Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Jakarti
Czw 29 Lip, 2010
Jaskinia motorsportu Vlodarsky Racing
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 30 Gru, 2009   

Ja bylem dzisiaj u Marka BMW, wyjechałem oczywiście sprawnym!
POLECAM! :jupi:
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 30 Gru, 2009   

eM napisał/a:
Ja bylem dzisiaj u Marka BMW, wyjechałem oczywiście sprawnym!
POLECAM!


Bardzo Mało Wiarygodne :lol2:
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Śro 30 Gru, 2009   

a co się zepsuło w BMW, przecież one się nie psują :]
także polecam, profi robota z zegarmistrzowską precyzją
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 28 Sty, 2010   

jaskinia motorsportu mi pomogła - bardzo dziękuję :)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 29 Sty, 2010   

saxorulez napisał/a:
jaskinia motorsportu mi pomogła - bardzo dziękuję


mówiłem Ci, że w GTrze most od dużego fiata zda egzamin...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 29 Sty, 2010   

teraz jest lepiej i nie świszczy
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 29 Sty, 2010   

Proszę moderatora o sprzątnięcie kupy :) :rotfl:
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 30 Sty, 2010   

Od tego tygodnia w naszej ofercie poza olejami Total Quartz syntetyk 5W30, 5W40, Total Ineo ECS 5W30 syntetyk, półsyntetyk Total Quartz 10W40, miceralny Total 15W40 pojawił się olej dla samochodów sportowych TOTAL QUARTZ RACING 10W50

SYNTETYCZNY OLEJ DO SILNIKÓW BENZYNOWYCH I DIESLA

TOTAL QUARTZ RACING 10W-50 to olej opracowany w technologii syntetycznej, który zapewnia optymalną pracę silnika nawet w najtrudniejszych warunkach w czasie startów w rajdach.

Doskonale spełnia wymagania wszystkich silników benzynowych i diesla z bezpośrednim wtryskiem.

TOTAL QUARTZ RACING 10W-50 to:

doskonała odporność na bardzo wysokie temperatury
doskonała ochrona przed zużyciem
bardzo dobra odporność na utlenianie

Specyfikacja oleju

Zalecany jest do stosowania w bardzo wysilonych silnikach benzynowych i wysokoprężnych nowoczesnych konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy stosowanych w ekstremalnych warunkach w pojazdach sportowych.

Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych:
• ACEA 2007 A3/B4
• API SM/CF
• PEUGEOT CITROËN silniki SPORT
• SUBARU poziom

• dzięki zastosowaniu syntetycznej bazy, olej posiada ekstremalną stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika,
• wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika,
• doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniającą: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części,
• doskonałe właściwości przeciwzużyciowe,
• niska temperatura krzepnięcia oleju, pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach,
• wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika,
• niska lotność zmniejszająca zużycie oleju w silniku,
• całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.


Gestość w 15°C kg/dm3 0,856
Lepkość kinematyczna w 40°C mm2/s (cSt) 115
Lepkość kinematyczna w 100°C mm2/s (cSt) 17
Wskaźnik lepkości - 164
Temperatura zapłonu, VO OC 240
Temperatura płynięcia OC -45

Cena za bańkę 5L to 230 zł brutto. Wystawiam FVAT.

Olej zalecany do
Citroen Sport


Peugeot Sport


_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 30 Sty, 2010   

zalejemy do mojego zobaczymy czy da radę, u mnie Castrol o parametrach 5W coś tam siadał po chwili upalania, Motul 20W60 idealnie daje radę, ale z chęcią sprawdzę to 10W50. Prawdę powie pierwsze 10 minut upalnia
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 30 Sty, 2010   

saxorulez napisał/a:
u mnie Castrol o parametrach 5W coś tam siadał po chwili upalania


Czyli co się z nim działo? Jeżeli to OT to proszę na PW.
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 30 Sty, 2010   

Pisz tu Łukasz po czym zauważasz, że olej siada. Z ciśnieniem coś nie tak ? czy słychać popychacze wtedy ? czy co ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 31 Sty, 2010   

Vlodarsky,

u mnie było słychać popychacze, zresztą sam na lublinie słyszałeś jak an castrolu klekotał. Jak był zimny lub w jeżdzie miejskiej było ok, ale przy upalaniu klekotało strasznie.

Na Motulu się to nie powtarzało
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Nie 31 Sty, 2010   

No pamiętam :) nie wiedziałem, że to było od oleju. Jestem za tym żeby spróbować Totala Racing.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 31 Sty, 2010   

Vlodarsky,

to jedyna rzecz która jest w popychaczu hydraulicznym, olej sie robił za rzadki moim zdaniem i nie trzymał ciśnienia w hydraulicznym popychaczu
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Nie 31 Sty, 2010   

Ale ja myślałem, że popychacze masz do bani Łukasz.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 13