Kolega znalazł Clio III Sport roczne z minimalnym przebiegiem ale niestety było uszkodzone tzn-uszkodzony byl centralnie przod - maska, reflektory, zderzak, blotniki, pas przedni, chlodnice, airbag'i - wszystko zostało naprawione w serwisie Renault na oryginalnych czesciach Warto sie zainteresowac takim autkiem cena ok 55k
Ostatnio zmieniony przez Bari Nie 26 Kwi, 2009, w całości zmieniany 1 raz
F1 ma inne siedzenia (kubły Recaro) - bardzo ładne, ale moim zdaniem mniej wygodnie i wcale nie trzymające lepiej niż standardowe fotele w clio. W kubłach Recaro nie ma ISOFIX'a a w standardowych fotelach jest.
F1 ma też troche twardsze zawieszenie niż zwykły sport.
Poza tym F1 ma naklejki, kolorowe zaciski i polakierowane felgi.
To chyba wszystko.
_________________ Poznań: 22,5cm
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Nie 26 Kwi, 2009
anjas napisał/a:
F1 ma inne siedzenia (kubły Recaro)
Ale do normalnego Sporta można je dokupić prawda? Bo znajomy kupił dwa lata temu i pytali go czy chce Recaro. Na marginesie koleś ma auto niecałe dwa lata i przebieg 6 tyś km przebiegu ma w tej chwili
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 26 Kwi, 2009
Bari napisał/a:
Czy Reno zrobiło duży postęp ,porównując Clio II do III ?
- Dużo precyzynijesza skrzynia i krótsze przełożenia zwłaszcza model z 2006r Od 2007 5 i 6 bieg były dłuższe.
- Lepsza pozycja za kierownicą, możliwość regulacji kolumny w 2 płaszczyznch,
- Brzydsze wg mnie ale wygodniejsze nowe fotele.
- Lepsze prowadzenie i większy komfort.
- Poręczniejsza kierownica
- Wolniejszy na prostej i więcej pali.
no właśnie... pewnie rzeczywiście tak jest, ale tylko raz los dał mi stanąć na światłach z clio sport II ph.II i było równiutko. Znaczy ja wystarowałem trochę szybciej i gość mnie nie dogonił. Ja jechałem sam a gość z pasażerem. Może ten dodatkowy balast sprawił, że się mniej-więcej wyrównało.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 26 Kwi, 2009
Sorki Anjas, ja to troche źle ująłem, bo ja to rozpatruje do swojego Clio ph3 a tam inne kolektory siedzą, więc od serii clio ph2 nowy RS197 będzie szybszy.
Spoko spoko, ja słyszałem, że każda faza CII jest szybsza na prostej od CIII.
Kiedyś nawet dzik i freeman (z tego co pamiętam) testowali i okazało się, że CIII przegrywało.
CIII jest większe i sporo cięższe, więc specjalnie mnie nie dziwi taki wynik
_________________ Poznań: 22,5cm
Bari [Usunięty]
Wysłany: Nie 26 Kwi, 2009
Rozumiem a czy te brakujące rzeczy od F1 Team można dokupić do Sporta III ?
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 26 Kwi, 2009
Dokupić można, tylko po co płacić dodatkowo kasę za zmianę amorów, spręzyn i foteli i nalepek. średnio można liczyć za taki zestaw 10-12k dodatkowo. Same nalepki to koszt około 2k przynajmniej tyle do Megane kosztuje komplet
_________________
Bari [Usunięty]
Wysłany: Nie 26 Kwi, 2009
Kolega znalazł Clio III Sport roczne z minimalnym przebiegiem ale niestety było uszkodzone tzn-uszkodzony byl centralnie przod - maska, reflektory, zderzak, blotniki, pas przedni, chlodnice, airbag'i - wszystko zostało naprawione w serwisie Renault na oryginalnych czesciach
Warto sie zainteresowac takim autkiem cena ok 55k ??
Troche chyba jednak duzo wiec ile ew moze zaproponowac za to auto ?
Mój kumpel naprawił bejcę po czołówce z ambulansem za 80tys pln w ASO i jest jak nowa tzn niezależny rzeczoznawca ocenił stan jako idealny więc jeśli zderzenie nie naruszyło konstrukcji nadwozia (części nie nadające się do deomontażu) to chyba nie ma problemu a z ceny można zejść
auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km Pomógł: 13 razy Dołączył: 31 Mar 2009 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: Nie 26 Kwi, 2009
jesli pytasz o to samo clio co w ogloszeniach to to nie jest F1 tylko normalne Clio III RS stylizowane na F1 poprzez polakierowanie felg i dodanie naklejek... nie ma kubelkow recaro zawieszenia z F1 i kilku innych bajerow...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach