Data: 6 października 2007
Cena wstępu: zawodnicy - 50zł, widzowie - 10zł
Dwa słowa o imprezie:
Impreza w Rykach organizowana jest warszawski klub WST zrzeszających ludzi zainteresowanych motoryzacją. Jest to ostatnia impreza którą organizujemy jeszcze w tym roku. Pierwsze dwie imprezy to typowe wyścigi na 1/4 mili, natomiast ostatnia impreza to zawody typu Lap Race (zręcznościówka). Zawody będą rozgrywać się na dystansie ok. 5km, a pomiar czasu będzie odbywał się za pomocą fotokomórek firmy TAG Heuer.
Rejestracja i ceny:
- Rejestracja zawodników odbywa się droga internetową. Wymagane jest uiszczenie opłaty rejestracyjnej, do dnia 04.10.2007. Rejestracja będzie również możliwa w dniu zawodów, w wyznaczonym przedziale czasowym. Koszt rejestracji w dniu zawodów jest wyższy o 20zł.
- Cena wstępu dla zawodników wynosi 50zł od pojazdu wjeżdżającego na teren lotniska, niezależnie czy będzie to samochód czy motocykl. Cena ta obowiązuje w momencie zgłoszenia się przez rejestracje internetową, która trwa do 04.10.2007.
- Po zamknięciu rejestracji internetowej kierowca który chce uczestniczyć w zawodach musi uiścić dodatkową opłatę wysokości 20zł. Płatne w dniu zawodów.
- Koszt wjazdu na imprezę bez udziału w zawodach wynosi 10zł/os.
Wszelkiego rodzaju informacje będziemy zamieszczać na oficjalnej stronie imprezy!
Lap race. Okrązenie ok 5 km.Kazdy samochód jedzie na czas osobno, CZas bedzie mierzony też tagiem. Zero slalomów, szykany i wymuszony tor jazdy. Próba jest szybka. Każdy zagwarantowane ma trzy przejazdy. Jesli zakwalifikuje sie do finałów to pięć. W przypadku małej ilości aut w grupie każdy pojedzie 4 razy. Uwierzcie mi , że to naprawdę dużo.
Byłem w Ułężu na trackdayu Classic Auto, faktycznie, jest tam szybko, rowno i bezpiecznie bo generalnie jak wypadasz to w rowne pole. Ode mnie troche daleko zeby jechac tam tylko po to aby zaliczyc 3 kolka ale WY macie zdecydowanie blizej, polecam.
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007
Wyniki słabe - drugi w klasie. Byłem bez pilota i pomyliłem drogę. Jak na pierwsze wprawki nie do końca zrobionym autem chyba i tak nieźle Co ten samochód miał nagrzebane w głowicy? Widać, że głowica była odkręcana - czemu?
W ten piątek dopiero skończyłem go wreszcie naprawiać i... po naprawie sterowania silnikiem (miałeś uszkodzone dwie trzecie czujników) auto ma teraz 132.5 km i 170(!!) niutonometrów na seryjnym dolocie i beznadziejnym cichym wydechu. Nie wiadomo skąd się wzięły te konie, dlatego pytam o głowicę. Po drobnych poprawkach górnego zakresu wyciągnę z niego bez trudu ze 140 kobyłek.
Może odblokowałbyś mi któreś konto na hh.org - potrzebuję powysyłać parę PW
takiego maila dostalem od niego...
na leb padl ze mu konto odblokuje ....
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007
ale powiem wam szczerze, ze juz sam nie wiem.
Oddawalem auto do adama i mowil ze jest wszystko ok. Ale z drugiej strony ten typ by mi nie sciemnial az tak bardzo. Czyli po czyjej stronie lezy wina .... ??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach