wiem że z niecierpliwością czekacie na speckę silnika 300KM ale juz wiem że jest to confidential.. projekt powstawał kilka lat. Na szczęście mam numer katalogowy wałków które użyto do tego projektu i postaram sie tym szybko pochwalić
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 05 Wrz, 2010
saxorulez, kurcze troche to dziwne bo przecież 306maxi mialy po 300KM i osiągały chyba te moce wcześniej, dlatego dziwne mi sie wydaje co tu do utajniania jest.
zasadniczo zbudowanie takiego silnika to chyba nie jest hop siup - stą właściciel sie broni przed podawaniem modyfikacji. Podejrzeam zę tam wszystko poząwszy od wałków skońzcywszy na wale korbowym to full custom
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010
No jak buduje sam, to może utajniać, tylko po co wyważać otwarte drzwi skoro wszystko swego czasu było dostępne w Peugeot sport (oczywiście w chorych pieniądzach ale było) względnie jest dostępne w firmach które do tej pory serwisują takie rajdówki.
było dostępne w Peugeot sport (oczywiście w chorych pieniądzach ale było) względnie jest dostępne w firmach które do tej pory serwisują takie rajdówki.
W chorych pięniądzach, ale raczej mniejszych niż custom
Nie dawno mieliśmy okazję sprowadzić dla znanego tutaj tunera zestaw przepustnic do 106/Saxo które w tej chwili (przynajmniej na moim poziomie wiedzy) jako jedyne spełniają homologację tego auta, tak to wygląda:
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach