Mała potrzeba... Potrzebuję sensownych opinii o Volvo V40. Silnik 2,0 benzynka.
Co w nich się psuje najczęściej
jakieś wady i zalety
czy te silniki wytrzymują LPG (głupie ale znajomemy pomagam wybrać a on się uparł)
i generalnie na co warto zwrócić uwagę poza standardowymi sprawami ?
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 07 Sie, 2008
Z turbo to były T4 2 litry 200KM. Ale tego to bym gazowac nie polecał bo trzeba by było azinwestować z najdroższą instalke LPG, i nie wiem ile by trzeba było jeździć żeby się zwróciło.
Silniki reno a płyta podłogowa ta sama co w Mitsubishi Carisma
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
W V40(S40) byly dwa silniki turbo-2,0T(160KM) i T4(200KM) i z tego co wiem są to dwa różne silniki ,a nie rozne wersje tego samego.Tego 160KM mial moj sąsiad-sprowadzony z NL z ichnią instalką LPG,jezdzilo mu to nawet niezle na tym gaziku,nie narzekał,był zadowolony.Jezdzilem tez T4-200 KM ,niezle toto sie zbierało,niestety zawias i heble nie nadążały...Moj ojciec ma S40 1,8.Lubi sie zawias sypnąc,problemy z elektryką czasami,ogólnie srednie auto ale chyba warte swojej niewygorowanej ceny.Chyba w 2001 r był lift,i lepiej brac tego po lifcie bo podobno lepsza jakośc.
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 11 Sie, 2008
Mój ojciec od ponad trzech lat ma S40 T4 (na sprzedaż jest ).
Zawieszenie lubi padać szybko - wszelkie drążki, gumki itp. Coś w zawiasie co jakiś czas daje o sobie znać (stuka, gulga itd.).
Drugi raz zepsuł się silniczek od wycieraczki lampy (z 700zł). Ostatnio wymieniliśmy antenę (600zł). Ogólnie części są drogie. Trzeba patrzeć jak ma się silnik i układ kierowniczy - przekładnie mają jakieś problemy, jakieś plastikowe elementy się sypią (bzdura) i nie ma innego wyjścia niż wymiana całej kolumny (!!!) - objawia sę to np. takim lekkim "blokowaniem" przy skręcaniu - coś jakby pstryka.
Co bytu jeszcze...? W zasadzie to serwisować odpowiednio i jeździć. Jakichś problemów z nim nie ma, jak się dba.
W turbo lubi się zapalić check engine po ostrzejszej jeździe , ale zazwyczaj gaśnie szybko.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach