Wysłany: Sob 08 Lis, 2008 konwersja tu5j4 z L4 na L3
Czy przerabialiście już temat przemiany silnika tu5j4 z L4 na L3.
Generalnie chce pozbyć się "badziewi" typu egr - recyrkulacja spalin, druga sonda lambda...
Czy trzeba zmienić komp i wiązke? A może da się zostawić komp z 3 gniazdami - tylko jak go oszukać
Prosze o rady!
p106rallye [Usunięty]
Wysłany: Sob 08 Lis, 2008
EGR się po prostu zaślepia i po problemie,a jeśli chodzi o obejscie drugiej sondy to pewnie saxorula Ci na to pytanie odpowie
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Nie 09 Lis, 2008
alesi,
a co ma na celu to działanie?
tak jak napisał 106 wystarczy EGR wymontować, a dziurę w bloku zaślepić ( ja tak mam)
co do sondy lambda należy ją wykręcić z wydechu i wkręcić w "kieszeń" taką jak na foto:
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
alesi [Usunięty]
Wysłany: Nie 09 Lis, 2008
Dzięki za info
Bo cel mam jasny - po co mi przy silniku zbędne kilogramy i niepotrzebna elektronika. Czy po tych modyfikacjach komp bedzie pracował poprawnie? Czy ta "kieszeń" jest zaślepiona z drugiej strony?
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 10 Lis, 2008
Sprawdzone w clio Sport też nie wyrzuca. Wcześniej miałem odsuniętą sondę w Decatcie i wyrzucało błąd po jakimś czasie. Teraz od 2 miesięcy jest spokój
saxorulez Gdzie można kupić taką śliczną rureczkę, bo ja z braku czasu po prostu odciąłem rurkę z decata i ją zaspawałem ale wygląda to ohydnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach