Wysłany: Nie 24 Sty, 2010 [S] Citroen Xsara II VTR salon Polska
Witam, niby jestem nowy na forum, ale tak na prawdę to powrót na "stare śmieci" , a w doborze amorków pomagał mi Saxorulez (choć doradzał bill b6 a wziąłem co innego )
Sprzedaję jak w tytule - Citroen Xsara II wersja VTR.
Informacje:
Rok produkcji: 2003, Przegląd: 10/2010, przebieg 99 800 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 110 KM (81 kW), Pojemność skokowa: 1600 cm3, benzyna, srebrny-metallic, Liczba drzwi: 2/3, Kraj pochodzenia: Polska, Kraj aktualnej rejestracji: Polska.
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, komputer, welurowa tapicerka, blokada skrzyni biegów, ksenony, czujnik deszczu, światła przeciwmgłowe, kierownica wielofunkcyjna, przyciemniane szyby
Dodatkowe informacje:
bezwypadkowy, garażowany
Opis pojazdu:
Citroen Xsara II VTR
Rocznik 2003
Pojemność: 1600 cm3
Moc: 110 KM
Przebieg: 98 800 km
Pochodzenie: salon Citroen Polska
Bezwypadkowy
2 właściciel ( 1 i 2 niepalący)
Wyposażenie:
ABS
4 poduszki powietrzne
Komputer pokładowy
Klimatyzacja
Radio z CD sterowanie przy kierownicy
6 głośników – tylne Lanzary
Elektryczne szyby
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Czujnik deszczu
Czujnik zmierzchu
Światła przeciwmgielne przód + tył
Koła zimowe – stalowe 15” + opony Continental (po 2 sezonach ale jeszcze w db. stanie)
Koła letnie – alu 16” + opony Pirelli P Zero Nero 195/45/16 stan j.w
2 kpl. kluczyków
Dodatkowe zmiany:
Przednie amortyzatory: Kayaba Ultra SR (6 mieisęcy w aucie)
Tylne amortyzatory: Kayaba gast-a-just (6 miesięcy w aucie)
Sprężyny Eibach
Wydech końcowy: dedykowany Supersprint
Wkładka filtra powietrza K&N
Blokada skrzyni biegów Gerda
Alarm z odcięciem zapłonu
Xsenony
Przyciemnione szyby
Przegląd rejestracyjny wykonany w listopadzie br.
Auto było kupowane z rzecznikiem PZMoT.
Z minusów są 2. które mogą budzić pewne bezpodstawne obawy, ale wolę o nich napisać:
1 - wg. mechanika spalona 1 dioda w alternatorze, która odpowiada za wyświetlanie komunikatu, że alternator nie ładuje (a ładuje i jest sprawny)
2 - w przełączniku zespolonym wyrobiły się trochę blaszki i czasami mruga kontrolka świateł, ale wystarczy lekko dotknąć "wajchę" od świateł i objaw przechodzi.
Do wymiany w najbliższym czasie będzie pompa serwa, bo czasami pedał hamulca lekko syczy.
kontakt 0 502 840 402
gg: 1810031
albo na forum oczywiście.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach