auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 17 Sie, 2009
1. glownie waga na korzysc phI oraz to ze w phI nigdy chyba nie wystepowaly belki z hamulcami tarczowymi, przednie zawieszenie konstrukcja taka sama jedynie wystepowaly roznice w grubosci przedniego stabilizatora miedzy roznymi wersjami, maglownice w zaleznosci od wersji z wspomaganiem lub bez.
2. no problem nie liczac elektryki to plug and play.
1. glownie waga na korzysc phI oraz to ze w phI nigdy chyba nie wystepowaly belki z hamulcami tarczowymi, przednie zawieszenie konstrukcja taka sama jedynie wystepowaly roznice w grubosci przedniego stabilizatora miedzy roznymi wersjami, maglownice w zaleznosci od wersji z wspomaganiem lub bez.
2. no problem nie liczac elektryki to plug and play.
3. inne zaciski byly a tarcza taka sama
_________________
AndreXSi [Usunięty]
Wysłany: Pon 17 Sie, 2009
inny stabilizator z przodu - xsi ma 19mm a s16/vts 22mm
no ale jak wrzucisz stabi z vtsa, obydwa beda na bilu i eibachu... i obydwa beda mialy 1,6 16ka to wyglada, ze lepiej bedzie w ph 1?? dobrz kmninie?? no i na cwiartke bedzie szybszy
nie wiem jak z masą, czy wybebeszony do blachy ph1 jest lźejszy od wybebeszonego ph2?
Poza tym dochodzi jeszcze tylna belka
alesi [Usunięty]
Wysłany: Pon 17 Sie, 2009
Miałem kiedyś okzaje się przjechać mk1 po torze i była spora różnica w prowadzeniu się pomiędzy mk2 rallye. Był niestabilny, mniej przewidywalny ... i nie skręcał Ale może to kwestia tego akurat egzemplarza...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach