Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Jakarti
Czw 29 Lip, 2010
Jaskinia motorsportu Vlodarsky Racing
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 19 Gru, 2012   

Pomagam znajomemu mentalnie, doradczo i organizacyjnie budować C2 :) będzie fajny projekt !
http://www.facebook.com/m...81013487&type=1

W albumie będę wrzucał kolejne foty z prac :
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 19 Gru, 2012   

fajnie!!!!!!!!!!!!!! :D
ile mocy bedzie +/- ?
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 19 Gru, 2012   

Silnik w pierwszym etapie będzie seryjny z dolotem i wydechem. W trakcie startów jeśli wszystko będzie OK powstanie drugi silnik i pewnie na koniec sezonu zostanie wymieniony.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Śro 19 Gru, 2012   

chyba taka c2 będzie duzo mniej awaryjna podczas startów niż takie saxo/106?
w sensie, że nowsza konstrukcja :)
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 19 Gru, 2012   

seria będzie bardziej awaryjna niż saxo. Skrzynia i półosie przy 15" ledwo sobie radzą czego dowodem był puchar 206, gdzie nowe skrzynie padały na 3 OS przy 16" na slicku to będzie morderstwo.
_________________
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 20 Gru, 2012   

GeKo napisał/a:
seria będzie bardziej awaryjna niż saxo

czyli w C2 również będą się rozsypywały zwrotnice, tylne łożyska, spadały wodziki sterowania biegami, tylna belka, wyskakiwała kulka od lewarka, urywała się poduszka skrzyni, urywała się śruba poduszki prawej silnika, będzie lało się z odmy ??

Grzesiek piszesz bzdury... saxo seryjne vs. c2 seryjne to złe porównanie. C2 niszczy pod większością aspektów.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 20 Gru, 2012   

zatem...




[K] budę C2 VTS



































:rotfl:
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 20 Gru, 2012   

Vlodarsky napisał/a:
GeKo napisał/a:
seria będzie bardziej awaryjna niż saxo

czyli w C2 również będą się rozsypywały zwrotnice, tylne łożyska, spadały wodziki sterowania biegami, tylna belka, wyskakiwała kulka od lewarka, urywała się poduszka skrzyni, urywała się śruba poduszki prawej silnika, będzie lało się z odmy ??

Grzesiek piszesz bzdury... saxo seryjne vs. c2 seryjne to złe porównanie. C2 niszczy pod większością aspektów.


Zapewniam Cię, że wszystkie te zalety które wymieniłeś ( np poduszki nikt przy zdrowych zmysłach nie jeździ na seryjnych) Pogrzebie napęd.

Z drugiej strony ile znasz seryjnych C2 jeżdżących w rajdach, że możesz wyrokować że to nie będzie miało miejsca? że wodziki wytrzymają itd itd. Slick generuje takie przeciążenia o jakich się księgowym w PSA nie śniło.
_________________
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 20 Gru, 2012   

no to lecim :D

_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 20 Gru, 2012   

GeKo napisał/a:
ile znasz seryjnych C2 jeżdżących w rajdach, że możesz wyrokować że to nie będzie miało miejsca? że wodziki wytrzymają itd itd. Slick generuje takie przeciążenia o jakich się księgowym w PSA nie śniło.

W C2 nie ma wodzików. :rotfl: :faja:
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Czw 20 Gru, 2012   

Greg - tym samym Twój kolejny przegląd w stajni stał się droższy :rotfl:
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 20 Gru, 2012   

GeKo kilka C2 VTS i kilka saxo vts/106 s16 u siebie miałem. Rajdy to takie większe upalanie po dziurach i wiele rzeczy się zużywa szybciej. W tym wypadku mowa o samochodzie do KJS które będzie modyfikowane wg. potrzeb kierowcy i poprawiane to co zweryfikuje życie (czyli to co nie wytrzyma tego typu startów) nie zmienia to faktu, że seria saxo czy 106 jest duużo bardziej awaryjne niż C2 VTS.

TWój komentarz Grzesiu jest słaby do zrozumienia bo rozmawiamy tu o seryjnym saxo/106 vs seryjne c2, a nie jak wynika z Twojej wypowiedzi (??) seryjne C2 vs. saxo np Badiego.

I dlatego uważam, że saxo ma więcej rzeczy które mogą się zepsuć.
Vlodarsky napisał/a:
rozsypywały zwrotnice
w saxo/106 wielokrotnie wybijały się gniazda sworznia - w C2 zero przypadków
Vlodarsky napisał/a:
tylne łożyska
tu powiedzmy, że z racji wieku 106/saxo wypada gorzej
Vlodarsky napisał/a:
spadały wodziki sterowania biegami
syf jakich mało - w C2 już linki
Vlodarsky napisał/a:
tylna belka
nie muszę chyba tłumaczyć przewagi C2 i łatwości przerobienia belki na taką gdzie sprężyna jest wspólnie z amorkiem
Vlodarsky napisał/a:
wyskakiwała kulka od lewarka
w C2 też się nie zdarza...
Vlodarsky napisał/a:
urywała się poduszka skrzyni
W saxo niezależnie od rodzaju poduszki urywają się śruby bądź kawałek skrzyni - w C2 się nie spotkałem
Vlodarsky napisał/a:
urywała się śruba poduszki prawej silnika
w saxo silnik wisi na poduszce, a w C2 leże na poduszce
Vlodarsky napisał/a:
będzie lało się z odmy
kwestia połączeń ale to już bzdura

Do C2 należą inne wady ale w tym przypadku nieistotne.

Grzesiu seria vs seria C2 jest lepsze.
Przygotowane C2 vs przygotowane saxo to już kwestia egzemplarzy porównywanych...


Greg napisał/a:
zatem...




[K] budę C2 VTS


saxo/106 wychodzi zwyczajnie taniej i chyba dlatego każdy w to celuje
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 20 Gru, 2012   

kamil napisał/a:
Greg - tym samym Twój kolejny przegląd w stajni stał się droższy


Greg miał C2 i ma 106 - nie przypominam sobie awarii w C2 Kuby Jakartiego, Greg'a, w swoich dwóch gdzie nawet saxo jeżdżone po ulicy już bym wymienił całe 3 razy.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 20 Gru, 2012   

Nie miałem na myśli porównania Saxo badiego do Nkowego C2 tylko Nka vs Nka.
seria vs seria to Pewnie masz rację. w KJS nie wolno używać slicków więc tematu nie ma.
Nie napisaleś na początku do czego to auto będzie służyć, a tak wybebeszona buda sugerowała jedno. Minimum RPP.
_________________
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 20 Gru, 2012   

GeKo napisał/a:
Nie napisaleś na początku do czego to auto będzie służyć, a tak wybebeszona buda sugerowała jedno. Minimum RPP.


Masz rację. Napisałem to tylko w albumie na facebooku. Przypuszczałem, że wiesz - przepraszam :)
Co nie zmienia faktu, że projekt będzie rozwijany w miarę potrzeb. W zależności od preferencji użytkownika rzecz jasna. Czego zabraknie będzie zmieniane.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 13