Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
hydrauliczny reczny + regulator sily hamowania
Autor Wiadomość

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 18 Maj, 2009   hydrauliczny reczny + regulator sily hamowania

witam mam pytanko hydrauliczny reczny montowac przed czy za regulatorem ???

tak na logike to za regulatorem czyli regulator reczny zaciski tyl

czy mam racje ??

dzieki pozdrawiam
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 18 Maj, 2009   

w sensie że jak? Bo nie bardzo rozumiem Twoje pytanie. Dużo zależy w jaki sposób chcesz poprowadzić ukł. czy krzyżowy czy prosty, jaka pompa od hydrauliki i jaki korektor. Jeśli chcesz kokrekotr do zachowania krzyżowego ukł. to najlepiej ori z Renault sport.
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 19 Maj, 2009   

Geko: Wasq chyba robi bolid na ulice wiec ma w d**** homologacje, PZM, FIA i Reno sport :) :) :)

Wasq: Dobrze myslisz ale musisz jeszcze pamiętac o tym żeby przed pompa hamulca recznego zastosować zawór (lub zawory w przypadku systemu krzyzowego na dwóch pompach) jednostronnego działania.
Jest on potrzebny po to żeby "zciśnięcie" płynu hamulcowego następowało wyłącznie w tylnej sekcji.
Bez zaworu ciagnąc "wajche" zwiekszałbyś również ciśnienie w całym układzie hamulcowym.

Czyli poprawnie bedzie tak:

Pompa hamulcowa nożna -> korektor sily hamowania -> zawór jednostronny -> pompoa hamulca recznego -> zacisk tylny -> pomógł dla Chrzanka :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 19 Maj, 2009   

Może i ma w dupie FIA, PZM :) , ale Prokurator w razie dzwona nie będzie miał w dupie prostego układu, o to mi chodzi. No chyba że r5 w serii jest na prostym to po problemie.
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 19 Maj, 2009   

Tak - tu oczywiście masz racje, bezsprzecznie.
Choć wydaje mi się ze hamulec ręczny hydrauliczny sam w sobie może budzić wątpliwości prokuratora i może zostac potraktowany jako zbyt daleko idąca modyfikacja seryjnego układu hamulcowego...

Ale nie o tym ten temat :)

W przypadku krzyzowego układu hamulcowego musisz zrobić hamulec reczny na dwóch pompach i "wpiąć się" w oba przewody hamulcowe idace do tylnych kół.
Zasadniczo wymaga to "dwóch pomp, dwóch zaworów zwrotnych, oraz korektora hamowania obsługujacego dwie sekcje.
Do tego dochodzi kalibracja układu żeby obie pompy brały tak samo, ale to akurat nie problem.

Geko jak o czymś zapomniałem to prosze poprawić :)

PS: Wasq - dla Geko tez pomuk :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 19 Maj, 2009   

CHRZANEK napisał/a:
Zasadniczo wymaga to "dwóch pomp, dwóch zaworów zwrotnych, oraz korektora hamowania obsługujacego dwie sekcje.

No właśnie i np korektor z Renault sport ma wejścia na 4 przewody jeśli dobrze pamiętam, a zwykłe dostępne tiltony tylko 2. wejście/wyjście

Chrzaniu ja nic nie poprawię bo moja wiedza tam nie sięga :)
_________________
 
 
 

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 19 Maj, 2009   

A to ja w tkaim razie proszem o wyjaśnienie czym się różni układ krzyżowy od prostego ?
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 19 Maj, 2009   

układ krzyżowy działa na zasadzie X gdzie LP jest połączony z PT i PP z LT i jak ci padnie przewód w LP to padnie również PT, ale samochód zachowa sterowność jako taką podczas hamowania. w ukł prostym tu proszę Chrzanka o odp. Bo nie wiem czy jak nam padnie LP to tracimy lewą stroną całą czy cały przód?
_________________
 
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 19 Maj, 2009   

zdecydowanie polecam regulator z łady 2107 ;D
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Wto 19 Maj, 2009   

oki dzieki za pomoc :)

regulator sily hamowania mam willwoda hudrauliczny reczny bedzie :P zle pompa typ lucasa bedzie

system hamulcowy tzw prosty czyli

z pompy ida dwa druty jeden na przod drugi na tyl



ps. zdaje sobie sprawe ze w przyapdku dzwona bede mial problem ale

auta robione na track daye kzk-i jakies pojezdzawki nocne wiec codziennie jezdzic nie bede poztym jaka kolwiek ingerencja w uklad hamulcowy to juz dupa

swoja droga beda sie mogiljeszcze czepic silnika klatki wydechu szelek nad rejestracja na auto dwu miesjcowe popracuje :P










ps. gdzie kupic ten "zawor jednostronny"

ps2 fakt homologacje fia pzm teoretycznie mam w dupie ale... chce aby woz byl bezpieczny :) klatka jest zgodna z zalcznikiem

a na reszte homologowanych bajerow narazie hajsu nie mam

wiec jest fotel mirco pasy racing czy jakies tam ale planuje zakupienie juz czegos z homologacja(kub utracona) poluje na tzw okazje :P helomofon omp star

jak juz zakoncze "budowe" bede pracowal na homologowane bajerki :P :P
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 10