaczego pytam - myslę o zrobieniu takiej puchy samemu z jakiegos kompozytu np. Rurki to groszowa sprawa, za 100zł za to wyjdzie pewnie, filterek z ITG za jakieś 200zł i powinno grać. :)

Co sądzicie?

A o rurkę Simoty się dowiem.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 26 Sty, 2009   

myśle ze bez problemu ogarniesz to z kompozytów. Kwestia czasu wolnego i tyle.
1700 to kwota zaporowa że tak powiem..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 9