auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Sob 26 Lip, 2008
Wynik w koniach to raczej slaba sprawa...
Przepływ a i owszem.
Roznica jednego konia ba, nawet czterech to jest tak sliska sprawa ze nie moze byc porownaniem w testach... tzn takim racjonalnym.
Fajnie ze ten itg jest lepszy od spoona i tanszy dwa razy.
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Nie 27 Lip, 2008
Jak coś to też jestem zainteresowany tylko jeszcze Raceland`a muszę zamówić... A właśnie wkładał ktoś Racelanda do 8v ??? Podobno coś trzeba lekko podszlifować...
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 14 Sie, 2008
Właśnie zamówiłem do siebie wkładeczkę ITG. Zobaczymy, mam nadzieję, że nie będzie to kasa wyrzucona w błoto (bo np. stwierdze, że jednak chcę dolot ).
To co z tym rabatem?
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 25 Sty, 2009
Odkopuję.
Wkładka ITG jeździ już od dawna w CA2. Szczerze mówiąc, to efekty raczej niezauważalne, przynajmniej dupohamownia nic mi nie powiedziała. Ot jakby minimalnie żwawiej się wkręcał, ale to chyba złudzenie. Dźwięk bez zmian raczej..
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 26 Sty, 2009
Greg W tych pieniądzach to myśle że wystrugałbyś taki custom jaki jest w C2 R2, z wyglądu ten dolot to mi przypomina ten co miał Freeman i w Clio on zabierał a nie dodawał mocy.
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 26 Sty, 2009
Panowie, spędziłem trochę czasu na buszowaniu w necie. Saxorulez jakiś czas temu mnie naprowadził na forced air'y (dzięki wielkie!).
Wyniki:
Zaj*bi*sty jest Green Cotton Forced Aitr Induction Kit:
(to jest akurat do 1.4; do 1.6 ma więcej elementów)
W C2:
Jest duży jak pyta murzyna.
Trzeba wywalić uszczelkę i te pierdoły pod maską żeby dobrze działał. Podobno OGARNIA.
I teraz najlepsze... w Polsce (2b rally) kosztuje... 1700zł , we FR jakieś 410euro...
Porażka.
I teraz pytanie do posiadaczy Racelandów: czy one są jakoś skomplikowanie zbudowane? Czy to po prostu obudowa? Są jakieś profilowania, kierowanie powietrza itd? Dlaczego pytam - myslę o zrobieniu takiej puchy samemu z jakiegos kompozytu np. Rurki to groszowa sprawa, za 100zł za to wyjdzie pewnie, filterek z ITG za jakieś 200zł i powinno grać.
Co sądzicie?
A o rurkę Simoty się dowiem.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach