Moze ktos z Was mial doswiadczenie w tym temacie, bo lekko mi rece opadly.
W r5 wyla mi pompa paliwa, wymieniamy.
Po wymianie.... nowa tez wyje, troche ciszej i w innej tonacji
Zastanawiam sie i glupieje, cos moze na ten halas wplywac? Bedzie wymiana filtru, ale daje 1% szans ze to pomoze, nie jest zapchany bo paliwo jednak dociera i go nie brakuje.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Pon 06 Lip, 2009
Zapytaj Marcela czy nie ma tego problemu.
Ja spotkalem sie z nim w kazdej z moich gte.
Z tym ze zauwazylem wycie gdy bylo juz malo benzyny, widocznie nie ma smarowania przez bene.
k-mart, w GTE/GTT jest glosniej gdy jest malo benzyny i pracuje pompa od drugiego baku, tak to jest cisza. W tym wypadku byla polowa baku, nie powinno byc glosno.
eM, owszem kazda wyje, ale uwierz mi ze w tym wypadku to lekka przesada
co ciekawsze stara wyla czasami, nowa non-stop
auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 06 Lip, 2009
U mnie po wymianie na nowa pompe tez wylo i to dosc znacznie i to nie w jednej tonacji a przechodzilo z niskiego do wysokiego tonu. Okazalo sie ze przewod przez ktory pompa musi przepompowac paiwo byl zagiety troche i przelot byl dosc slaby, przez co pompa miala problem z pchaniem wahy. Po 'naprostowaniu' przewodu objaw sie znaaacznie uciszyl.
_________________ Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach