auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Śro 09 Gru, 2009
podłączając się pod temat lepiej skrócić przełożenie w oryginalnej skrzyni w saxo 1.6 16V (na 13x59) czy za podobne pieniadze mieć zdrową skrzynię z 1.6 8V.. Ktoś kiedyś pisał, że w 8v jest krótsze przełożenie, i pytanie dokładnie takie, czy wystarczająco krótkie czy lepiej 13x59 z np. wydłużoną piątka.. Jakie przełożenie jest w skrzyni z saxo 1.6 8V ??
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Śro 09 Gru, 2009
w 1.6 8v jest 16x65.. jak dla mnie jest za dlugie...
13x59 bedzie na pewno fajniejsze (ewentualnie rownie dostepne a jeszcze
ktorsze 13x61) jednak w tym przypadku jazda po autostradzie to przyjemnych
i ekonomicznych nie bedzie nalezala. troche ponad 100km/h to juz kolo 4000
na Vtym biegu
jak ma to byc auto do zabawy to zdecydowanie 13x59 nawet na seryjnych
biegach... jak tez do wyjazdow to lepsza jakas hybryda - krotkie glowne +
I-IV z serii plus dluga Vtka jak u saxoruleza.
w 1.6 8v jest 16x65.. jak dla mnie jest za dlugie...
Ja tam jestem zadowolony z tego przełożenia. Co prawda 13x59 spowodowałoby, że dwójka byłaby jeszcze mocniejsza, ale na trasie byłoby jeszcze gorzej, a w tej chwili jazda z prędkościami rzędu 120-130 jest już męcząca
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach