Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Test pipe/ High-Flow Catalytic Converter ?
Autor Wiadomość

The Mc 
A co pan tu robisz?
[thy 'mek]


auto: Civic / Copen
silnik:: b16a
moc: 167 KMkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Skąd: Warsaw city

Wysłany: Wto 12 Sie, 2008   Test pipe/ High-Flow Catalytic Converter ?

Panowie, moje pytanie jest nastepujace:
Co czy warto kupowac drozszy High Flow catalytic converter czy wystarczy ebayowski Test pipe.
Rzecz w tym, ze moj wydech ma juz dosc zycia. Juz 2 krotnie musialem spawac dziury i to w ciagu 1 miesiaca. Wybralem juz sobie wydech z japoni typu "cat back" a to oznacza ze musze go polaczyc z kolektorem. Pytanie jest czy kupic: High-Flow
czy wystarczy zwykly:
ebay high-flow
czy poprostu:
test pipe

Co wybrac? Ktora opcja bedzie robila mniej halasu? Jakie sa wasze opinie na ten temat?
_________________
STICAR.pl - Grafika samochodowa

"I couldn't repair my brakes so i made my horn louder"
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

High flow cat jest uzywany bardzo czesto w USA gdzie auto musi przejsc przeglad i nie ma bata. Test pipe - wkurza mnie ta nazwa, to jest odcinek miedzy ukladem wydechowym typu catback i kolektorem wydechowym. Zamiast kupowac to w usa - ten odcinek dorobi Ci kazdy pan miecio tłumikarz.
Patrzyles na tego hks'a hipower?
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

The Mc,

coo zakładasz z JP?? Dawaj foty...

w kwesti TEST PIPE to raczej powinno nazywać się De-Cat Pipe.. zwykły kawałek rury o odpowiedniej średnicy.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

W usa sie tak to glupio nazywa, na hondowych forach tez juz przyjeli takie nazewnictwo. a jest to po prostu rura (czesto gesto sie w nia lamdbe wsadzalo).
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

eM napisał/a:
Zamiast kupowac to w usa - ten odcinek dorobi Ci kazdy pan miecio tłumikarz.


Ale pan miecio tłumikarz nie doda w zestawie naklejek jotdeemowych :(
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

jdm to takze funkcjonalnosc
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

The Mc 
A co pan tu robisz?
[thy 'mek]


auto: Civic / Copen
silnik:: b16a
moc: 167 KMkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Skąd: Warsaw city

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

saxorulez napisał/a:
The Mc,

coo zakładasz z JP?? Dawaj foty...

w kwesti TEST PIPE to raczej powinno nazywać się De-Cat Pipe.. zwykły kawałek rury o odpowiedniej średnicy.


Wybralem sobie cos takiego: RS-R
powod: najcichszy przelotowy uklad jaki znalazlem dedykowany do civica

Okej czyli ten High Flow to jakbym chcial niby miec czyste spaliny itd.
A to ze ten "test pipe" jest obudowana rura sprawia ze jest glosniejszy niz jakby umiescic tam zwykly kawalek rurki u Pana miesia bez naklejki? Czyli eM ty uwazasz ze niewarto tego zamawiac tak?
_________________
STICAR.pl - Grafika samochodowa

"I couldn't repair my brakes so i made my horn louder"
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

Tzn jak to jest w cenie spawania i montazu i materialu to zamawiaj. Bedzie tak samo glosno jak na rurce pana miecia.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

The Mc napisał/a:
A to ze ten "test pipe" jest obudowana rura sprawia ze jest glosniejszy niz jakby umiescic tam zwykly kawalek rurki u Pana miesia bez naklejki?


Adam - test pipe i de cat pipe i zwykła prosta rura to jest to samo.

Ze sportowym katem będize ciszej jeżeli jest to dla Ciebie istotne.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

Czyli konkluzja jest w zasadzie jedna:

Albo płacisz duzo i masz katalizator który spełnia jakies tam normy i auto przechodzi przeglad techniczny.

Albo płacisz mało za rurke od pana miecia (niestety bez naklejki)

A rozwiązania pośrednie to jest próba wciśnięcia rury za cenę katalizatora :)
No na chłopski rozum tak ja to rozumiem :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

CHRZANEK,

rozwiązanie jest takei..

kupujesz nowe Clio Sport - chcesz je zdłubać ale nie koniecznie tak zeby urywało głowę i zwracało uwagę. Kupujesz układ ze sportowym katem. Nie grozi Ci "check engine" ani kontrola policji z racji na hałas

kupujesz Civica Type R z 2000 roku, - idziesz w czysty performance. wkładasz prostą rure i cat back od Pana miecia.. check engine może się zapali moze nie, z dowodem musisz latać do Darka w Garwolinie żeby Ci podstęplowali i dwa razy odbierasz dowód z komisariatu za zbyt głośne auto :)

Ja to tak widzę.. :D

Zbierznośc aut przypadkowa
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

saxorulez napisał/a:
CHRZANEK,

rozwiązanie jest takei..

kupujesz nowe Clio Sport - chcesz je zdłubać ale nie koniecznie tak zeby urywało głowę i zwracało uwagę. Kupujesz układ ze sportowym katem. Nie grozi Ci "check engine" ani kontrola policji z racji na hałas

I zyskujesz 3KM.

kupujesz Civica Type R z 2000 roku, - idziesz w czysty performance. wkładasz prostą rure i cat back od Pana miecia.. check engine może się zapali moze nie, z dowodem musisz latać do Darka w Garwolinie żeby Ci podstęplowali i dwa razy odbierasz dowód z komisariatu za zbyt głośne auto :)

Ja to tak widzę.. :D

Zbierznośc aut przypadkowa

Najwieksza wada wspawania rury w miejsc kata jest taka ze nie mozna na niej zalozyc marży :D :D
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

saxorulez napisał/a:
CHRZANEK,

rozwiązanie jest takei..


Łukasz ja zakwestionowałem rozwiązania pośrednie (te takie pomiedzy opcja nr 1 i opcja nr 2).

Wiem że sportowy kat wcale nie zabiera duzo mocy, spalinki spełniaja normy i samochód spełnia warunki dopuszczenia do ruchu. Przy tym musi kosztowac - ale ja ten wydatek w pełni rozumiem i ppwiem wiecej - POPIERAM bo widze sens stosowania katalizatorów !!!

Natomiast absurdem wydaje mi się kupowanie kawałka pustej w środku rury z ładnymi napisami i naklejką w zesatwie za niewiele mniejsze pieniążki.

To tyle mój królu

Judyta
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

Cenie Twoje zdanie Chrzanek.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

k-mart,

a moje?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 9