Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Witam i o Saxo pytam...
Autor Wiadomość

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Wto 16 Wrz, 2008   Witam i o Saxo pytam...

Jak już wspomniałem przy powitaniu, od tygodnia jestem (już) szczęśliwym posiadaczem VTS'a 16v. Auto musze opłacić i zarejestrować, więc w międzyczasie stoi u mechanika i czeka na podstawowy serwis po zakupie. Fura ma przebieg 131 tys. i zastanawiam się jaki olej zalać... Saxofoniarze mają jakiś godny polecenia przy tym przebiegu ? Druga rzecz to tarcze i klocki. Kwalifikują się do szybkiej wymiany, więc pomyślałem że możnaby od razu założyć coś lepszego. Większy rozmiar tarczy narazie odpuszczam, więc czy jest sens zakładać jakieś nacinane w standartowe + sportowe klocki, czy założyć narazie oryginał i w przyszłości założyć większe ? Co ewentualnie polecacie ? Trzecia rzecz to dolot. W momencie zakupu auto miało przecudowny, rozpadający się stożek założony prosto na przepustnice... Nie żartuje :) Udało mi się kupić oryginalną puche z filtrem, która od razu zastąpiła wspomniany stożek. Problem polega na tym że nie mam tej części dolotu która idzie od puszki do wlotu powietrza. I teraz, czy szukać tego czy pociągnąć gdziesik rure pod zderzak i olać autorskie pomysły Citorena ? Robił już ktoś coś takiego ?

Z góry dziękuje za podpowiedzi.
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Wto 16 Wrz, 2008   

Tomcat napisał/a:
zastanawiam się jaki olej zalać...


5w-30 full syntex

Tomcat napisał/a:
Większy rozmiar tarczy narazie odpuszczam, więc czy jest sens zakładać jakieś nacinane w standartowe + sportowe klocki, czy założyć narazie oryginał i w przyszłości założyć większe ?


ja polecam BremboMax, sa teraz w smiesznej cenie, szukaj na alledrogo

co do dolotu to prawie wszyscy tu maja dolot Raceland'a, skontaktuj sie z uzytkownikiem Saxorulez, to Ci taki zalatwi
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 17 Wrz, 2008   

Tomcat napisał/a:
zastanawiam się jaki olej zalać...

Proponuje MOTULA V300 5w40 Jakościowo TOP, a lepkościowo nadaje sie na codzień.

Tomcat napisał/a:
Druga rzecz to tarcze i klocki

Zostawił bym seryjnej wielkości tarcze 247mm i założył bym brembo bez żadnych nacięć wycięć przecięć itp.
Co do klocków to za rozsądne pieniądze polecam FERODO PERFORMANCE. Ten zestaw zdaje egzamin na codzień i na torze !!!

Tomcat napisał/a:
Trzecia rzecz to dolot

Dolot dedykowany firmy RACELAND daje realne przyrosty w połączeniu z usunięciem kata może to być nawet kilka koni mechanicznych (ja mam 131 przy większym przebiegu niż twój)

Pozdrawiam
Judyta
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Śro 17 Wrz, 2008   

To sie nazywa forum... Jestem pod wrażeniem :)

Zapomniałem dodać, że przeznaczenie auta to jazda na codzień + tor + kjs, ale chyba sami się domyśliliście :P Dolot Racelanda już chodzi mi po głowie od paru dni, ale potrzebowałem zamiast tego shitowatego stożka założyć coś normalnego, tym bardziej na trase 400 km z Poznania do Krakowa którą miałem przed sobą. Na Racelanda musiałbym ładnych pare dni poczekać, a na seryjną puszeczke przyszła mi z pomocą świetnie zaopatrzona poznańska giełda przy torze :P Wierzcie, albo nie, ale różnica w kulturze pracy silnika jak niebo i ziemia.

No ale wracając do tematu, dolot dedykowany pewnie zakupie, ale to za chwilunie. Oleje Motula mają faktycznie chyba najlepszą renomę u nas, tylko nie wiedziałem jaki typ będzie najlepszy dla tego silnika przy takim przebiegu.

