Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana dolotu w saxo
Autor Wiadomość

OSKAR 
tylko nie ta małpa w czerwonym


auto: saxofon
silnik:: 1.6 8v & 1.6 16v
moc: Za mało...km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Sie 2006
Skąd: Podkowa Leśna City

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   Zmiana dolotu w saxo

Awiec mam pytanie di znawców.Dolot mi sie rozsypal i ogolnie mysle,ze trzeba go zmienic na inny. Temat napewno juz byl,ale nie moge znalesc.

Zastanawiam sie nad takim rozwiazaniem,wiec prosze o pomoc i rade :)
http://moto.allegro.pl/it...ozek_250km.html

czy jest sens na cos takiego zmieniac,czy na jakis inny.
Czekam na inteligentne wypowiedzi.(to do K-marta ;d )
_________________
DOBRY SEX - można porównać do poślizgu na mokrej drodze, z którego wychodzi się bez najmniejszego szwanku. Serce w gardle, adrenalina, człowiek cały spocony, a na końcu szczerzy zęby jak idiota:)
 
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

obudowa Ci się rozleciała tylko czy coś więcej?
 
 
 

OSKAR 
tylko nie ta małpa w czerwonym


auto: saxofon
silnik:: 1.6 8v & 1.6 16v
moc: Za mało...km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Sie 2006
Skąd: Podkowa Leśna City

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

ogolnie obudowa jest polamana i pocieta bo nie bylo jak przymontowac go kolektora z 1.3 rallye ;/ Ale ogolnie moje zdanie jest takie,ze nie jest on dobrym rozwiazaniem,SIMONI to tez jest badziewie,ale na dolot jaki ma Bad-i OMP nie mam kasy.A to jest najblizsze temu.

Po prostu chyba nie chce juz takiego dolotu w saxo jak mialem.
_________________
DOBRY SEX - można porównać do poślizgu na mokrej drodze, z którego wychodzi się bez najmniejszego szwanku. Serce w gardle, adrenalina, człowiek cały spocony, a na końcu szczerzy zęby jak idiota:)
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

oski
miałeś raceland'a??
 
 
 

OSKAR 
tylko nie ta małpa w czerwonym


auto: saxofon
silnik:: 1.6 8v & 1.6 16v
moc: Za mało...km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Sie 2006
Skąd: Podkowa Leśna City

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

Michał napisał/a:
oski
miałeś raceland'a??



No mialem a co??
_________________
DOBRY SEX - można porównać do poślizgu na mokrej drodze, z którego wychodzi się bez najmniejszego szwanku. Serce w gardle, adrenalina, człowiek cały spocony, a na końcu szczerzy zęby jak idiota:)
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

OSKAR napisał/a:
No mialem a co??


bo Michal szukal swojego... :D
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

OSKAR 
tylko nie ta małpa w czerwonym


auto: saxofon
silnik:: 1.6 8v & 1.6 16v
moc: Za mało...km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Sie 2006
Skąd: Podkowa Leśna City

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

Jakarti napisał/a:
OSKAR napisał/a:
No mialem a co??


bo Michal szukal swojego... :D



To nie byl jego :D :D

Dobra wracamy do tematu ;/
_________________
DOBRY SEX - można porównać do poślizgu na mokrej drodze, z którego wychodzi się bez najmniejszego szwanku. Serce w gardle, adrenalina, człowiek cały spocony, a na końcu szczerzy zęby jak idiota:)
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

dobra wracając do tematu
jeśli ma być pucha to raczej bym zamontował BMC. Ale i tak wolałbym tego racelanda ze względu na dzwięk.
pytanie
czemu nie chcesz racelanda ??
 
 
 

OSKAR 
tylko nie ta małpa w czerwonym


auto: saxofon
silnik:: 1.6 8v & 1.6 16v
moc: Za mało...km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Sie 2006
Skąd: Podkowa Leśna City

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

bo w/g mnie nie spelnia tego zadanie jakie ma.
nie ma miejsca do zasysania powietrza,maly stożek,ale to mozna zmienic,no i mam inny kolektor ssacy.

