Srogo. Jakie tam są 4P? Wkleiłbyś jakiegoś linka?
Czemu moment jest taki niski? Fajny przebieg i przy wysokich obrotach jest max, ale nie powinno być jakoś więcej?
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
196KM piechotą nie chodzi, zrobione na walkach 1322715 jeszcze na hydraulice wiec dość odważnie zakręcili motorem.
Srogo. Jakie tam są 4P? Wkleiłbyś jakiegoś linka?
Czemu moment jest taki niski? Fajny przebieg i przy wysokich obrotach jest max, ale nie powinno być jakoś więcej?
moment tak nisko bo takie chyba bylo zalozenie przy budowie tego silnika
auto na trackdaye ale tez na ulice.
4p w tym projekcie to - AT Power Throttle Bodies
glowica z jp4 i co istotne to zlozona na duzych zaworach wydechowych
(Catcams 92004 26mm)
196KM piechotą nie chodzi, zrobione na walkach 1322715 jeszcze na hydraulice wiec dość odważnie zakręcili motorem.
Srogo. Jakie tam są 4P? Wkleiłbyś jakiegoś linka?
Czemu moment jest taki niski? Fajny przebieg i przy wysokich obrotach jest max, ale nie powinno być jakoś więcej?
moment tak nisko bo takie chyba bylo zalozenie przy budowie tego silnika
auto na trackdaye ale tez na ulice.
4p w tym projekcie to - AT Power Throttle Bodies
glowica z jp4 i co istotne to zlozona na duzych zaworach wydechowych
(Catcams 92004 26mm)
Łukasz, nie wiedziałem że Catcams sprzedaje też zawory. Czym się rożnią od zwykłych?
W serii TU5JP4 wydechowy ma 26,5mm AFAIR, dolotowy 30,75mm. Oba są po 2mm większe niż w TU5J4.
Wątek znalazłem, ość pisze że ma TU5JP4.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach