Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[WTCC] World Touring Car Championships
Autor Wiadomość

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Nie 05 Lip, 2009   

ze względu na start a nie zakręty...
_________________
0-1
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 05 Lip, 2009   

dla mnie skandalem jest pierwszy wyscig i team orders. Normalnie nie rozumiem dlaczego gosc z 8 pozycji z pierwszego wyscigu jedzie jako pierwszy w drugim (czy ktos moze to rozsadnie wyjasnic). Pozniej dochodzi do sytuacji gdzie jedno z BMW (chyba Priaux) puszcze przed siebie z 5 samochodow zeby Farsus mogl dojechac na osmej pozycji - zenada.
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Nie 05 Lip, 2009   

no wygląda to kiepsko. jednak wtcc to nie wyścigi kierowców tylko teamu. do zgarnięcia jest najwyższe podium i nie ważne czy zrobi to farfus czy priaulx. jeśli priaulx już nie ma szans na tytuł to zabieranie punktów tym co mogą to jak strzelić sobie gola.
_________________
0-1
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 05 Lip, 2009   

no ale ja rozumiem 1- 2 samochody ale bez przesady. Kurde w pierwszej chwili myslalem ze to jakas awaria. To cos podobnego do zatrzymania Citroena na rajdzie polskim.
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 05 Lip, 2009   

Marek23 napisał/a:
Loko napisał/a:
1170 kg dla wszystkich FWD z sekwencyjną skrzynią biegów
1200 kg dla BMW z sekwencyjną skrzynią biegów
1170 kg dla BMW ze skrzynią w układzie H

Loko, czemu rwd z sekwą jest "doważone" Przecież Seat już chyba w zeszłym sezonie wygrywał, więc tak chyba nie powinno byc?


Dokładnie jak k-mart napisał, rwd jest szybsze daje przewage i to nie tak jak napisał stf na starcie, ale też w zakrętach, równomierniej rozgrzewa opony i nie ma też problemu z przegrzewaniem przodu, do tego jest stabilniejszy w zakrętach przez lepsze rozłożenie masy. Po prostu rwd jest szybsze na krętym i nie ma się co tutaj oszukiwać. :>

k-mart napisał/a:
ze wzgledu na rwd, tak tlumaczy to fia.

zawsze jestem pod wrazeniem ze bmki w wtcc jezdza na 2.0 R4, czyli silnik ktorego chyba w seryjnej produkcji nie ma?


Jest taki silnik, ale to tylko limitowana seria, pewnie tylko w takiej ilości żeby dostać homologacje.
 
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Śro 08 Lip, 2009   

k-mart napisał/a:
ze wzgledu na rwd, tak tlumaczy to fia.

zawsze jestem pod wrazeniem ze bmki w wtcc jezdza na 2.0 R4, czyli silnik ktorego chyba w seryjnej produkcji nie ma?


Była taka wersja 320 si .

Niby tylko 2.0 N/A 173 KM ale silnik składany ręcznie w fabryce gdzie bawią się chłopcy od F1.
Zawias i fotele M oraz kilka drobiazgów. Bardzo fajne autko rodzinne na co dzień :)

http://www.dailymotion.pl...fifth-gear_auto
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Śro 08 Lip, 2009   

Loko napisał/a:
Dokładnie jak k-mart napisał, rwd jest szybsze daje przewage i to nie tak jak napisał stf na starcie, ale też w zakrętach, równomierniej rozgrzewa opony i nie ma też problemu z przegrzewaniem przodu, do tego jest stabilniejszy w zakrętach przez lepsze rozłożenie masy. Po prostu rwd jest szybsze na krętym i nie ma się co tutaj oszukiwać.


ekspertem nie jestem ale o dodatkowej masie mówili podczas ostatniego wyścigu. wspominali że dociąża się bmw ze względu na znaczną przewagę na starcie. tylko powtórzyłem. oglądając wyścig odnieść można wrażenie że bmw ma przewagę na wejściach w zakręt ale na wyściu o dziwo leony odjeżdżają i całą prostą powiększają przewagę...
_________________
0-1
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Śro 08 Lip, 2009   

w wtcc jezdza leony diesle??

