Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
4 przepustnice vs Kolektor skrzynkowy??
Autor Wiadomość

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 16 Gru, 2005   4 przepustnice vs Kolektor skrzynkowy??

Pytanie moje dotyczy mojego Saxofona.. jak wiadomo w zasadzie zrobiłem juz wszystko co sie dało z góra silnika. Wałki - najostrzejsze jakie możan zalozyć na seryjnych gratach, węższe zawory i lżejsze, poszerzone kanały dolotwe, gniazda zaworowe w 3 kąty, splanowana glowica. W zasadzie zostały tylko seryjne sprężynki zaworowe i popychacze (walki nie wymagaja innych) i teraz jest pytanie.. zaloże na wiosne wydech i co.. niech wyjdzie jakieś 150KM a TheMc ma 170KM i w zanadrzu kompresor.. Prezesiak mnie goni inni też maja plany.

W związku z faktem że jestem NA whore zastanwiam sie nad głębszymi zmianami w dolocie.. i są dwie alternatywy albo robie auto na 4 przepustnicach? albo buduje kolektor skrzynkowy?

Już teraz jeżdząc po mieści eodczuwam brak dołu czasami. Więc 4 przepustnice jeszcze bardziej pogorszą sprawę.. ale za to na wysokich rpm będę kilował wszystkich...

Kolektor skrzynkowy poprawia co nieco dół w stosunku do 4 pzrepustnic ale nie ma się tej wściekłekj mocy na górze.. do miasta lepszy wydaje się zatem skrzynkowy. Czy ktoś zna koszt wyprodukowania takiego cudeńka albo kiedyś o tym słyszał??

Jest jeszcze 3 alternatywa.. kolektor dolotowy z C2 VTS. Jest cały metalowy i ma zuelnie inną budowe niż badziew z plastiku jaki ja ma... można go lepiej wyportowac pod kanaly dolotowe i wypolerować w środku plus większa przepustnica to dodało bo mi troche koni..

Jakies komentaże wskazane..
 
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Gru, 2005   

A o gaźnikach myślałeś ? 8)
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 16 Gru, 2005   

nie.. bez sensu.. wieczny problemz regulacją...
 
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Gru, 2005   

Czy ja wiem... Trzeba znaleźć kogoś kto umi :mrgreen: Ja widziałem golfa 2 16v na gaźnikach webera i jeździło to świetnie.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 16 Gru, 2005   

wiem że sa takie rozwiązania aczkolwiek zastanawiam się nad tym trzema opcjami...

1. 4 przeprustki
2. Skrzynkowy kolektr
3. Kolektor z C2 VTS

A moze ktoś chce mi porzyczyc kolektor z C2 VTS do badania na hamowni??
 
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 16 Gru, 2005   

Slyszale ze kolektor od c2 vts jest dobrym rozwiazanie czytale ostatnio na francuskim forum poszukam jeszcze raz to przesle linka.

[ Dodano: Pią 16 Gru, 2005 ]
a kolektro do c2 vts kosztuje wpizzdu kasy ;]czyb ze kupic z rozwalonego silniki w belgi albo francji???c2 ma 125 konie w serji???chyba???
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 16 Gru, 2005   

najbardziej interesuja mnie jakieś wyniki z hamowni... chce zobaczyć przebieg momentu i mocy...

A czy Twoi znajomi nie mogą czegoś tam nzależc...??
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 16 Gru, 2005   

Łukasz, PO CO CI TO ?? Poważnie sie pytam. Oczekuje poważnej odpowiedzi.
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 16 Gru, 2005   

4 przepustnice ok, ale wszystko zalezy od tego jak latwo to u Ciebie zrobic.
Ja w clio mam elektroniczna przepustnice, wiec zamiana to wymiana edu i innych spraw.
Jesli sa jakies tanie zestawy bolt-on i ecu mozna latwo stroic to czemu nie.
chcesz moc? musisz ja robic na gorze, gdzies trzeba oddac.
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 16 Gru, 2005   

Michał napisał/a:
Łukasz, PO CO CI TO ?? Poważnie sie pytam. Oczekuje poważnej odpowiedzi.


dlatego że jak wiesz grzeje się saxo od 7 lat.. zanim ty miałeś prawko to ja juz w myślach popieprzałem tą furą... Dlatego że zawsze chciałem miec go zajebiście zrobionego.. to nie jest samochód na dalekie wycieczki - sam dobrze o tym wiesz. Więc jak bede chciał sobie gdzies pojechac to wsiąde w samolot/autobus/pociąg albo ty mnie zabierzesz swoim Saxo

A odpowiadając na Twoje pytanie bardzo prosto - PASJA ZIOM
Nie musze byc najszybszy, najładniejszy.. robie to wyłącznie dla siebie, sprawia mi ogromna frajde grzebanie w samochodach.. myślenie o tym co można poprawić i jak to rozwiązać.. lubię o tym rozmawiać i myśleć.

Do tego dąże.. chyba bo niejestem przekonany czy jazda na 4 przepustkach jest do zniesinia na codzień... dlatego poszukuje tutaj jakiejś podpowiedzi...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 16 Gru, 2005   

dzik napisał/a:
4 przepustnice ok, ale wszystko zalezy od tego jak latwo to u Ciebie zrobic.
Ja w clio mam elektroniczna przepustnice, wiec zamiana to wymiana edu i innych spraw.
Jesli sa jakies tanie zestawy bolt-on i ecu mozna latwo stroic to czemu nie.
chcesz moc? musisz ja robic na gorze, gdzies trzeba oddac.


dziku wiadomo.. albo dół albo gora.. :)

Ale poprostu zastanawiam sie co może być lepsze nie widziałem nigdy fury z kolektorem skrzynkowym... stąd moje pytanie
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 16 Gru, 2005   

Na homemadeturbo zalozyli bodajze diy itb od gsx-r.
Wolne obroty "znosne" to 1200+

Ale to w sumie strach stanac na kresce z autem ktore "cos zle chodzi na niskich" :)
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 16 Gru, 2005   

chyba pokombinuje coś z dolotem od C2 VTS.. tylko gdzie taki zdobyć?
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 16 Gru, 2005   

Dobra odpowiedz !! w takim razie pozwalam dalej ci grzebać w samochodzie kochanie !!
MUA
 
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Pią 16 Gru, 2005   

eM napisał/a:

Ale to w sumie strach stanac na kresce z autem ktore "cos zle chodzi na niskich" :)


To jest zajebiste i jak jeszcze do tego wolny wydech to wyjeba totalna. Dzwiek rajdowki na wolnych obrotach to jest to az ciarki chodza po plecach.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 12