Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wałki rozrządu - Cat Cams - www.catcams.pl
Autor Wiadomość

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 01 Lis, 2010   

A gr wymaga aby przepustnice i kolektor były w jednym elemencie, a założenie tego podnosi masę minimalną
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pią 12 Lis, 2010   

Bo to już nie jest A gr lecz VK i wtedy masa z minimalnych 920 kg wzrasta do 1000 kg.
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 12 Lis, 2010   

no tak ale z mocą też możesz zaszaleć bardziej
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 19 Gru, 2010   

Hej,

mam do oddania wręcz (tzn sprzedania w dobrej cenie) zestaw wałków do silnika F7B F7P i F7R siedzącego w Clio, R19 i Megance. Wałki N grupowe, wystarczy włożyć do silnika i będą działać bez przeprogramowania ECU.
Cena z katalogu 2617 PLN brutto
Cena na święta: 1800 PLN brutto

Może ktoś zna kogoś kto chce dostać takie wałki pod choinkę :)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 20 Gru, 2010   

a te waleczki pod turbo cos dadza czy do zaturbianego jakies inne pchac ???


mowa oczywiscie o f7p (r19 clio 1,8 16v)
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

Cassis 
seks po polsku


auto: Renault Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 136km
Dołączył: 03 Maj 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 20 Gru, 2010   

saxorulez, a możesz mi wytłumaczyć bo w temacie za bardzo nie jestem co takie wałeczki dają (przyrost mocy itp) i czy w przypadku tych co masz do Clio trzeba coś modyfikować? Mam seryjny silnik.
_________________
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 20 Gru, 2010   

wasq,

pod turbo to nie koniecznie.. w przypadku turbo skracamy czas w wydechowym żeby szybciej turbo wstawało i czas współotwarcia jest jak najkrótszy aby pompujące turbo nie wydmuchiwało mieszanki przez niedomknięty zawór wydechowy w momencie gdy już otwiera się zawór ssący. Jak chcesz pod turbo to mamy - napisz jakie turbo, w jakim zakresie chcesz aby pracowało, jakie doładowanie ma mieć, jaki masz stopień sprężania i albo dobierzemy coś z gotowych projektów albo zrobimy w tej samej cenie custom

Cassis,

to są wałki Nkowe czyli max to na co pozwala homologacja, mogą być stosowane z seryjnym ECU (wtedy przyrost to będzie kilka KM) lub po przeprogramowaniu ECU. Jako ze N grupa ma ograniczone modyfikacje mechaniczne (tzn wielkość zaworów, układ dolotowy, przeróbki głowicy i wydechu) to są one idealne do seryjnych silników
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 20 Gru, 2010   

oki dzieki za info

kumpel budeje silniczek wiem juz ze bedzie brac kucizne na dol wiec podpytam sie jakie ma plany co do glowicy
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

Cassis 
seks po polsku


auto: Renault Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 136km
Dołączył: 03 Maj 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 22 Gru, 2010   

saxorulez, a powiedz mi jeszcze ile mniej więcej KM można uzyskać po przeprogramowaniu ECU? Rozumiem że takie przeprogramowanie robi się w firmie która chipuje np. diesle?
_________________
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 22 Gru, 2010   

Cassis,

przyznam szczerze nie mam zielonego pojęcia.. badi co nieco dłubał w tym motorze i trochę go stroił może wie coś więcej.

Moim zdaniem przy seryjnym silniku mówimy o przyrostach typu parę KM

pierwszy lepszy z brzegu program:

http://eng.smchiptuning.c...o-i-1-8-16v-140

nie liczył bym na 15KM, raczej na połowe tego
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Śro 22 Gru, 2010   

Przyrost mocy max. czasem jest niewielki, ale za to przebieg momentu i mocy potrafi się zmienić diametralnie. :D
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 22 Gru, 2010   

rasta napisał/a:
Przyrost mocy max. czasem jest niewielki, ale za to przebieg momentu i mocy potrafi się zmienić diametralnie.


Piękny jak chcesz przyrost mocy max to dopasowujesz do tego resztę gratów :) Wałki nie są lekarstwem na wszystko..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Śro 22 Gru, 2010   

Ja o tym wiem śliczny :*
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 22 Gru, 2010   

rasta,

wiem zę wiesz.. :) ale wolę to napisać bo potem nieświadomi chodza i to powtarzają
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Sob 25 Gru, 2010   

saxo,wałki do foki juz zamówione ?? ;D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13