Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
zniknięta moc
Autor Wiadomość

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Nie 19 Paź, 2008   zniknięta moc

Zagadka motoryzacyjna!

Co to jest, raz setka ponizej 9,5 sek - czyli katalogowo , raz powyzej 11,5 czyli totalnie z dupy, mierzone g-techem raz po razie.
Do 3k rpm właściwie nie widzę zmian nie mniej jednak powyżej czasem poprostu jak gdyby wolniej sie wkręcał i nie jechał ani trochę. a czasami jest milo jak powinno być zawsze.
Oczywiście nie powinno mi to przeszkadzać bo to dupowóz ale nie lubię na trasie zastanawiać sie czy tym razem przy wyprzedzaniu pojedzie czy tez nie będzie czym.

Ecu żadnych błędów nie zgłasza, auto wcześniej nie katowane nie mniej jednak po
wcześniejszym właścicielu już byłby odmulony.

Nowy olej i wszystkie filtry made by bosch , wiec kwestia gównianych kagerow nie ma tu zastosowania.

Pacjent 1.8 16v zetec,

czy ktoś przerabiał w benzynowym N/A padnietą przepływkę?
Jakie są jej obiawy?
w dieslu poprostu uniemozliwialo to wkręcenie silnika poza pewne obroty , tu natomiast silnik wykorzystuje caly zakres obrotów tylko raz towarzyszy temu żwawe przyspieszenie a raz brak mocy :/
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 22 Paź, 2008   

Może która cewka się poddaje ? ewentualnie zawiesza się któryś wtryskiwacz ?
FreeMan miał tak chyba, że po zmianie cewki samochód miał większą moc niż na tej co opuszczała zapłony.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Śro 22 Paź, 2008   

u Freemana chyba sonda lambda szwankowała. To jest częstą przyczyną tak "falującej" mocy.
_________________
0-1
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 22 Paź, 2008   

dosuń troche fotel bo nie dociskasz gazu do końca :]

a tak powaznie to dziwne zeby raz bylo dobrze a raz zle
 
 

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Śro 22 Paź, 2008   

Fotel mam ustawiony na sępa więc dociskam jak trzeba ;D

Mechanik wymyślił mi teorie z przestawionym kółkiem od rozrządu przy zmianie, ale wierzyć mi się w to nie chce bo przed zmianą rozrządu bylo dokladnie to samo.

Poczytałem w necie że zczytywanie błędów przez takie parchowate programy na laptopa jakimi poslugiwał sie ostatni magik może pewnych rzeczy nie pokazać, więc chyba zgłoszę się do Aso na diagnostykę i poproszę o wydruk i z tym będe dalej kombinował :/

Vlodziu dzięki za podpowiedź, zasugeruje mechaniorowi żeby to sprawdził :)
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 22 Paź, 2008   

A co do sondy :) Jeśli to się dzieje przy maks wciśniętym gazie to korzystając z info jakie usłyszeliśmy na szkoleniu/wykładzie ostatnio to ECU korzysta sondy do 75% wciśniętego gazu a powyżej nie. Na OBD 1 oczywiście.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 22 Paź, 2008   

W obd2 w wielu przypadkach niestety ecu koryguje tryb WOT wczesniejszymi odczytami lambdy przy normalnej pracy, jest to chyba najwieksze przeklenstwo.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 22 Paź, 2008   

eM napisał/a:
W obd2 w wielu przypadkach niestety ecu koryguje tryb WOT wczesniejszymi odczytami lambdy przy normalnej pracy, jest to chyba najwieksze przeklenstwo.


hehe widać, że uważałem :rotfl:
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 22 Paź, 2008   

proponuje mechanika ktory nie wrozy z fusow a jest w stanie sprawdzic silnik pod katem mechanicznym i skontrolowac dzialanie czujnikow
_________________
 
 
 

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Śro 22 Paź, 2008   

dziku problemem jest fakt że tu nie ma nikogo kto profi by się tym zajmował i miał w tym jakieś doświadczenie. Być może aso by to ogarnęło ale samo podłączenie pod kompa to 250zł + dalsze ich kroki.

Teraz np wsiadłem do auta i cały czas jechało tak jak powinno powyżej 3500rpm żwawo sobie przyśpieszało, z katalogowymi czasami. A niekiedy jest tak że odpale go i muł :/


Zastanawiam się czy nie wyciąć kata. ale gdyby był zatkany to chyba wyniki byłyby różne, a on albo ma 11,8 albo 9,3 - mieżone ciągle tym samym urządzeniem na tej samej drodze. Więc to chyba nie kat.. :/
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 22 Paź, 2008   

to jest wrozenie z fusow niestety
_________________
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 22 Paź, 2008   

Ja bym poszukał jakiegoś mechaniora co się elektroniką zajmuje i podpiął auto do kompa. Ostatnio się przekonałem ze czasami Clip rodem z ASO nie wszystko zczytuje, a program laptopowy znalazł więcej rzeczy. Zresztą ja do ASO co raz bardziej sie zrażam.
_________________
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 23 Paź, 2008   

dzik napisał/a:
to jest wrozenie z fusow niestety

zgadzam się - zgadywanka

Ale Dziku przyłącz się :) jest fajnie :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 23 Paź, 2008   

Dzik sie juz przylaczyl tylko w inny temacie :lol2:
Żarcik
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Czw 23 Paź, 2008   

Sory chłopaki za trucie dupy to już mój ostatni post w tym temacie- zgadywance. obiecuje! :D

Dzisiaj natomiast zaóważyłem prawidłowość że to już kolejny wieczór kiedy auto jedzie jak trzeba a w ciągu dnia nic, i tak wpadłem na pomysł że kiedy jest zimno to auto hula, czyli zimne zasysane powietrze jest git ;) Idąc tym tokiem myślenia wpadłem na pomysł że może to jednak przepływka, bo nie wiem co innego mogłoby mieć zależnosc z mocą i temperaturą na zewnatrz, (termostat działa jak trzeba).

Szukam więc przepływki i zobacze czy coś to da , bo już drugi laptopowy program nic nie pokazał, a mechanik z aso dzisiaj wpadł na pomysł żebysmy założyli nowy rozrząd bo może przesunął się o ząbek o_O ..więc jak sami widzicie naprawde nie mam tu komu oddać auta :/ fcuk zadupie


Sory wiem że to zgadywanka nie truje już więcej :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9