Po prostu widzialem jak jest zamontowany OMP u Bad-iego i innych i wiem,ze to jest tez bardzo dobre rozwiazanie.
A dzwiek i tak bedzie pikny ;d
_________________
DOBRY SEX - można porównać do poślizgu na mokrej drodze, z którego wychodzi się bez najmniejszego szwanku. Serce w gardle, adrenalina, człowiek cały spocony, a na końcu szczerzy zęby jak idiota:)
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

A masz seryjny układ dolotowy? Bo może kupić wkładkę GreenRacing i do tej puchy z wkładką doprowadzić dobry nawiew gdzieś z pod zderzaka? Czy sie nie godzi? :)
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

fakt, stożek jest za mały w tym dolocie.
To już lepiej łukasz wytłumaczy
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

Z podobnych do Racelanda jest jeszcze taka Simota: http://moto.allegro.pl/it...ut_206_306.html

Ale na dzień dobry musisz wymienić filtr, bo ten jest badziewny z tego co słyszałem.

BMC ogarnia, ale jest drogi... :/ Poza tym podobno zabiera moc. :devil: Ale to ogólna prawda - trzeba to dobrze zamontować. Pomyśl nad długą silikonową rurą gdzieś do dołu zderzaka i na końcu pucha np.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

OSKAR napisał/a:
Po prostu widzialem jak jest zamontowany OMP u Bad-iego i innych i wiem,ze to jest tez bardzo dobre rozwiazanie


Oskar widziałeś jak to jest zamontowane?? Bo chyba oglądaliśmy inne doloty. To co ma Badi nawet nie umywa się do Racelanda który jest tandetny jakościwo to fakt ale jeśli chodzi o performance jest lepszy od tego co ma Badi

U niego jest rura jak w racelandzie i stożęk zabudowany tuż przy kolektorze, raceland ma taką przewagę że przynajmniej łapie powietrze praktycznie z samego przodu samochodu, można nawiercić pas przedni jak brakuje furze świerzego powietrza.

ŁukaszS3 napisał/a:
A masz seryjny układ dolotowy? Bo może kupić wkładkę GreenRacing i do tej puchy z wkładką doprowadzić dobry nawiew gdzieś z pod zderzaka? Czy sie nie godzi?


To też jest popularne rozwiazanie - jeśłi dobrze Cię rozumiem mówimy o wkładce w miejsce seryjnego filtra (tutaj polecam ITG) w seryjna obudowę? Jeżlei tak to w 16v wartotą obudowę od dołu podziurawić i dodatkowodoprowadzić chłodne powietrze od przodu.


nie da się tego zrobić u kolgi Oskara bo ma inny silnik w Saxo - 8v
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

saxorulez napisał/a:
To też jest popularne rozwiazanie - jeśłi dobrze Cię rozumiem mówimy o wkładce w miejsce seryjnego filtra (tutaj polecam ITG) w seryjna obudowę? Jeżlei tak to w 16v wartotą obudowę od dołu podziurawić i dodatkowodoprowadzić chłodne powietrze od przodu


Dokładnie o to mi chodziło Łukasz, oczywiście ITG tez jest super rozwiązaniem. A zamiast takiej łapy powietrza można doprowadzić taką rurką jak jest w aukcji którą OSKAR podał i umiejscowić wlot powietrza gdzieś obok chłodnicy jeśli nie ma klimy to się zmieści. I taki układzik jest bardzo zdrowy dla silnika tak mi sie wydaje.
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

ŁukaszS3 napisał/a:
Dokładnie o to mi chodziło Łukasz, oczywiście ITG tez jest super rozwiązaniem. A zamiast takiej łapy powietrza można doprowadzić taką rurką jak jest w aukcji którą OSKAR podał i umiejscowić wlot powietrza gdzieś obok chłodnicy jeśli nie ma klimy to się zmieści. I taki układzik jest bardzo zdrowy dla silnika tak mi sie wydaje.


nie ma miejsca obok chłodnicy.. mozesz z halogenów próbować
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 6.77 sekund. Zapytań do SQL: 13