Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Pasy 3, 4, 6, 8 punktowe
Autor Wiadomość

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   Pasy 3, 4, 6, 8 punktowe

Hellol,

rozgladam sie za pasami, a ze koszty trzeba ciac to rowniez uzywki wchodza w gre.

http://www.allegro.pl/ite...ki_idealne.html

znalazlem taki komplet, ktory mnie ciekawi, ale sa to pasy 3 punktowe, no wlasnie czy to juz znaczy ze kupa? czym sie beda roznic od 4 punktowych w uzytkowaniu?

Czy do mojego auta (do zabawy glownie, ale czasem na codzien tez bede jezdzil w lecie i nie chce sie wpinac 15minut) jest send kupowac wiecej niz 4 punktowe?

czym sie roznia klamry (ktore sa wygodniejsze)?

i o co chodzi z homologacja? jak maja homologacje "drogowa" (jak to wyglada niby) to moge wyjebac normalne pasy?



dzieks,
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

W 3-punktowe(bez centralnej klamry musisz się "ubrać" jak w marynarkę. Te schroty są o tyle fajne że nie rozciągają się za bardzo w czasie jazdy.

Z centralną klamrą dłużej się zapinasz (trzeba wpiąć każdy pas osobno), chociaż to kwestia wprawy, ale wg mnie są dużo wygodniejsze (pasy się lepiej układają na brzuchu)
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

Ja mam 4pkt i wcale wpinanie się nie trwa 15min i nie jest takie upierdliwe jak wszyscy mówią. ;0 Jeśli oczywiście masz pasy uodpowiednio ustawione - tj. nie próbujesz się wpiąć w kurtce jak ustawiałeś w tshircie, bo będzie masakra.

Moje (MOMO dzięki Chrzaniu :faja: ) robią robotę, są 3" i trzymają jak wściekłe.

Ja bym na Twoim miejscu szukał właśnie 3" i 4pkt.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

Jeżeli Mogę coś powiedzieć.


Jeżeli auto nie startuje w jakiś imprezach w których jest potrzebna homologacja to warto sie rozejrzeć za pasami szelkowymi z elektrycznymi napinaczami. Takie jak np. te

https://ssl.allegro.pl/item533830511_pasy_sportowe_z_napinaczami.html
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   Re: Pasy 3, 4, 6, 8 punktowe

pcs napisał/a:
Czy do mojego auta (do zabawy glownie, ale czasem na codzien tez bede jezdzil w lecie i nie chce sie wpinac 15minut) jest send kupowac wiecej niz 4 punktowe?

Jeśli nie będziesz nikogo woził z tyłu to czteropunktowe są jak najbardziej OK. Wybierz wersję z klamrą, według mnie to najlepsze rozwiązanie. A jeśli będziesz miał dobrze ustawione pasy to trwa to chwileczkę. Mi zapięcie się w 6-punktowe pasy w Evo zajęło kilkadziesiąt sekund.
Aha, jeszcze jedno, jak będziesz kupował pasy to wybierz sobie 3 calowe.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 17 Lut, 2009   

Szerokość: Im szersze tym lepsze bo większa powierzchnia styku pasa z cielskiem i rzez to mniejsze przeciążenia

Ilość punktów: 4punktowe są lepsze bo lepiej się układają na ramionach - co ciekawe FIA nakazuje krzyzowanie pasów 4 punktowych (przez co cholernie wpijają się w kark/szyje) ale w przypadku 6 punktowych montuje się je równolegle ???

Do dziś nie wiem o co kaman z tym przepisem ...

3 punktowe to obecnie pasy tuningowe w sporcie chyba już od paru lat nie ma w uzytku pasów 3 pkt.

Poza tym w razie tfutfu dzwona (szczególne czołowego) dwie szerokie taśmy rozciągną się mniej niż jedna wąska) dlatego zalecam pasy szerokie i min 4 pkt.

(dlatego sam mam w samochodzie wąskie 3 punktowe :D :D :D )
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Młody Papież 
php bb modified by przemo


auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Lip 2007
Skąd: prosto z Serca

Wysłany: Wto 17 Lut, 2009   

wg mnie centralna klamra jest dużo wygodniejsza... po niedługim czasie codziennego użytkowania udawało mi się podczas ruszania w ciągu kilkudziesięciu sekund zapiąć 5 pasów jedną ręką... i kolejna rzecz... 5/6pkt o niebo lepiej trzymają... (pewniej się czuje) bynajmniej te modele, z którymi miałem do czynienia
_________________
       

                               "mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Wto 17 Lut, 2009   

CHRZANEK napisał/a:
(dlatego sam mam w samochodzie wąskie 3 punktowe :D :D :D )


Ja się pod tym podpisuje...

Jednak mimo wszystko do mojego pierwszego kubła, na powiedzmy początek rajdowej drogi, wąskie 3 punkty to i tak mega przeskok od serii i dają wiele radości :)
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 17 Lut, 2009   

CHRZANEK napisał/a:
co ciekawe FIA nakazuje krzyzowanie pasów 4 punktowych (przez co cholernie wpijają się w kark/szyje)

nie zle... ale chyba nikt z komisji technicznej o tym nie slyszal.... :)
w zadnej rajdowce nie mialem skrzyzowanych pasow... ciekawe skad
takie zalecenie?
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lut, 2009   

Była taka akcja swego czasu, na bt przed rajdem widziałem jak panowie kazali krzyżować wszystkim pasy...
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 17 Lut, 2009   

Dokładnie też kojarzę, ale nie jestem pewien czy to nie dotyczyło pasów barkowych, które były mocowane do nadwozia a nie do klatki.
_________________
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 17 Lut, 2009   

JA mam u siebie skrzyżowane barkowe, przykręcone w seryjnych mocowaniach tylnych pasów, a zrobiłem tak, dlatego ze bez krzyzowania strasznie się rozjeżdzały na boki , mocowania są dużo szerzej niż przelotki w kuble i nie dobrze sie czułem
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Wto 17 Lut, 2009   

Loko napisał/a:
i nie dobrze sie czułem


Miałeś nudności ?




;D
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 17 Lut, 2009   

Tomcat napisał/a:
Loko napisał/a:
i nie dobrze sie czułem


Miałeś nudności ?




;D

:rotfl:
 
 
 

koma600
[Usunięty]

Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

To podepnę się pod ten temat żeby śmietnika nie było. Jak to jest z tymi pasami chodzi o homologację do co dziennej jazdy musi jakąś mieć czy żadnej? Jak to jest jak masz wypadek i masz takie pasy czy można sobie tak w nich jeździć na co dzień ? co taki pas musi mieć żeby nie było lipy bo chce kupić ale jestem zielony w temacie proszę o szybką odp.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13