Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
OBROTOMIERZ
Autor Wiadomość

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Pią 16 Paź, 2009   OBROTOMIERZ

Cze

mój :) pierwszy temat :)

mam problem z moim fabrycznym obrotomierzem (normalka w 206) i wpadłem na genialny pomysł żeby chociaż kupić jakiegoś auto geja bo to zawsze lepsze niż porostu brak obrotomierza


i teraz najważniejsze pytanie

jak to podłączyć w ew10j4 gdzie nie mam aparatu zapłonowego a wiec tez niema kabelka miedzy cewka a aparatem do którego to podłączało się obrotek ?
_________________
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 16 Paź, 2009   

A skąd fabryczny obrotomierz wie jakie są obroty?
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Pią 16 Paź, 2009   

gdybym wiedział to bym się nie pytał
_________________
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 16 Paź, 2009   

jozekrj napisał/a:
gdybym wiedział to bym się nie pytał

:google:
http://www.206club.net/sh...&t=35856&page=2
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Pią 16 Paź, 2009   

tyle to i ja potrafię

tylko tam nie ma tego o co pytam

nie chce mi się naprawiać seryjnego bo już robiłem to 2 razy i za każdym jest gorzej


chce się tylko dowiedzieć skąd wziąć sygnał dla obrotomierza dodatkowego
_________________
 
 

rsport
[Usunięty]

Wysłany: Nie 18 Paź, 2009   

Ale cewkę zapłonową masz? Kabel sterujący cewki zapłonowej ten, z modułu lub sterownika, ewentualnie alternator od diesla i styk W, czasem dają je tez w benzynach i są niepodpięte.
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 18 Paź, 2009   

Ja bym na Twoim miejscu szukal przyuczyny dlaczego siadl juz poraz kolejny seryjny obrotomierz, cos jest pewnie posrane w elektronice o_O
_________________
 
 
 

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Nie 18 Paź, 2009   

Barejka,

nie trzeba szukać, przyczyna jest dobrze znana posiadacza 206

w silniczku krokowym jest zastosowana przekładnia zębata

jedno koło zębate jest osadzone na plastikowej ośce która jest częścią obudowy

ta oska po prostu pęka



na razie mi jakoś działa bo zastosowałem zamiast tej oski kawałek spinacza który wtopiłem w obudowę

zdaje sobie sprawę ze to długo nie wytrzyma , choć z drugiej strony to życie nauczyło ze druciarskie patenty wytrzymują najdłużej :lol2:
_________________
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 28 Paź, 2009   Re: OBROTOMIERZ

jozekrj napisał/a:

jak to podłączyć w ew10j4 gdzie nie mam aparatu zapłonowego a wiec tez niema kabelka miedzy cewka a aparatem do którego to podłączało się obrotek ?


Kazdy normalny ECU ma wyjscie, wystarczy zlapac pinout ecu i po sprawie.
_________________
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 28 Paź, 2009   

JEST DZIK !! :jupi: :jupi: :jupi: :jupi: :jupi: :jupi:
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 28 Paź, 2009   

a z nim odpowiedzi których nikt nie zrozumie jeśli nie skończył Polibudy i kursów w NASA :D
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 28 Paź, 2009   

:rotfl:

Dzik, tęsknimy, nikt nie broni turbo koni, nikt nie pisze kodem binarnym...
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 28 Paź, 2009   

Dziekuje za mile powitanie, kocham Was :*
Bede czesciej :)
_________________
 
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Śro 28 Paź, 2009   

dzik napisał/a:
Bede czesciej


Trzymamy za słowo :)
_________________
...
 
 
 

PieQt 
Zadzwoń do mnie proszę
znów francuz


auto: RS250
silnik:: 2.0
moc: seriakm
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 31 Lip 2008
Skąd: Wawa

Wysłany: Czw 29 Paź, 2009   

ha a ja wyjątkowo zrozumiałem post Dzika - ale tylko dlatego, że podłączałem kiedyś dodatkowy obrotomierz - inaczej to za chiny bym nie skumał :rotfl:
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 1.89 sekundy. Zapytań do SQL: 13