Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: M
Pon 16 Lut, 2009
BILSTEIN
Autor Wiadomość

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   BILSTEIN

Moi drodzy.

Otrzymałem telefon z zerkopolu ze mój zawias to gruz.
We wkładach wszystko poobrywane, wogóle nic nie działa.

Nie ma wyjścia pozostaje mi tylko wymiana wkładów.
Cena wkładów do grubej lagi (a nie sa to niestety te same wkłady co "seryjne" B6 lub B8 to...
700pln szt
Cena jak dla mnie z kosmosu.
Tym bardziej że jakies półtora roku temu (jesień 2007) kompleksowo regenerowałem ten szmelc.

Troche jestem rozgoryczony bo zawsze broniłem Bilsteina twierdzac że moze nie jest tak zaawansowany jak lepsze zawieszenia ale jest pancerny i mozna go regenerowac do usranej śmierci.

Niestety tak nie jest. W moim przypadku 10,000km i to w warunkach wyłacznie asfaltowych zrobiło z amortyzatorów mielonke.

Pan Bieńczyk powiedział ze wkłady wygladaja tak jak by ktoś na asfaltowym setapie poleciał Rajd Polski ...
Nie chciałem się z nim kłócic bo szanuje go jako fachowca - ale niestety miernie to świadczy o jakości bilsteina...

Stoje przed dylematem czy się zapożyczac i robić zawias za kupe hajsu czy kupic w tym momencie uzywany seryjny zawias - wsadzić na sztuke i sprzedac samochód.

Pisze to dla Waszej wiadomości bo twierdze że cos to jest nie tak z tym bilsteinem...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

"Kup billa bo da sie regenerować " nabiera juz innego znaczenia .
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

Hmm... ziom w saxie tez zrobil gwinta w zerkopolu... jeden amor sie rozlecial po pol roku jazdy w kjsach... pan Bieńczyk powiedzial ze 700 zł za regeneracje po czym stwierdzil ze w zwiazku z tym ze to 1 raz to 400 wystarczy... dziwna historia... Bill jest spoko ale ten z zerkopolu nie wiem czy jest warty tych pieniedzy.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

qbus napisał/a:
Bill jest spoko ale ten z zerkopolu nie wiem czy jest warty tych pieniedzy.


Widzisz wkład jest oryginalny - tyle że z czegoś zupełnie innego niz saxo czy 106 (z czego dokładnie to chyba nawet oni sami nie wiedza bo dobierają to na oko)
Custom to jest gruba laga z gwintem i talerzykami.

Ja naprawde sam nie wiem co teraz robic...
Najchetniej bym to zabrał, sprzedał komuś za cenę sprężyn H&R które w sumie do niczego innego się nie nadadza, wstawił seryjny zawias i sprzedał samochód...

Juz mam zadyszke finansowa a nie chce się pogrążać jeszcze bardziej...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

Na Twoim miejscu wsadzil bym serie i sprzedal.

Nie mam pojecia jak jezdzilo sie na Twoim gwincie, ale sam zrobilem willim pare tys km po PL na gwincie. Masakra, caly czas slalom.
Raz powiedzialem sobie bedzie co bedzie, jechalem cala PL pelnym gwizdkiem i to samo na miejscu. Zrobilem wtedy moze 3000km (a wczesniej 5000km na tym setupie) bez uwagi na straty. Gwint wytrzymal, za to musialem wymienic: poduszki silnika i skrzyni, laczniki stabilizatora, koncowki na wachaczach.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

Prawda jest taka że u mnie było bardzo twardo - może to był "gwóźdź do trumny" ale w rajdach to sie nie szczypia a ja zwalniałem przed kazdym przejazdem przez tory, garbem itp.

Zreszta to w tej chwili nie ma znaczenia.

Chyba faktycznie zrobie fabryczny set-up i car for sale.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

bardzo mnie dal do myslenia ten tekst bo wlasnie mam robic gwint w zerkopolu a bazie b6 ... bo pancerny ...
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

bo jak gwint do puga to tylko (odpukac) peugeot sport :) nie regeneruje sie...
bo nie ma takiej potrzeby ;)

a powaznie to jak sprzedajesz puga to nie rob... jak zostawiasz dla siebie
to zrob lub kup nowe wklady b6 w mts... chyba ze nie pasuja do twojego
mcpersona to wtedy nie masz za duzego wyboru :/
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

Dobrze wiedzieć... Trzeba się teraz zastanowić nad inną opcją i nawet coś mi chodzi po głowie... W Poznaniu jest firma specjalizująca sie w zawiasach, nowych używanych i wszelkich jego przeróbkach. Są tańi i bardzo solidni, pół Poznania robi u nich zawias. Mój kuzyn na seryjnych amorach, przerobionych u nich na beton wygrał ostatnią rundę Toyo Drifting Cup 2009, a auto jeździ nie tylko po torze, ale także po mieście...

Może warto byłoby do nich zadzwonić i zapytać co o tym sądzą. Mogę podrzucić Ci numer.

PS. Tak poza tym to sam mam zamiar u nich robić zawias ;D
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

W Tarnowie była też taka firma nie wiem jak teraz ale parę lat temu za zrobienie zawiasu do fiesty na bazie seryjnego chcieli 200zł za komplet 4 amorów.
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

podobno teraz kuzaj od nich bieze do s2000 ;D
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

:rotfl: Hondy ?? :D
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

Panowie: żebyśmy się zrozumieli - ja nie robie antyreklamy Bilsteinowi bo przez lata używałem ich zawieszeń w sporcie i na ulicy, i byłem bardzo zadowolony ale niestety ostatni przypadek jest wyjatkiem od reguły...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

za pozno centrala w niemczech wstrzymala juz produkcje, a kadry przygotowaly
juz kwity na zwolnienie 1000 osobo.... radek pojechales po bandzie ... :)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

CHRZANEK napisał/a:
Prawda jest taka że u mnie było bardzo twardo - może to był "gwóźdź do trumny" ale w rajdach to sie nie szczypia a ja zwalniałem przed kazdym przejazdem przez tory, garbem itp.


Podejrzewam, że dlatego zawias padł. Jak wspomniałeś wcześniej miałeś torową charakterystykę, a do rajdów używają bardziej miękkiego zawiasu. Olej zastosowany w amorze był bardzo gęsty, i każda nierówność powodowała ogromne naprężenia na tłoczysko. Coś musiało paść.
Ja słyszałem, że podobno najlepszy na polskie drogi jest szutrowy Peugeot Sport, ale ile w tym prawdy to nie wiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 14