Wysłany: Nie 05 Paź, 2008 Dlubac xsi czy moze s16??
Moze to troche glupota dlubac w silniku z 92 roku ale wiele od niego wymagam chcialbym poprawic troche serie jakis przelot dolot i moze jakis walek glowica, ale jest druga opcja bo za podobna sume silnik od s16 lub vts-a sie wsadzi i juz bedzie lepsza podstawa tylko jak zawsze licza sie koszta. Silnik od 206 1.6 16v 110 koni podejdzie? Czy jakies lapy inne itp?? A tak wogole to ktos na forum sie orintuje u kogo mozna szukac pomocy w razie swapowania bo kiedys przelozylem silnik w trabancie z 1.1 na 1.3 ale projekt upadl bo silnik nie byl w za ciekawym stanie. Najlepszym rozwizaniem byloby nazbieranie kaszy sprzedaz tego co mam i kupno czegos mocniejszego ale trzeba kombinowac. Poprosze jakies opinie, podpowiedzi
jak dla mnie zawsze lepiej wsadzic najmocniejsze seryjny dostepne dla danego modelu niz dlubac slabsze i uzyskac moc seryjnego 16v ktory mozna tez jeszcze podlubac (pozniej )
Biorąc pod uwagę masę 106 ph1 myśle że na dzieńdobry będzie mega masakrator.
dodam ze to ma byc na seryjnej skrzyni od Xsi ktora zapewne jest krotsza niz w s16 kto sie tego podejmie oczywiscie ze znalezieniem odpowiedniego silnika i koszt tez zeby byl do przyjecia
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Nie 05 Paź, 2008
Ja za przekładkę mechaniczną z 8V na 16V zapłaciłem 1000pln w woj. kuj-pom.
Silnik miałem swój - żeby kupic to minimum 2000pln.
Samochód jeździ do dzisiaj.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
dolot+wydech+głowica... hehe... moje na dolocie i wydechu jakims tam customowym jedzie jak seryjny vts (aaaa kolektor 4-2-1) grzeb grzeb grzeb saxorulez sie bedzie jarał
ja jak nie sprzedam za tyle ile chce to robie A grupe
AndreXSi [Usunięty]
Wysłany: Nie 05 Paź, 2008
CHRZANEK napisał/a:
na dzieńdobry będzie mega masakrator
Popieram, dłubanie serii XSi się po prostu nie opłaca: żeby osiągnąć efekt taki jak w S16 (jeśli wogóle) wyłożysz zapewne więcej kasy niż wyszedłby Ci swap.
Najlepszym sposobem chyba będzie rozglądanie się spokojnie za silnikiem w okazyjnej cenie, z czasem pewnie się coś trafi
prosze wyrazaj sie czekam na opinie innych a moze soft turbo??
najlepiej to jakies konkrety bo gdybac mozemy sobie do jutra. Moze podacie mili panstwo jaki moze byc koszt kompletnego wydechu z kwasowki najlepiej 2,25" plus kolektor chyba raceland bedzie odpowiednim wyborem
Przepraszam ze poczules sie dokniety tym co napisalem, przepraszam wszystkch ktorzy zdarzyli przeczytac to co napisalem. To sie juz wiecej nie powtorzy. Fajnie by było gdyby ten temat miał w sobie chociaż krzte prawdy, niestety czuje ze to jest na zasadzie "co bym mógł zrobić gdybym miał hajs?"
pozdrawiam.
qba
350+290
Ostatnio zmieniony przez qbus Nie 05 Paź, 2008, w całości zmieniany 1 raz
AndreXSi [Usunięty]
Wysłany: Nie 05 Paź, 2008
qbus napisał/a:
nie sluchaj ich
To po kiego chcesz sprzedać XSi i wsiąść w S16? dłub to
Poza tym proste równanie:
XSi + duże mody = MOŻE będzie te 118 KM (poza tym, Barejka, samemu w garażu raczej ciężko będzie złożyć motor o takiej mocy)
S16 + niewielkie mody = około 140 KM
AndreXSi, ja nie celuje w moc 118 koni tylko oby bylo lepiej niz w serii tzn okolo 110 koni z silnika 1.4 mysle ze bedzie bardzo satysfakjonujace. motoru raczej sam nie bede rozbieral jesli bede zblizal sie do robienia glowicy to odda sie bardziej pojetym ode mnie a wydech z kolektorem w warunkach garazowych mozna zalozyc bez problemu tak samo jak dolot czy nawet chip rezystor
zalozylem temat zeby troche sie dowiedziec cen, teorii i roznych opcji co jak zrobic
niestety czuje ze to jest na zasadzie "co bym mógł zrobić gdybym miał hajs?"
pozdrawiam.
dodam tylko ze pare groszy moge odlozyc nie mam zadnych wydatkow tzn szkola, male raty, paliwo na zabawe zostaje okolo 1200-1400 zlotych miesiecznie jedynie czasu brak
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 05 Paź, 2008
eee 8v da sie taniej mocno zdlubac przy 16v wszystko koszty x2 do 150km 16v ogarniasz bez SA potem to juz tylko SA a to koszt przekraczajacy wartosc silnika na poczatku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach