auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 18 Maj, 2009
w sensie że jak? Bo nie bardzo rozumiem Twoje pytanie. Dużo zależy w jaki sposób chcesz poprowadzić ukł. czy krzyżowy czy prosty, jaka pompa od hydrauliki i jaki korektor. Jeśli chcesz kokrekotr do zachowania krzyżowego ukł. to najlepiej ori z Renault sport.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Wto 19 Maj, 2009
Geko: Wasq chyba robi bolid na ulice wiec ma w d**** homologacje, PZM, FIA i Reno sport
Wasq: Dobrze myslisz ale musisz jeszcze pamiętac o tym żeby przed pompa hamulca recznego zastosować zawór (lub zawory w przypadku systemu krzyzowego na dwóch pompach) jednostronnego działania.
Jest on potrzebny po to żeby "zciśnięcie" płynu hamulcowego następowało wyłącznie w tylnej sekcji.
Bez zaworu ciagnąc "wajche" zwiekszałbyś również ciśnienie w całym układzie hamulcowym.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 19 Maj, 2009
Może i ma w dupie FIA, PZM , ale Prokurator w razie dzwona nie będzie miał w dupie prostego układu, o to mi chodzi. No chyba że r5 w serii jest na prostym to po problemie.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Wto 19 Maj, 2009
Tak - tu oczywiście masz racje, bezsprzecznie.
Choć wydaje mi się ze hamulec ręczny hydrauliczny sam w sobie może budzić wątpliwości prokuratora i może zostac potraktowany jako zbyt daleko idąca modyfikacja seryjnego układu hamulcowego...
Ale nie o tym ten temat
W przypadku krzyzowego układu hamulcowego musisz zrobić hamulec reczny na dwóch pompach i "wpiąć się" w oba przewody hamulcowe idace do tylnych kół.
Zasadniczo wymaga to "dwóch pomp, dwóch zaworów zwrotnych, oraz korektora hamowania obsługujacego dwie sekcje.
Do tego dochodzi kalibracja układu żeby obie pompy brały tak samo, ale to akurat nie problem.
Geko jak o czymś zapomniałem to prosze poprawić
PS: Wasq - dla Geko tez pomuk
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 19 Maj, 2009
układ krzyżowy działa na zasadzie X gdzie LP jest połączony z PT i PP z LT i jak ci padnie przewód w LP to padnie również PT, ale samochód zachowa sterowność jako taką podczas hamowania. w ukł prostym tu proszę Chrzanka o odp. Bo nie wiem czy jak nam padnie LP to tracimy lewą stroną całą czy cały przód?
regulator sily hamowania mam willwoda hudrauliczny reczny bedzie zle pompa typ lucasa bedzie
system hamulcowy tzw prosty czyli
z pompy ida dwa druty jeden na przod drugi na tyl
ps. zdaje sobie sprawe ze w przyapdku dzwona bede mial problem ale
auta robione na track daye kzk-i jakies pojezdzawki nocne wiec codziennie jezdzic nie bede poztym jaka kolwiek ingerencja w uklad hamulcowy to juz dupa
swoja droga beda sie mogiljeszcze czepic silnika klatki wydechu szelek nad rejestracja na auto dwu miesjcowe popracuje
ps. gdzie kupic ten "zawor jednostronny"
ps2 fakt homologacje fia pzm teoretycznie mam w dupie ale... chce aby woz byl bezpieczny klatka jest zgodna z zalcznikiem
a na reszte homologowanych bajerow narazie hajsu nie mam
wiec jest fotel mirco pasy racing czy jakies tam ale planuje zakupienie juz czegos z homologacja(kub utracona) poluje na tzw okazje helomofon omp star
jak juz zakoncze "budowe" bede pracowal na homologowane bajerki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach