Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wałki rozrządu - Cat Cams - www.catcams.pl
Autor Wiadomość

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 27 Lip, 2011   

Bad-i,

ten profil ma wałek ssący i wydechowy taki sam jak ssący w Twoich wcześniejszych wałkach czyli 1321734 czyli 246 stopni przy wzniosie 1mm
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 27 Lip, 2011   

saxorulez napisał/a:
Bad-i,

ten profil ma wałek ssący i wydechowy taki sam jak ssący w Twoich wcześniejszych wałkach czyli 1321734 czyli 246 stopni przy wzniosie 1mm


no przeca mowie, ja skrzynie zniszczylem chyba 3 lub 4 razy :]

p.s. ssacy i wydechowy sa identyczne?
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 28 Lip, 2011   

tak w modelu 1322715 tak są identyczne
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 28 Lip, 2011   

saxorulez napisał/a:
Kolejny fajny projekt z UK, kolejna franca, tym razem TU5JP4 siedzace w 106

4 przepustnice, kute tłoki, kolektor wydechowy raceland

196KM piechotą nie chodzi, zrobione na walkach 1322715 jeszcze na hydraulice wiec dość odważnie zakręcili motorem.

[url=http://img64.imagesh....th.jpg]Obrazek[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Srogo. Jakie tam są 4P? Wkleiłbyś jakiegoś linka?
Czemu moment jest taki niski? Fajny przebieg i przy wysokich obrotach jest max, ale nie powinno być jakoś więcej?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 28 Lip, 2011   

Lukasz ty lepiej sprawdz te kolka do clio (tzn specyfikacje) oraz dowiedz sie o cene walkow pod ITB do clio ;)
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 28 Lip, 2011   

Greg napisał/a:
saxorulez napisał/a:
Kolejny fajny projekt z UK, kolejna franca, tym razem TU5JP4 siedzace w 106

4 przepustnice, kute tłoki, kolektor wydechowy raceland

196KM piechotą nie chodzi, zrobione na walkach 1322715 jeszcze na hydraulice wiec dość odważnie zakręcili motorem.

Srogo. Jakie tam są 4P? Wkleiłbyś jakiegoś linka?
Czemu moment jest taki niski? Fajny przebieg i przy wysokich obrotach jest max, ale nie powinno być jakoś więcej?

moment tak nisko bo takie chyba bylo zalozenie przy budowie tego silnika
auto na trackdaye ale tez na ulice.

4p w tym projekcie to - AT Power Throttle Bodies

glowica z jp4 i co istotne to zlozona na duzych zaworach wydechowych
(Catcams 92004 26mm)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 10 Sie, 2011   

Mamy do sprzedania nowy nie używany komplet wałków do TU5J4 (saxo/106 16V)
Cena detaliczna 2061 PLN brutto
z chęcią sprzedamy za 1650 PLN brutto

Można na nich uzyskać np. tyle:

_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 22 Sie, 2011   

Bump! NIkt nie jest zainteresowany?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 29 Sie, 2011   

http://www.k-tecracing.co...id=4033&appid=2

Łukasz co to za wałki, bo wynik generalnie słaby.
_________________
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 30 Sie, 2011   

106 napisał/a:
Greg napisał/a:
saxorulez napisał/a:
Kolejny fajny projekt z UK, kolejna franca, tym razem TU5JP4 siedzace w 106

4 przepustnice, kute tłoki, kolektor wydechowy raceland

196KM piechotą nie chodzi, zrobione na walkach 1322715 jeszcze na hydraulice wiec dość odważnie zakręcili motorem.

Srogo. Jakie tam są 4P? Wkleiłbyś jakiegoś linka?
Czemu moment jest taki niski? Fajny przebieg i przy wysokich obrotach jest max, ale nie powinno być jakoś więcej?

moment tak nisko bo takie chyba bylo zalozenie przy budowie tego silnika
auto na trackdaye ale tez na ulice.

4p w tym projekcie to - AT Power Throttle Bodies

glowica z jp4 i co istotne to zlozona na duzych zaworach wydechowych
(Catcams 92004 26mm)

Łukasz, nie wiedziałem że Catcams sprzedaje też zawory. :) Czym się rożnią od zwykłych?
W serii TU5JP4 wydechowy ma 26,5mm AFAIR, dolotowy 30,75mm. Oba są po 2mm większe niż w TU5J4.

Wątek znalazłem, ość pisze że ma TU5JP4.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 03 Paź, 2011   

Hej,

jak to zwykle u nas mamy co jakiś czas fajne wałki do sprzedania:

1321708 - takie jak w moim saxo - cena aktualna detal: 2250 PLN brutto
z chęcią sprzedamy za: 1575 PLN brutto

Jacyś chętni??
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 03 Paź, 2011   

znam jednego chetnego ale jest za miekki w uszatkach :rotfl:
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pon 03 Paź, 2011   

Takie walki wymagaja strojenia / dlubania w silniku?
Czy tylko p&p bez dodatkowej roboty?
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pon 03 Paź, 2011   

Wymagają strojenia.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 04 Paź, 2011   

PiTT napisał/a:
Takie walki wymagaja strojenia / dlubania w silniku?
Czy tylko p&p bez dodatkowej roboty?

Jak się bawić już w strojenie to moim zdaniem lepiej pójść już grubiej z wałkami i założyć mniej lajtowe. :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 12