Jeśli chodzi o hamulce to czy jest jakaś znacząca różnica między ferodo ds performace, a green stuffem od ebc ?
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Śro 17 Wrz, 2008   

Tomcat napisał/a:
Jeśli chodzi o hamulce to czy jest jakaś znacząca różnica między ferodo ds performace, a green stuffem od ebc ?
tak, green stuff moze ci splonac po paru mocnejszych hamowaniach na raz :]
z ds performance nie mam zadnego problemu :)
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Śro 17 Wrz, 2008   

michool_vt napisał/a:
Tomcat napisał/a:
Jeśli chodzi o hamulce to czy jest jakaś znacząca różnica między ferodo ds performace, a green stuffem od ebc ?
tak, green stuff moze ci splonac po paru mocnejszych hamowaniach na raz :]
z ds performance nie mam zadnego problemu :)


sprawdzone osobiście ? :P
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 17 Wrz, 2008   

Jeśli chodzi o filtr do Racelanda, to w moim wątku Saxorulez polecał ITG (klik). Mogę powiedzieć, że jakościowo prezentuje się super super, bo moja czeka jeszcze na swoja kolej montażu razem z wydechem. :/
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Śro 17 Wrz, 2008   

Cytat:
sprawdzone osobiście ?


tak... tzn testowane w rajdowce... tylko ferodo! ebc to klocki tuningowe.
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 17 Wrz, 2008   

Tomcat tak jak pisali wszyscy dolot racelanda, tarcze brembo i klocki FERODO PERFORMANCE. Na tył tarcze ATE i normalne klocki. Jeżeli nie masz odpowiedniego budżetu to ja bym olał tarcze brembo i brał DS PERFORMANCE.

Jak coś to ja mam te rurki dolotu seryjnego, ale zawsze możesz sobie to zrobić ze zwykłej rury.
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 17 Wrz, 2008   

qbus napisał/a:
Cytat:
sprawdzone osobiście ?


tak... tzn testowane w rajdowce... tylko ferodo! ebc to klocki tuningowe.

kadetem 2 rajdy + testy przejechalismy na ebc jakis granatowych czy czarnych
i dalo rade. hamulec trzymal do konca a na pierwszym odcinku tegorocznego
krakowskigo bylo sporo grubych dohamowan.

jednak z doswiadczen z moim pugiem to tylko ferodo :)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 17 Wrz, 2008   

fydi napisał/a:
Tomcat tak jak pisali wszyscy dolot racelanda, tarcze brembo i klocki FERODO PERFORMANCE. Na tył tarcze ATE i normalne klocki. Jeżeli nie masz odpowiedniego budżetu to ja bym olał tarcze brembo i brał DS PERFORMANCE.

Jak coś to ja mam te rurki dolotu seryjnego, ale zawsze możesz sobie to zrobić ze zwykłej rury.


Niee na tył taki sam zestaw jak na przód, bo zepsujesz rozkład siły hamowania i auto na lepszych klockach będzie miało dłuższą drogę hamowania.
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Śro 17 Wrz, 2008   

[quote="CHRZANEK"]
Tomcat napisał/a:


Tomcat napisał/a:
Trzecia rzecz to dolot

Dolot dedykowany firmy RACELAND daje realne przyrosty w połączeniu z usunięciem kata może to być nawet kilka koni mechanicznych (ja mam 131 przy większym przebiegu niż twój)



To co ja też niby tyle powinienem mieć? 131 ze 118 :jupi: :jupi: :jupi:
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 17 Wrz, 2008   

Dużo jest zmierzonych vts/s16 po dolocie w okolicach 130 km, ja przy zmianach podobnych do Chrzanka tj. dolot plus wyciety kat i srodkowy tez mam na wykresie 130 km
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Śro 17 Wrz, 2008   

Na ja mam ten sam patent ;D
Kurde w profilu muszę zmienić na 130 :rotfl:
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 17 Wrz, 2008   

ja w bordowym :
dolot raceland - saxorulez
wydech magnex - saxorulez
wyciety cat
132 konie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 9