Jak nie stać kogoś na benzynę niech kupi diesla, który może być mocniejszy i szybszy od vts-a a dalej palił 5 czy 6 litrów ropy a nie 10 PB przy emeryckiej jeździe. Imo.
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Nie 23 Kwi, 2006
Cytat:
Gaz to zło n
Jak nie stać kogoś na benzynę niech kupi diesla, który może być mocniejszy i szybszy od vts-a a dalej palił 5 czy 6 litrów ropy a nie 10 PB przy emeryckiej jeździe. Imo.
nieprawda.
Ja też myślałem nad przerobieniem na gaz, ale po przeliczeniu stwierdziłem ze zwróci mi sie to za jakies 2-3 lata
Mechanix ( pug 106 s16 ) ma gazownie sekwencyjną . Nie narzeka.
Niestety, gaz drożeje , wez to pod uwage.
Jak nie stać kogoś na benzynę niech kupi diesla, który może być mocniejszy i szybszy od vts-a a dalej palił 5 czy 6 litrów ropy a nie 10 PB przy emeryckiej jeździe. Imo.
nieprawda
bo? Myślisz że przy naszych sposobach jazdy gaz w jakikolwiek sposób się sprawdza, albo wytrzyma?
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 24 Kwi, 2006
gaz powoduje szybsze zużywanie sie silnika, świec , wszystkich filtrów - co wpływa na kosztyu eksploatacji poprzez częstsze przeglądy. A co do instalacji Mechanixa to pamietam z nim wyscig i nie szedł tak równo jak saxo bez gazu...
Poza tym ja rozumiem że ktoś chce samochód sportowy mieć ale jeżeli chce się do niego zakładać instalację LPG to rozumiem dla obcięci akosztów a posiadanie saxo jest samo w sobie kosztowne.. tak jak Clio 2.0 czy CTR'a lub Integry. Te auta nie sa popularne i dobre częsci i płyny do nich sporo kosztują - i aby dobrze jeżdziły i się nie psuły trzeba o nie poprostu dbać a LPG nie dba o silnik
_________________ when the flag drops the bullshit stops
z tego co widzialem to instalacje gazowe najbardziej nielubia sie z wysokoobrotowymi motorami. Na wysokich obrotach proste instalki na bank nie wyrobia a sekwencje tez nie koniecznie. Dlatego na na pewno gaz sie kloci z silnikami o aspiracjach
widzialem np. hamowanie prelude na gazie: na benie 105 km (powinno byc chyba 130) na gazie 90. Do polowy obrotow na gazie bylo podobnie jak na benie, powyzej 5000obr to juz dramat.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 24 Kwi, 2006
Nie nie dzieki Pytanie padło tylko dlatego że zaciekawiła mnie ta kwestia po zobaczeniu ogłoszenia, ale w zadnym wypadku nie przymierzam się do tamtego saxo bo to nie mój rejon cenowy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach