Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
106 pierwszej generacji, a 106 drugiej??:D jakie roznice?
Autor Wiadomość

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Nie 16 Sie, 2009   106 pierwszej generacji, a 106 drugiej??:D jakie roznice?

Hej, jakie sa roznice majace wplyw na prowadzenie sie auta miedzy 106ka stara, a nowa (saxo?)

i orientuje sie ktos jak wyglada kwestia wrzucenia 1,6 16ki z vtsa/s16ki do starego 106??:]
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 17 Sie, 2009   

1. glownie waga na korzysc phI oraz to ze w phI nigdy chyba nie wystepowaly belki z hamulcami tarczowymi, przednie zawieszenie konstrukcja taka sama jedynie wystepowaly roznice w grubosci przedniego stabilizatora miedzy roznymi wersjami, maglownice w zaleznosci od wersji z wspomaganiem lub bez.
2. no problem nie liczac elektryki to plug and play.
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pon 17 Sie, 2009   

kubas napisał/a:
1. glownie waga na korzysc phI oraz to ze w phI nigdy chyba nie wystepowaly belki z hamulcami tarczowymi, przednie zawieszenie konstrukcja taka sama jedynie wystepowaly roznice w grubosci przedniego stabilizatora miedzy roznymi wersjami, maglownice w zaleznosci od wersji z wspomaganiem lub bez.
2. no problem nie liczac elektryki to plug and play.

3. inne zaciski byly a tarcza taka sama
_________________
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 17 Sie, 2009   

inny stabilizator z przodu - xsi ma 19mm a s16/vts 22mm
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Pon 17 Sie, 2009   

Czyli wychodzi na to, że ph1 lepiej powinno się jeździć po torze (?)
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 17 Sie, 2009   

eee... seryjnym raczej nie
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Pon 17 Sie, 2009   

AndreXSi napisał/a:
eee... seryjnym raczej nie


no ale jak wrzucisz stabi z vtsa, obydwa beda na bilu i eibachu... i obydwa beda mialy 1,6 16ka to wyglada, ze lepiej bedzie w ph 1?? dobrz kmninie?? no i na cwiartke bedzie szybszy :rotfl:
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 17 Sie, 2009   

nie wiem jak z masą, czy wybebeszony do blachy ph1 jest lźejszy od wybebeszonego ph2?
Poza tym dochodzi jeszcze tylna belka
 
 

alesi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 17 Sie, 2009   

Miałem kiedyś okzaje się przjechać mk1 po torze i była spora różnica w prowadzeniu się pomiędzy mk2 rallye. Był niestabilny, mniej przewidywalny ... i nie skręcał :) Ale może to kwestia tego akurat egzemplarza...
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 17 Sie, 2009   

mialem mk1 na b6 i 13/61 i skrecal przyzwoicie

ade jak chcesz zeby jezdzilo to tez z niezlymi wynikami na 1/4 to pomysl o ax 16v.
buda jeszcze lzejsza niz 106

_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Pon 17 Sie, 2009   

106 napisał/a:
mialem mk1 na b6 i 13/61 i skrecal przyzwoicie

ade jak chcesz zeby jezdzilo to tez z niezlymi wynikami na 1/4 to pomysl o ax 16v.
buda jeszcze lzejsza niz 106



skrecanie jest priorytetem:D:P

poza tym to szalu nie robi, licznikowo nie duzo szybciej niz moja astra :rotfl:
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Pon 17 Sie, 2009   

Tylko, że astra ma 150 a AX 95km :>
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pon 17 Sie, 2009   

ade, a to zrobi na Tobie wrazenie
_________________
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 17 Sie, 2009   

KarQ napisał/a:
Tylko, że astra ma 150 a AX 95km :>

ax 16v to minimum 120KM++ a realniej 140-150KM i pewnie nie wiecej niz 800kg :D
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pon 17 Sie, 2009   

ade, co tu dlugo myslec, bierz to
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9551905
na forum jest 16v angglik dogadajta sie, swapuj i napinaj po wyrazowie ;D
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9