Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
montaz slikow z nacieciami (kierunkowo czy nie?)
Autor Wiadomość

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Sob 01 Sie, 2009   montaz slikow z nacieciami (kierunkowo czy nie?)

jak w temacie, mam maxsporty na tyl inie wiem czy montowac je napisami, oznaczeniami do zewnatrz, czy tak zeby naciecia byly kierunkowo??

_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

iQ 
dziękuje i pozdrawiam
The speshill one


auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Mar 2009
Skąd: z lasu

Wysłany: Sob 01 Sie, 2009   

A na oponie nie jest napisane? o_O
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Sob 01 Sie, 2009   

iQ... napisał/a:
A na oponie nie jest napisane? o_O


nie, nie ma wlasnie zadnych strzalek czy napisow...
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Sob 01 Sie, 2009   

Dryndnij do producenta, ale osobiście wrzucałbym napisem na zewnątrz.
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 01 Sie, 2009   

Ja wiem, że w Michelinach/BFGoodrich/Pirelli, daje się białym lub żółtym napisem producenta na zewnątrz. Jak jest w Maxsportach to nie wiem, ale nie wiem czy jest to aż tak ważne. Jedynie chyba medie i deszczówki (choć w przypadku medi nie jestem pewien) są kierunkowe. Jak założysz slicka to jeden ch.u.j, on i tak nie będzie odprowadzał wody.
 
 

iQ 
dziękuje i pozdrawiam
The speshill one


auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Mar 2009
Skąd: z lasu

Wysłany: Sob 01 Sie, 2009   

KarQ napisał/a:
ale osobiście wrzucałbym napisem na zewnątrz.

Racja, jeszcze nie widzialem opon z napisami "do srodka". Ale moze jeszcze malo widzialem?
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Sob 01 Sie, 2009   

Widzę, że wychodzą dobrze cenowo, ale czy to nie jest coś pokroju markguma?
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 02 Sie, 2009   

Napisami na zewnątrz, kierunek szczerze mało ważny. Maxsport to też nalewka, ale boki mają znacznie lepsze niż markgumy. Jeździłem na takich kilka sprintów i kleiły podobnie do matadora choć boki jednak miększe. Faktem jest że to było ze 4 lata temu, możliwe że w tym czasie coś pozmieniali. W clio 1.2 startowałem na takich z odcinki :rotfl: i nie mieliły
_________________
 
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Nie 02 Sie, 2009   

GeKo napisał/a:
W clio 1.2 startowałem na takich z odcinki :rotfl: i nie mieliły


To akurat żaden wyznacznik bo zdrowy VR6 na nowych T1R przy strzale z 5k rpm potrafił się zamulić.

Kiedyś miałem przyjemność (a raczej nieprzyjemność) jechać autem obutym w produkt marki Markgum w rozmiarze 195/50/15 (kilkutygodniowe). Był upalny dzień i zbliżałem się do szykany bodajże w Czosnowie w stronę Gdańska, nagle na skrzyżowaniu coś się zaczęło dziać i kolumna aut do których się zbliżałem gwałtownie zaczęła hamować, co wywołało awaryjne hamowanie u mnie. Auto przy ~140km/h zachowało się w bardzo dziwny sposób, początkowo się uślizgnęło, później zaczęło pływać, ogólnie bardzo niepewnie.

Po tym incydencie jestem mocno uprzedzony do ich produktów.
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 02 Sie, 2009   

Markgum słynie z tego że ta opona "pływa" Maxsport mimo że też nalewka to o klasę wyżej gumka.
_________________
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Nie 02 Sie, 2009   

 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Nie 02 Sie, 2009   

GeKo napisał/a:
Napisami na zewnątrz, kierunek szczerze mało ważny. Maxsport to też nalewka, ale boki mają znacznie lepsze niż markgumy. Jeździłem na takich kilka sprintów i kleiły podobnie do matadora choć boki jednak miększe. Faktem jest że to było ze 4 lata temu, możliwe że w tym czasie coś pozmieniali. W clio 1.2 startowałem na takich z odcinki :rotfl: i nie mieliły


ponoc glownie wlasnie wzmocnienia bokow zmieniaja... te z biezacej produkcji sa juz ponoc naprawde ok, ja mam ubiegloroczne

ale nawet reka czuc na sciagnietej oponie, ze scianki ma mniej sztywne od potenzy re720, nie mowiac juz o r888...
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Pon 03 Sie, 2009   


:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9