a co tutaj jest to rozpatrywania, jeśli wałki są sprawdzane przed wysłaniem z taką precyzją że nikt nie dysponuje takimi narzędziami w PL, do każdych wysłanych jest ich specyfikacji - akurat kontrola jakości jest bardzo istotna na każdym procesie tworzenia wałków. Także na 100% wałki są proste gdy trafiają do klienta. Wałki nigdy do mnie nie trafiły wiec nawet nie wiemy czy to one były faktycznie krzywe czy też coś było nie tak z głowicą lub Pan dokręcał wałki ze złym momentem.
Te ze złymi luzami trafiły do mnie i pierwsze pytanie było o zastosowany luz, był nie zgodny z tym co zalecał Cat Cams a dodatkowo wałki siedziały nie w tej głowicy co trzeba
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 28 Gru, 2010
saxorulez napisał/a:
To jest nie prawda,
Wiem że odbiegam od tematu, ale jednak sie wycierają. 2.5TDI z grupy VAGa to norma że po jakimś przebiegu trzeba wałki zmieniać. Z tym że to traktuje jako wadę materiałową lub zły projekt.
Wiem że odbiegam od tematu, ale jednak sie wycierają. 2.5TDI z grupy VAGa to norma że po jakimś przebiegu trzeba wałki zmieniać. Z tym że to traktuje jako wadę materiałową lub zły projekt.
no tak to jest wada albo materiału albo konstrukcji. Podobny case jest w wałkach do niektórych starych fordów na dzwigienkach, CatCams ma wałki ale ich nie sprzedajemy bo nie ma na rynku dzwigienek które by się nie wycierały... a zainteresowanie jest tak małe że nie opłaca się ich robic custom
Co wiecej do niektórych modeli np. Alfy tez mamy seryjne wałki bo klienci po to przychodzą
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Wiem że odbiegam od tematu, ale jednak sie wycierają. 2.5TDI z grupy VAGa to norma że po jakimś przebiegu trzeba wałki zmieniać. Z tym że to traktuje jako wadę materiałową lub zły projekt.
no tak to jest wada albo materiału albo konstrukcji. Podobny case jest w wałkach do niektórych starych fordów na dzwigienkach, CatCams ma wałki ale ich nie sprzedajemy bo nie ma na rynku dzwigienek które by się nie wycierały... a zainteresowanie jest tak małe że nie opłaca się ich robic custom
Co wiecej do niektórych modeli np. Alfy tez mamy seryjne wałki bo klienci po to przychodzą
w 205 GTI - w silniku xu9 oraz xu5 8v wałki padają notorycznie, jakiś problem właśnie ze smarowaniem jest, dlatego większość gti nie trzyma mocy... Tzn oczywiście mówię o seryjnych wałkach Ale pewnie cat cams w zaniedbanej głowicy też by padł.
Żeby nie było że nic się nie dzieje, bo dzieje się dużo zarówno w PL jak i w UK. U nas niedługo objawimy się kilkoma grubymi projektami na poziomie 150KM z litra w NA tymczasem jako mała zajawka 205GTI z XU10J4RS pod maską
Wyszło 284HP i kręci się to trochę ponad 9500rpm
Tutaj wykresik:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach