Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Volvo V40 - coś wiesz to powiedz Ziooom
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 07 Sie, 2008   Volvo V40 - coś wiesz to powiedz Ziooom

Mała potrzeba... Potrzebuję sensownych opinii o Volvo V40. Silnik 2,0 benzynka.
Co w nich się psuje najczęściej
jakieś wady i zalety
czy te silniki wytrzymują LPG (głupie ale znajomemy pomagam wybrać a on się uparł)
i generalnie na co warto zwrócić uwagę poza standardowymi sprawami ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 07 Sie, 2008   

o silnik to sie Freemana pytaj bo to renault. (ale byly chyba rozne wersje).
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 07 Sie, 2008   

były z turbo i bez turbo o ile się orientuje...
a sam samochód poza silnikiem ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 07 Sie, 2008   

Z turbo to były T4 2 litry 200KM. Ale tego to bym gazowac nie polecał bo trzeba by było azinwestować z najdroższą instalke LPG, i nie wiem ile by trzeba było jeździć żeby się zwróciło.

Silniki reno a płyta podłogowa ta sama co w Mitsubishi Carisma :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Czw 07 Sie, 2008   

były jeszcze LPT coś koło 160 PS miały .
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 07 Sie, 2008   

no właśnie to jest taki 160 KyyMów
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 07 Sie, 2008   

no to turbo jest, to z tym gazem to go instalka wyjdze z 4,5 tys. Taniej go chyba wyjdzie po prostu nie deptac non stop.
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 07 Sie, 2008   

ten samochód którym się interesuje już ma jakąś sekwencję
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Czw 07 Sie, 2008   

W V40(S40) byly dwa silniki turbo-2,0T(160KM) i T4(200KM) i z tego co wiem są to dwa różne silniki ,a nie rozne wersje tego samego.Tego 160KM mial moj sąsiad-sprowadzony z NL z ichnią instalką LPG,jezdzilo mu to nawet niezle na tym gaziku,nie narzekał,był zadowolony.Jezdzilem tez T4-200 KM ,niezle toto sie zbierało,niestety zawias i heble nie nadążały...Moj ojciec ma S40 1,8.Lubi sie zawias sypnąc,problemy z elektryką czasami,ogólnie srednie auto ale chyba warte swojej niewygorowanej ceny.Chyba w 2001 r był lift,i lepiej brac tego po lifcie bo podobno lepsza jakośc.
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 11 Sie, 2008   

Mój ojciec od ponad trzech lat ma S40 T4 (na sprzedaż jest ;D ).

Zawieszenie lubi padać szybko - wszelkie drążki, gumki itp. Coś w zawiasie co jakiś czas daje o sobie znać (stuka, gulga itd.).

Drugi raz zepsuł się silniczek od wycieraczki lampy (z 700zł). Ostatnio wymieniliśmy antenę (600zł). Ogólnie części są drogie. Trzeba patrzeć jak ma się silnik i układ kierowniczy - przekładnie mają jakieś problemy, jakieś plastikowe elementy się sypią (bzdura) i nie ma innego wyjścia niż wymiana całej kolumny (!!!) - objawia sę to np. takim lekkim "blokowaniem" przy skręcaniu - coś jakby pstryka.

Co bytu jeszcze...? W zasadzie to serwisować odpowiednio i jeździć. Jakichś problemów z nim nie ma, jak się dba. :)

W turbo lubi się zapalić check engine po ostrzejszej jeździe ;D , ale zazwyczaj gaśnie szybko. :P
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 14