Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: saxorulez
Wto 07 Paź, 2008
Dlubac xsi czy moze s16??
Autor Wiadomość

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 05 Paź, 2008   Dlubac xsi czy moze s16??

Moze to troche glupota dlubac w silniku z 92 roku ale wiele od niego wymagam chcialbym poprawic troche serie jakis przelot dolot i moze jakis walek glowica, ale jest druga opcja bo za podobna sume silnik od s16 lub vts-a sie wsadzi i juz bedzie lepsza podstawa tylko jak zawsze licza sie koszta. Silnik od 206 1.6 16v 110 koni podejdzie? Czy jakies lapy inne itp?? A tak wogole to ktos na forum sie orintuje u kogo mozna szukac pomocy w razie swapowania bo kiedys przelozylem silnik w trabancie :jupi: z 1.1 na 1.3 ale projekt upadl bo silnik nie byl w za ciekawym stanie. Najlepszym rozwizaniem byloby nazbieranie kaszy sprzedaz tego co mam i kupno czegos mocniejszego ale trzeba kombinowac. Poprosze jakies opinie, podpowiedzi
_________________
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Nie 05 Paź, 2008   

jak dla mnie zawsze lepiej wsadzic najmocniejsze seryjny dostepne dla danego modelu niz dlubac slabsze i uzyskac moc seryjnego 16v ktory mozna tez jeszcze podlubac (pozniej :D )
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 05 Paź, 2008   

Ja też bym zaszczepił 16V.

Biorąc pod uwagę masę 106 ph1 myśle że na dzieńdobry będzie mega masakrator.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 05 Paź, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
Ja też bym zaszczepił 16V.

Biorąc pod uwagę masę 106 ph1 myśle że na dzieńdobry będzie mega masakrator.

dodam ze to ma byc na seryjnej skrzyni od Xsi ktora zapewne jest krotsza niz w s16 kto sie tego podejmie oczywiscie ze znalezieniem odpowiedniego silnika i koszt tez zeby byl do przyjecia
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 05 Paź, 2008   

Ja za przekładkę mechaniczną z 8V na 16V zapłaciłem 1000pln w woj. kuj-pom.
Silnik miałem swój - żeby kupic to minimum 2000pln.
Samochód jeździ do dzisiaj.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Nie 05 Paź, 2008   

dolot+wydech+głowica... hehe... moje na dolocie i wydechu jakims tam customowym jedzie jak seryjny vts (aaaa kolektor 4-2-1) grzeb grzeb grzeb saxorulez sie bedzie jarał :D

ja jak nie sprzedam za tyle ile chce to robie A grupe
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Nie 05 Paź, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
na dzieńdobry będzie mega masakrator


Popieram, dłubanie serii XSi się po prostu nie opłaca: żeby osiągnąć efekt taki jak w S16 (jeśli wogóle) wyłożysz zapewne więcej kasy niż wyszedłby Ci swap.

Najlepszym sposobem chyba będzie rozglądanie się spokojnie za silnikiem w okazyjnej cenie, z czasem pewnie się coś trafi
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 05 Paź, 2008   

tylko jest jeszcze takie cos jak satysfakcja bo zrobinie cos samemu daje duzo zabawy
CHRZANEK, gdzie w kuj-pom??
_________________
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Nie 05 Paź, 2008   

nie sluchaj ich :D

kolejne slowo ktorego cenzura nie obejmuje... sorki :)
Ostatnio zmieniony przez qbus Nie 05 Paź, 2008, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 05 Paź, 2008   

qbus napisał/a:
pierdol to nie sluchaj ich :D

prosze wyrazaj sie :/ czekam na opinie innych a moze soft turbo?? :rotfl:
najlepiej to jakies konkrety bo gdybac mozemy sobie do jutra. Moze podacie mili panstwo jaki moze byc koszt kompletnego wydechu z kwasowki najlepiej 2,25" plus kolektor chyba raceland bedzie odpowiednim wyborem
_________________
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Nie 05 Paź, 2008   

Przepraszam ze poczules sie dokniety tym co napisalem, przepraszam wszystkch ktorzy zdarzyli przeczytac to co napisalem. To sie juz wiecej nie powtorzy. Fajnie by było gdyby ten temat miał w sobie chociaż krzte prawdy, niestety czuje ze to jest na zasadzie "co bym mógł zrobić gdybym miał hajs?"
pozdrawiam.
qba


350+290
Ostatnio zmieniony przez qbus Nie 05 Paź, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Nie 05 Paź, 2008   

qbus napisał/a:
nie sluchaj ich

To po kiego chcesz sprzedać XSi i wsiąść w S16? dłub to :P

Poza tym proste równanie:
XSi + duże mody = MOŻE będzie te 118 KM (poza tym, Barejka, samemu w garażu raczej ciężko będzie złożyć motor o takiej mocy)
S16 + niewielkie mody = około 140 KM
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 05 Paź, 2008   

AndreXSi, ja nie celuje w moc 118 koni tylko oby bylo lepiej niz w serii tzn okolo 110 koni z silnika 1.4 mysle ze bedzie bardzo satysfakjonujace. motoru raczej sam nie bede rozbieral jesli bede zblizal sie do robienia glowicy to odda sie bardziej pojetym ode mnie a wydech z kolektorem w warunkach garazowych mozna zalozyc bez problemu tak samo jak dolot czy nawet chip rezystor ;D
zalozylem temat zeby troche sie dowiedziec cen, teorii i roznych opcji co jak zrobic
_________________
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 05 Paź, 2008   

qbus napisał/a:
niestety czuje ze to jest na zasadzie "co bym mógł zrobić gdybym miał hajs?"
pozdrawiam.

dodam tylko ze pare groszy moge odlozyc nie mam zadnych wydatkow tzn szkola, male raty, paliwo na zabawe zostaje okolo 1200-1400 zlotych miesiecznie jedynie czasu brak :/
_________________
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 05 Paź, 2008   

eee 8v da sie taniej mocno zdlubac :) przy 16v wszystko koszty x2 :) do 150km 16v ogarniasz bez SA potem to juz tylko SA a to koszt przekraczajacy wartosc silnika na poczatku :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 10