Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Test Olejów
Autor Wiadomość

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Czw 20 Sie, 2009   Test Olejów

jeśli było to usunąć. chyba czas i pora zmienić olej.

http://leo.vwgolf.pl/test_oleju.pdf

shell, motul, castrol, mobil -> lipa. na placu boju w pl pozostał chyba tylko valvoline... mam nadzieję że test jest obiektywny i nie ma wałków.
_________________
0-1
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 20 Sie, 2009   

Było nie raz nie dwa, Dla mnie ten test jest średnio obiektywny bo z tego co widzę opiera się tylko na tarciu, idąc tym tropem można by jeździć na motorlife który sie nie zaciera w ogóle.
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 20 Sie, 2009   

Według mnie ten test jest bardzo obiektywny,
nastepny test olejów to reklama z leszkiem kuzajem a ona napewno obiektywna nie jest :
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Czw 20 Sie, 2009   

eM napisał/a:
a ona napewno obiektywna nie jest :


tego akurat Maćku nie wiesz na 100%.. a co jak faktycznie ten czarny pracował na zwykłym oleju?
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 20 Sie, 2009   

ja to wiedziałem bez reklamy...
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Czw 20 Sie, 2009   

pP napisał/a:
tego akurat Maćku nie wiesz na 100%.. a co jak faktycznie ten czarny pracował na zwykłym oleju?
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Czw 20 Sie, 2009   

:lol2: :lol2: :lol2:
 
 
 

zefir 
Skąd to.. ?


auto: Honda Civic FN1
silnik:: r18a2
moc: 140km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

duzo olejow przerabialem do aut na cwiartke i driftu i na codzien
moja kolejnosc to: motul, potem valvoline a mobil z castrolem i comma na rownii.
elf daje rade ale zdarza sie ma dzwina konsystencje :/
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

zefir napisał/a:
duzo olejow przerabialem do aut na cwiartke i driftu i na codzien
moja kolejnosc to: motul, potem valvoline a mobil z castrolem i comma na rownii.
elf daje rade ale zdarza sie ma dzwina konsystencje :/

w jaki sposob determinowałes ze ten olej jest lepszy a ten gorszy?
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

nigdzie nie ma testu Total 10W50 Racing - ciekawe jak by wypadł na tle tych z tego testu.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

zefir 
Skąd to.. ?


auto: Honda Civic FN1
silnik:: r18a2
moc: 140km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

eM napisał/a:
zefir napisał/a:
duzo olejow przerabialem do aut na cwiartke i driftu i na codzien
moja kolejnosc to: motul, potem valvoline a mobil z castrolem i comma na rownii.
elf daje rade ale zdarza sie ma dzwina konsystencje :/

w jaki sposob determinowałes ze ten olej jest lepszy a ten gorszy?


np temp pracy podczas zawodow, sam przerabialem valvoline i mobil u siebie jak smigalem na torze, u "klientow" np. fiesta vr6 motul 4100 wydluzyl optymalna prace silnika wczesniej byl mobil 1
obecnie mobil 1 pokrywa sie z comma to ten sam olej rozlewany do roznych pojemnikow

kilka aut do jazdy codziennej ktore byly u mnie po przejsciu z shella, mobil 1 na valvo max life poprawila sie jakosc pracy silnika plus mniejsze zuzycie, a nie bylo zmian wartosci ciagle bylo to 10W40

do driftu bardzo fajnie spisywal motul, zasadniczo czy semi czy pelny syntetyk , bardzo dluga mozliwosc smigania bez przegrzan

przyklady podaje na zasadniczo zdrowych silnikach, zadbanych czyli systematycznie wymieniane filtry etc
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

no wlasnie ja się cały czas zastanawiam na co zmienić
Motul Specific 504.00/507.00 5W30
MOTUL 8100 X-CESS 5W-40
czy Mobil1 5w50
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

PiTT, do turbo wlał bym Motul Competition 15W50.
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

martin.h napisał/a:
PiTT, do turbo wlał bym Motul Competition 15W50.

czytalem o nim i wiem ze jest zajebisty, ale...
nie za bardzo chyba można go wlać do mojego silnika - nie posiada odpowiedniej specyfikacji, wiem że to teoria a w praktyce pewnie można lać, ale wolę jednak zalać czymś normalnym a nie wyczynowym olejem
 
 
 

zefir 
Skąd to.. ?


auto: Honda Civic FN1
silnik:: r18a2
moc: 140km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pią 21 Sie, 2009   

zasadniczo jak bym skupil jesli myslisz o motulu to tym dedykowany z serii specyfic. nie ma co kombinowac, chyba ze masz jednostka bardzo wysilona to juz serie 300V polecam

8100 jest gorszy od 300V a cenowo roznia sie okolo 10 zlotych na litrze, ale tak ja mowie specyfic serie bardzo polecam.

co do mobil 1 5w50 mam taki u siebie w hondzie i moge polecic go do wolnossakow , do turbo wolalbym motula.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 10