Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
GŁOWICA - modyfikacje
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 13 Mar, 2009   

ze nie warto,
odezwij sie na gygy to Ci sprzedam pare patentów
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią 13 Mar, 2009   

eM napisał/a:
ze nie warto,
odezwij sie na gygy to Ci sprzedam pare patentów


hehe a dla zabojadow masz jakies patenty :) bo mnie sie juz normalne sztuczki skonczyly ;) Wlasnie zakonczyłem swoje puzle instalacja kolektorka ze 182'ki i szukam nowych natchnien ;)
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 13 Mar, 2009   

Toxic, to co Stachowi napisałem to głownie dużo zimnego powietrza silnikowi.

1.DOlot zimny (z zewnatrz)
2.Uszczelka termoizolacyjna kolektora dolotowego
3.Malowanie farba izolacyjna calego odcinka dolotu razem z kolektorem (kwestie estetyczne - moze nie byc juz bling bling
4.Zaslepienie podgrzewania kolektora dolotowego przez "borygo" :D

U mnie w cifie różnica była masakryczna
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią 13 Mar, 2009   

Dzisiaj w koncu po prawie roku zapakowalem ten kolektorek i całą sekcje srodkowa z kwasowki



I musze powiedziec ze tak jak Dziku mowil, najwieksza roznica byla na wydechu, nawet po walkach nie bylo widac tak drastycznej roznicy. Juz od 1500rpm jest brutalna moc, pozniej troche ciszy i znowu power od 4000rpm. Mam nadzieje ze zgra sie to idealnie z tymi walkami i wszystkim innym. Choc strojenie jeszcze przed mna.

Ale zeby nie bylo OT to tak naprawde szukam teraz jakiejs kuracji dla samej glowicy.
Oczywiscie Osoby ktore to robia na zycie pilnie strzega swoich doswiadczen, a Ci co probowali sami mowia ze standardowe sztuczki z glowicami Renault sie nie sprawdzaja.

Dlatego warto pytac i wysluchac kazdego kto ma cos do powiedzenia w temacie.
A skoro juz sie porwalem na walki to czemu nie dlubnac tez i glowicy ;)
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Sob 14 Mar, 2009   

TOXIC napisał/a:

Dlatego warto pytac i wysluchac kazdego kto ma cos do powiedzenia w temacie.
A skoro juz sie porwalem na walki to czemu nie dlubnac tez i glowicy ;)


Dlatego ze latwiej zepsuc niz poprawic.
Sa glowice ktore kazdy w domu pilnikiem poprawi, a sa tez takie ktorych najlepsze zaklady dotykac nie beda.
Pamietaj tez ze sa tacy ktorzy nie odmowia, jak klient wpycha sie przez okno z plikiem banknotow to dlaczgo go sploszyc.
Obrobka niesie tez rysyko nie tyle poprawienia osiagow a zniszczenia silnika, czasami proba poprawienia glowicy koczy sie innym ulozeniem mieszanki i stukami.
Z tego co saxorulez pisal w clio malo co mozna poprawic.
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 14 Mar, 2009   

dzik napisał/a:
Z tego co saxorulez pisal w clio malo co mozna poprawic.


Sie czytało się wie :) Akurat natrafiłem swego czasu na artykuł gdzie wspominano że jak już jej dotykać to tylko z miernikiem przepływów - tak aby nie pogorszyć sprawy. Po prostu potrzeba kogoś z doświadczeniem.

Dochodzi jeszcze kwestia tego że jak ktoś trzaska to w domu lub nie rzetelnej firmie to może spowodować to co napisał dzik lub też np. nierówne napełnianie cylindrów miesznką etc
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Pon 16 Mar, 2009   

nie wiem jak w clio sport, ale np glowica z audi 2,2 turbo po obrobce ma o wiele mniejsze roznice na kanalach niz z fabryki;]


z tego co widze to na cnc heads nie robia glowic do sportow wiec moze rzeczywiscie nie bardzo jest co poprawic:d inna sprawa, ze wogole do francuzow tam nie robia;]
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 16 Mar, 2009   

ade napisał/a:
co widze to na cnc heads


już robią do Clio :) Aczkolwiek tak jak wspominałem nie wszyscy się tego dotykają
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

stux
[Usunięty]

Wysłany: Pią 20 Mar, 2009   

Jak z kazda rzecza w silniku trzeba wszystko dokladnie obejrzec, pomierzyc, przemyslec i ewentualnie dzialac. Na pewno zlikwidowanie wszelakich "progow" i np. odpowiednie wygladzenie kanalow niczego nie zepsuje! Natomiast ingerencja w ksztalt i wielkosc kanalow to juz inna sprawa!

Na koncu oczywiscie najlepiej przetestowac i porownac - ale jak wiemy niewiele osob tak robi. (nie mowie o dupohamowni)
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią 20 Mar, 2009   

zlapałem mała inspiracje na modyfikacje dolotu wiec poki co bedzie musialo starczyc. Jak sie sprawdzi to gitara, a Jak nie... no coz moze ktos inny dokonczy zabawe z tym silnikiem bo ja sie zaczynam zastanawiac nad swapem :)
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 20 Mar, 2009   

ziom.. a Ty masz 178KM na tych wałkach? a swap na co na 2.0t z Megany?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią 20 Mar, 2009   

Miało byc wiecej :D :D no ale narazie zmierzone jest tylko 178 :)
Jak teraz po odetkaniu wydechu skoczy na 190-195 to moze juz kombinowac nie bede ;)

Jasne ze z megany :devil: szkoda zachodu zeby samodzielnie turbic auto w tych czasach :)
Jest jeden fajny silniczek do kupienia teraz za 11k koles sie z nim juz buja dosc dlugo wiec pewnie by szlo stargowac do 8-9k no ale jak na zlosc nie mam kasy :/
Przez to auto pojde z torbami :D a nawet sie nie psuje :D

Jak bym wiedzial jak to bedzie....
i policzyl to co dalem za walki, nowy motor i wszystkie inne zabawki
to jedynym logicznym rozwiazaniem bylo by juz dawno zapakowac ten silnik

Nakreca sie prawie bezstresowo, jedyne co trzeba stworzyc to mocowanie skrzyni :)
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 20 Mar, 2009   

toxic jak przetrzesz szlak jak zamocować tą skrzynie, to ja bym taką do swojego 6 przytulił, ale z tego co mówił Freeman to trzebaby rzeźbić.
_________________
 
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią 20 Mar, 2009   

No skrzynka 6 speed troche podobno przydluga ale na styk wchodzi z tego co slyszalem :) Sie nie dowiemy poki nie sprobujemy :) :) Nie mowie ze juz sie zabieram
Ale sezon dwa i powinienem miec kase na taka zabawe :) Oby sie wtedy trafil silnik na swapa bo ten teraz jest w pelnum komplecie :)
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

ale przydługa z Megi RS a z Clio 197 to jest bardzo krótka na 6 biegu przy 90 jest 3000obr/min a zakładam że to ta sama skrzynia tylko inne przełożenia niż w Megi.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13