jak tak to jak w wiekszosci wyscigow sa mocno regulaminowo premiowane diesle:] juz samo to, ze moga jezdzic z turbo.. wiec nie ma sie co dziwic, ze na prostych beda szybsze:]


a co do silnika w bmw to nie zdziwilbym sie jakby silnik byl kolejna ewolucja s14 z e30 m3...
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 08 Lip, 2009   

No jasne, ze na starcie też ma przewagę, ale to nie jest jedyny powód, bo gdyby tak było to powinni dociążać bmki tylko w jednym wyścigu, bo jeden jest ze startem z miejsca a drugi lotny. ;) To co napisałem też jest z wyścigów tylko poprzednich.
Jak mówimy tylko o napędach to nie ma najmniejszych wątpliwości że RWD jest lepsze do skręcania ale jak bierzemy po uwagę cały samochód to już nie tylko napęd ma wpływ na to które auto będzie lepiej skręcało, stąd też bierze się to o czym napisałeś, ze o dziwo seat lepiej odjeżdża z zakrętu. Faktycznie było to widać w większości wyścigów, że bmw dopada seata na wejściu, siedzi mu na zderzaku w środku zakrętu i traci na wyjściu, pomimo ze rwd jako napęd daje przewagę w tej fazie zakrętu, to widocznie większą przewagę daje to że seat ma korzystniejsze obroty silnika na wyjściu, krótko mówiąc ma więcej mocy jak dają w palnik.
Patrząc jednak na czasy kółek bmw jest szybsze, w każdym wyścigu w tym sezonie było doważone maksymalnie +40kg, seat nie zawsze w wyścigu o którym rozmawiamy był bez żadnego doważenia.
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 08 Lip, 2009   

ponawiam pytanie, dlaczego 8 z pierwszego wyscigu dostaje pierwsze pole startowe. Troche to nie fair. Bo rozumiem ze 4 w pierwszym startuje z 4 w drugim i tym samym ma gorsze szanse mimo ze byl wyzej :(
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 08 Lip, 2009   

bo taki jest regulamin :)

pewnie po to zeby nie bylo sytuacji jak w F1 czyli kwalifikacje to prawie to samo co meta..
tutaj startuja "od konca" liczac pierwsza osemke. gdyby cos takiego zastosowac w F1 to lepsi musieliby cisnac i wyprzedzac innych i byloby ciekawiej.. :)

jesli sie myle prosze mnie poprawic :)
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 08 Lip, 2009   

Dokładnie tak, do pierwszego wyścigu start jest według kolejności z kwalifikacji, a do drugiego pierwsza ósemka jedzie w odwrotnej kolejności w stosunku do pozycji w pierwszym wyścigu, reszta startuje z takiego miejsca jakie zajęła w pierwszym wyścigu.
Dlaczego akurat ósemka, a no dlatego, ze tylko pierwsze osiem miejsc jest punktowane, a robią to po to żeby rywalizacja była ciekawsza, więcej wyprzedzania, no i po to żeby klasyfikacja punktowa była bardziej wyrównana, jakby ktoś wygrał dwa wyścigi w weekendzie dostając za każdy po 10 punktów to sporo odskoczył by komuś kto akurat ma słabszy weekend, a tak jest równiej mniejsze różnice więcej kierowców walczy o czołowe miejsca.
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 09 Lip, 2009   

no fantastycznie ale to nic nie wyjasnia, farfus pedal ktory dojechal na 8 pozycji bo jego kolega przepuscil 5 samochodow w pierwszym wygral drugi wyscig bo na tym torze nie daje sie wyprzedzic. Takze jaki to ma sens? gosc ktory bedzie 4 i tak bedzie mial teoretycznie lepszy bilans punktowy a nie musi kombinowac.

Ogolnie rzecz biorac to nie wygrywa najszybszy tylko najlepszy taktyk.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 09 Lip, 2009   

Diesle w WTCC powinny być wolnossące !!!

Zgodnie z regulaminami FIA silniki diesla doładowane mają pojemnośc przeliczeniową x1,5 zatem benzynowce powinny mieć 3000cm3

Dla mnie to jest oszustwo i tyle...

Ale sam cykl WTCC uwielbiam.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 18 Lip, 2009   

Przypominam, że w tym tygodniu seria WTCC zawita na tor Brands Hatch :faja:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 13