auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 06 Cze, 2009
Rabarbar, z tego co się orientuję to ph1 może mieć inne ustawienia geometrii np od ph3 gdyz są inne zwrotnice, piasty i amory. Jeśli byś coś chciał typowo torowego, to najlpiej bazowe ustawienia od Clio CUP wyścigowe zdobyć.
Tu masz fabryczne ustawienia dla CB0M
Przód
Tył
Tył się też chyba da jakoś regulować, ale tylko w CUP wyścigowym i nie bardzo mam pojęcie jak.
auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km Pomógł: 16 razy Dołączył: 31 Sty 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 06 Cze, 2009
rabarbar a co wrzuciłeś za zawias/cambery ?
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Sob 06 Cze, 2009
No własnie chce sie dowiedziec co wrzucic
Panowie nie mam o tym zielonego pojecia wiec prosiłbym łopatologicznie
Po prostu zeby lepiej skręcał.Ustawienie raczej rajdowe(w najblizszym czasie tor rally crossowy) niz typowo torowe,bo wydaje mi sie ze troche sie różnia
Dziekuje
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 06 Cze, 2009
Ja bym ustawił fabrykę, ale nie mam tu za dużego doświadczenia. (np na rajd czesi nam ustawili wg mnie spory negatyw z przodu w 306 a auto w zakrętach prowadziło się bardzo fajnie.)
Dystanse poprawiają stabilność na suchym, wprowadzają nerwowość auta na mokrym i powiększają promień skrętu. 1cm na stronę to jest tak akurat w sam raz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach