auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 20 Sie, 2009
Było nie raz nie dwa, Dla mnie ten test jest średnio obiektywny bo z tego co widzę opiera się tylko na tarciu, idąc tym tropem można by jeździć na motorlife który sie nie zaciera w ogóle.
duzo olejow przerabialem do aut na cwiartke i driftu i na codzien
moja kolejnosc to: motul, potem valvoline a mobil z castrolem i comma na rownii.
elf daje rade ale zdarza sie ma dzwina konsystencje
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pią 21 Sie, 2009
zefir napisał/a:
duzo olejow przerabialem do aut na cwiartke i driftu i na codzien
moja kolejnosc to: motul, potem valvoline a mobil z castrolem i comma na rownii.
elf daje rade ale zdarza sie ma dzwina konsystencje
w jaki sposob determinowałes ze ten olej jest lepszy a ten gorszy?
duzo olejow przerabialem do aut na cwiartke i driftu i na codzien
moja kolejnosc to: motul, potem valvoline a mobil z castrolem i comma na rownii.
elf daje rade ale zdarza sie ma dzwina konsystencje
w jaki sposob determinowałes ze ten olej jest lepszy a ten gorszy?
np temp pracy podczas zawodow, sam przerabialem valvoline i mobil u siebie jak smigalem na torze, u "klientow" np. fiesta vr6 motul 4100 wydluzyl optymalna prace silnika wczesniej byl mobil 1
obecnie mobil 1 pokrywa sie z comma to ten sam olej rozlewany do roznych pojemnikow
kilka aut do jazdy codziennej ktore byly u mnie po przejsciu z shella, mobil 1 na valvo max life poprawila sie jakosc pracy silnika plus mniejsze zuzycie, a nie bylo zmian wartosci ciagle bylo to 10W40
do driftu bardzo fajnie spisywal motul, zasadniczo czy semi czy pelny syntetyk , bardzo dluga mozliwosc smigania bez przegrzan
przyklady podaje na zasadniczo zdrowych silnikach, zadbanych czyli systematycznie wymieniane filtry etc
czytalem o nim i wiem ze jest zajebisty, ale...
nie za bardzo chyba można go wlać do mojego silnika - nie posiada odpowiedniej specyfikacji, wiem że to teoria a w praktyce pewnie można lać, ale wolę jednak zalać czymś normalnym a nie wyczynowym olejem
zasadniczo jak bym skupil jesli myslisz o motulu to tym dedykowany z serii specyfic. nie ma co kombinowac, chyba ze masz jednostka bardzo wysilona to juz serie 300V polecam
8100 jest gorszy od 300V a cenowo roznia sie okolo 10 zlotych na litrze, ale tak ja mowie specyfic serie bardzo polecam.
co do mobil 1 5w50 mam taki u siebie w hondzie i moge polecic go do wolnossakow , do turbo wolalbym motula.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach