Witam, nowy juzer, clio sport 2006, gdybym mogl to wrzucilbym gdzies fotki ale cos niepoukladane to forum i nie wiem gdzie sie przedstawic,
Mniejsza z tym, bedzie jeszcze czas,
Chodzi mi o maly tune mojego clio, na clio197.net duzo uzytkownikow robie remap w k-tecu i opinie sa pozytywne, ale droga do anglii daleka, w Polsce to tylko chyba 2BRALLY robi, ma ktos jakies doswiadczenie z nimi ?? ja troche mam mieszane uczucia odnosnie oddawania mojego clio w ich rece, tym bardziej ze jak przywiozlem swoja cliowke i potrzebowalem paru gratow to byli bardzo delikatnie mowiac niepomocni...
Mam tylko panel ITG, reszte chce zostawic seryjna, jedyne auto, na wakacje trzeba czasami pojechac, jakas delegacja z pracy, to nie bede w zatyczkach jezdzil
Oni deklaruja 10 KONI z samego chipa... zreszta k-tec podobnie, 9, czyli 2B zaokraglilo cena podobna i tu i tam, robil ktos u nich mape, albo "kaś" indziej ??
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 19 Kwi, 2009
Do Sporta to samemu mozesz zrobic remap Wystarczy kupic RSTunera z www.fastchip.nl
Aktualnie obsługiwane wersje to CR0N/CR1N
Jest do pobrania jedna kalibracja poprawiajaca osiagi, biorac pod uwage prawie seryjnyukład bedzie to bardzo dobre rozwiazanie A co najwazniejsze samo urzadzenie przydaje sie dodatkowo na codzien
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 19 Kwi, 2009
eM napisał/a:
Toxic napisz jeszcze o efektach
Jakie efekty... hmmm
Jesli o mnie chodzi sprawdzilo sie idealnie. W calkiem przyzwoity sposob ogarnelo te walki ktore zapakowalem a teraz po ukonczeniu ukladu wydechowego zabieram sie za druga ture strojenia. Wiec licze na kolejne wymierne efekty.
Ale co najwazniejsze
- po pierwszym flashowaniu kiedy moje autko bylo jeszcze w miare seryjne zauwazalna byla poprawa w calym zakresie obrotow (moj blad ze wtedy nie hamowalem auta tylko juz pozniej po ostrym dlubaniu)
- urzadzenie sprawdza sie jako komputer diagnostyczny
- maszopcje logowania parametrow z pracy silnika
- no i co najwazniejsze od strony sprzetowej jest to jedno z niewielu urzadzen ktore bez klopotu gada z ECU Renault, jak by je troche bardziej rozkminic to mozna by sie bylo duzo bardziej pobawiac Jesli dobrze pamietam to cos tam z Dzikiem nad tym mysleliscie ??
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 19 Kwi, 2009
Kurde eM mam tylko 2 wykresy i dobrze wiesz ze one nie maja tu zastosowania
Sam mowiles ze moje auto nie wystrojone jeszcze, wiec te 10kucy ktore teraz jest wiecej to tak naprawde nie jest miarodajne.
No ale dobra Tylko 2 slowa wyjasnienia
To wykres seria kontra koniec sezonu 2008
Do auta zapakowalem ostre wałki, powiekszylem kanaly dolotowe i pare innych drobniejszych modow. Gdyby nie RSTuner i indywidualne strojenie auto nie ruszylo by z miejsca wiec to potwierdza potencjal tego urzadzonka.
Aktualne doswiadczenia pokazuja ze zostalo sporo rzeczy do poprawienia.
W tym roku ruszylem wdech i dupohamownia pokazala ze ta dodatkowa moc tam jest tylko zostalo ja ze tak powiem odzyskac Jak sokncze zaplanowane zmiany wydechu i dolotu
Bedzie jeszcze jedno strojenie indywidualne i wyniki powinny byc duuuuzo lepsze
Mnie ciezko oceniac czy fajnie chodzi ostatnio wasq mial okazje polatac moim autkiem wiec moze jego zapytajcie o doczucia subiektywne
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 19 Kwi, 2009
Nie no nie bylo tak zle
Moje to to najpierwsze Clio Sport wiec mialo by miec 172 HP DIN czy jak to tam jest wyliczone. Po przeliczeniu na zwykle BHP wychodzi 166,6 a moje przy pierwszym hamowaniu ze sportowa wkladka i bez katalizatora pokazalo 168
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach