auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm Pomógł: 167 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Skąd: z dupy
Wysłany: Sob 23 Sie, 2008
ten projest był zdaje się opisywany w którymś tuningowym periodyku typu GT.
Koleś mieszka w niemcowni i tam sprzętem napina, a polskie blachy ma zapewne dlatego, że za zachodnią granicą za cholerę by tym nei przeszedł badań technicznych
ale fakt faktem - grubość projektu poraża
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Sob 23 Sie, 2008
WOW musze przyznac,ze jestem pod wrazeniem - milo sie to ogalda ... ah aż załuje mojego CVC08 - ale tylko torszke
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Sob 23 Sie, 2008
Dzwiek nawet seryjnie ma tlusty, mimo to r32 to fajny samochod do bujania sie.
Nie widze go na kretym oesie w gorach, no ale moze sie myle.
Dla mnie turbo jest konkretniejsze, zawsze bedzie ten "konkretny doyeb" gdy kompresor ucywilizuje duza moc.
Jak będę stary, pomarszczony i już nie w stanie ruchać całą noc pannę, tak, że dostanie drgawki lewej nogi i nie bedzie mogła chodzić to kupuję TT. Na razie jakoś dam radę bez.
Poza tym już chyba wolałbym A5, więcej dziewczynek się do środka zmieści.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach