Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
GŁOWICA - modyfikacje
Autor Wiadomość

stux
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Lis, 2008   

Vlodarsky napisał/a:
Fajne zdjęcia ale chyba na dwóch albo trzech innych stronach już to widziałem w tym roku.

To znaczy co widziales? Moze jakies linki. Zdjecia sa wylacznie moja wlasnoscia, wykonane i podpisane przeze mnie.

ade napisał/a:
tak po fotkach patrzac wydaje mi sie, ze szlif gniazd wyszedl troszke krzywo...

Faktycznie w niektorych miejscach sa "niedokladnosci". Czasami moglem gdzies wybrac troche wiecej, wygladzajac przejscie gniazdo-kanal, m.in. dlatego, ze fabryczne pasowanie tych elementow nie jest dokladnie. Najwazniejsze jednak jest aby sama przylgnia byla rowna i tak wlasnie jest w tym przypadku. Gdzieniegdzie wydaje sie, ze jest niedokladnie, ale to wina nie prostopadle zrobionego zdjecia.

saxorulez napisał/a:
czy polerujesz obie strony tak samo?
mówie o kanałach
i dlaczego nie na lustro?


Tak, obie strony "wygladzam" tak samo! Gdyz poprzednio wydech zrobilem na lustro a i tak momentalnie pokryla to sadza. Wiec doszedlem do wniosku, ze nie bede sobie zawracal tym glowy.

Co do polerowania na lustro:

Po pierwsze nie ma to wplywu na moc. W niektorych przypadkach polerka na "lustro" moze prowadzic (tak jak pisali poprzednicy) do skraplania sie paliwa na sciankach kanalu ssacego, a co za tym idzie mieszanka paliwo-powietrzna nie spala sie odpowiednio. To nie tylko powoduje wzrost spalania ale takze spadek mocy. W komorach i na zaworach powstaje wiecej nagaru. Nie jest to wtrysk bezposredni, a ta tzw. mgielka nie jest wcale taka piekna. Wtryskiwacz leje rowniez wtedy gdy zawor jest zamkniety i wtedy przeplyw powietrza nie porywa wytryskiwanego paliwa ktore bedzie sie skraplalo na wypolerowanej na lustro powierzchni.
Podsumowujac zysku nie bedzie a ewentualne straty moga byc zauwazalne i nieporzadane.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 12 Lis, 2008   

stux napisał/a:
Wtryskiwacz leje rowniez wtedy gdy zawor jest zamkniety i wtedy przeplyw powietrza nie porywa wytryskiwanego paliwa ktore bedzie sie skraplalo na wypolerowanej na lustro powierzchni.
Podsumowujac zysku nie bedzie a ewentualne straty moga byc zauwazalne i nieporzadane


to chyba zalezy od samochodu - bo z tego co wiem w serii TU leje tylko wtedy gdy zawory są otwarte
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

stux
[Usunięty]

Wysłany: Pią 14 Lis, 2008   

saxorulez napisał/a:

... bo z tego co wiem w serii TU leje tylko wtedy gdy zawory są otwarte


na pewno nie
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 14 Lis, 2008   

stux napisał/a:
na pewno nie


to sprawdzone info?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pią 14 Lis, 2008   

saxorulez napisał/a:
stux napisał/a:
na pewno nie


to sprawdzone info?

podobno tak

ale nie zaczynaj przez to calego swojego projektu na nowo ;D
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Wto 02 Gru, 2008   

o ile planować głowicę w saxo?
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Wto 02 Gru, 2008   

ze 2 dni naprzód!

czuwaj!
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Wto 02 Gru, 2008   

Kondziu serio pytam :crazy:

i czy muszę wymieniać szpilki od głowicy?

anyone?
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 02 Gru, 2008   

Cytat:
o ile planować głowicę w saxo?


spokojnie można splanować do znacznika.
Każda głowica jest inna wiec nie ma reguły.
Oczywiście można więcej ale to warto poprostu zmierzyć.

Kiedyś możesz chcieć wkładać wałki i może być klops przy zbyt ostrym splanowaniu
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Czw 04 Gru, 2008   

dzięki Lukasz, ze jako jedyny w ogóle podejmujesz temat i odpowiadasz, bo pozostali to porostu olewają...pomagacz 4 U się należy
a nie wiesz ile to będzie do znacznika?
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 04 Gru, 2008   

w poprzednim pugu 8v mialem chyba ponad 2.5 mm zdjete. kompresja byla 13.5
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Czw 04 Gru, 2008   

a nie ma różnicy 8v i 16v ?

nie chciałbym aby graty mi się spotkały, no i jak Lukasz pisze, żeby jeszcze kiedys można było ewentualnie walki włożyć

a jak w końcu z kanałami dolotowymi-na lustro czy nie?
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 04 Gru, 2008   

106 napisał/a:
kompresja byla 13.5


kompresja czy stopień sprężania?

Niemy,

każda głowica jest inna - dlatego ejst znacznik. Nie da się powiedzieć ile mozna nie widzac głowicy. Jak oddasz do warsztatu to poprostu powiedz żeby zdjeli do znacznika i już. Tak będzie bezpiecznie.

Ja bym walił na lustro obie strony.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 04 Gru, 2008   

Niemy napisał/a:
a nie ma różnicy 8v i 16v ?

nie wiem dlatego na wszelki wypadek zaznaczylem ze to 8mka byla,
ale zebarane bylo grubo.

saxorulez napisał/a:
kompresja czy stopień sprężania?

hmm chyba kompresja, kto by tam liczyl stopien sprezania...
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
Ostatnio zmieniony przez 106 Czw 04 Gru, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 04 Gru, 2008   

8v a 16v to dwie inne glowice tak inne ze wogóle jakie kolwiek porównanie nie ma sensu
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 13