auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 16 Mar, 2009 Małe pytanko o dolot
W ramach dlaszego usprawniania mojego malego projektu
W dniu dzisiejszym na tapete poszedl dolot. Zmienionqa bedzie puszka filtra powietrza oraz jej położenie w komorze silnikowej. Po przeniesieniu akumulatora na tył auta planuje umiescic ją na 120 a nie 90 stopniowym kolanku
Cos mniej wiecej jak tu:
Troche poszperałem i wszystkie kolanka jakie znalazlem są tylko łącznikami tym samym nie maja wyjscia na odme czy co to tam jest.
W kazdym razie pytanie co zrobic z tym nieszczesnym przewodzikiem, pare roznych pomysłów na forum bylo, niektorym nawet buteleczka od Coli sie sprawdza Ale pytam co najlepiej bylo by z tym zrobic, czy wlasnorecznie polaczyc z kolankiem tak jak fabrycznie czy pozbywac sie tego w inny sposob ?
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 16 Mar, 2009
No wlasnie chce przetestowac najmniejsze zagiecie z mozliwych. Z tego co slyszalem to tez jest slaby punkt tego dolotu a jak juz wywale aku to sie troszke miejsca tam zrobi
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 16 Mar, 2009
rzaczej malo miejsca na to, a ciac go szkoda bo w ASO pewnie kosztuje krocie
Natomiast kolanko kosztuje ratem 25zeta (oczywiscie nie SAMCO ) wiec nie szkoda nawet jak bym mial go skrzywdzic dodatkowym otwrem.
Ale nie w tym rzecz, pamietasz ze u mnie dosc wysoka temperatura na dolocie byla caly czas mam wskazania ze powietrze ma jakies 35stopni i tak sie zastanawiam czy odlaczenie odmy moze to cokolwiek zredukowac (no tylko nie kosztem 200pln za dedykowany zbiornik z filtrem na odme )
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 16 Mar, 2009
TOXIC: Ja muszę u siebie sprawdzić ale u mnie temperatura była znacznie niższa. Ten patent co tu wkleiłeś to chyba puszka z Espace V6 tak? na filmiku w youtube pięknie się to prezentuje.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 16 Mar, 2009
Ja takie coś znalazłem na Cliosport.net Konstrukcja podobna do Twojej.
I had the exact same setup on my clio before I sold it but with a cf airbox and found this setup to work best after alot of experimenting...
My car was mapped at RS tuning and made 170lbft torque and 188bhp on his rollers (I had cat cams, headwork, decat etc).
Whilst down at RS tuning we tried the clio maxogen airbox with a straight silicone hose as well as without an airbox at all. The difference without airbox was half a bhp at top end but lost alot of power and torque at the bottom of the rev range.
I would recommend not fitting a caf, just point it down towards the back of the headlight as it picks up air from the wheel arche / foglight just fine.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach