Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Ustawienie geometri??
Autor Wiadomość

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   Ustawienie geometri??

Poradzcie szanowni koledzy jak ustawiac geometrie,kąty itd do skręcania??
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

Rozumiem że chodzi o Clio Sport ???

Proponuje poczekać jak głos zabierze Freeman, Geko lub Dzik
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

Rabarbar, z tego co się orientuję to ph1 może mieć inne ustawienia geometrii np od ph3 gdyz są inne zwrotnice, piasty i amory. Jeśli byś coś chciał typowo torowego, to najlpiej bazowe ustawienia od Clio CUP wyścigowe zdobyć.

Tu masz fabryczne ustawienia dla CB0M
Przód


Tył


Tył się też chyba da jakoś regulować, ale tylko w CUP wyścigowym i nie bardzo mam pojęcie jak.
_________________
 
 
 

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

rabarbar a co wrzuciłeś za zawias/cambery ?
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

No własnie chce sie dowiedziec co wrzucic ;D
Panowie nie mam o tym zielonego pojecia wiec prosiłbym łopatologicznie
Po prostu zeby lepiej skręcał.Ustawienie raczej rajdowe(w najblizszym czasie tor rally crossowy) niz typowo torowe,bo wydaje mi sie ze troche sie różnia
Dziekuje
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

To tak na mój chłopski rozum, nie ma co kombinować jeśli chcesz rajdowe ustawienia.

Chrzanek jak ustawiałeś cinkolota na Rallycross?
_________________
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

Czyli tak jak fabryka pisze??
A jak to z dystansami do kół jest?daje to cos??
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

Ja bym ustawił fabrykę, ale nie mam tu za dużego doświadczenia. (np na rajd czesi nam ustawili wg mnie spory negatyw z przodu w 306 a auto w zakrętach prowadziło się bardzo fajnie.)
Dystanse poprawiają stabilność na suchym, wprowadzają nerwowość auta na mokrym i powiększają promień skrętu. 1cm na stronę to jest tak akurat w sam raz.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 14