Od tego tygodnia w naszej ofercie poza olejami Total Quartz syntetyk 5W30, 5W40, Total Ineo ECS 5W30 syntetyk, półsyntetyk Total Quartz 10W40, miceralny Total 15W40 pojawił się olej dla samochodów sportowych TOTAL QUARTZ RACING 10W50
SYNTETYCZNY OLEJ DO SILNIKÓW BENZYNOWYCH I DIESLA
TOTAL QUARTZ RACING 10W-50 to olej opracowany w technologii syntetycznej, który zapewnia optymalną pracę silnika nawet w najtrudniejszych warunkach w czasie startów w rajdach.
Doskonale spełnia wymagania wszystkich silników benzynowych i diesla z bezpośrednim wtryskiem.
TOTAL QUARTZ RACING 10W-50 to:
doskonała odporność na bardzo wysokie temperatury
doskonała ochrona przed zużyciem
bardzo dobra odporność na utlenianie
Specyfikacja oleju
Zalecany jest do stosowania w bardzo wysilonych silnikach benzynowych i wysokoprężnych nowoczesnych konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy stosowanych w ekstremalnych warunkach w pojazdach sportowych.
Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych:
• ACEA 2007 A3/B4
• API SM/CF
• PEUGEOT CITROËN silniki SPORT
• SUBARU poziom
• dzięki zastosowaniu syntetycznej bazy, olej posiada ekstremalną stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika,
• wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika,
• doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniającą: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części,
• doskonałe właściwości przeciwzużyciowe,
• niska temperatura krzepnięcia oleju, pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach,
• wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika,
• niska lotność zmniejszająca zużycie oleju w silniku,
• całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.
Gestość w 15°C kg/dm3 0,856
Lepkość kinematyczna w 40°C mm2/s (cSt) 115
Lepkość kinematyczna w 100°C mm2/s (cSt) 17
Wskaźnik lepkości - 164
Temperatura zapłonu, VO OC 240
Temperatura płynięcia OC -45
Cena za bańkę 5L to 230 zł brutto. Wystawiam FVAT.
zalejemy do mojego zobaczymy czy da radę, u mnie Castrol o parametrach 5W coś tam siadał po chwili upalania, Motul 20W60 idealnie daje radę, ale z chęcią sprawdzę to 10W50. Prawdę powie pierwsze 10 minut upalnia
_________________ when the flag drops the bullshit stops
u mnie było słychać popychacze, zresztą sam na lublinie słyszałeś jak an castrolu klekotał. Jak był zimny lub w jeżdzie miejskiej było ok, ale przy upalaniu klekotało strasznie.
Na Motulu się to nie powtarzało
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach