Wysłany: Czw 07 Sty, 2010 BMW E30 325e 140KM 228 Nm 1987 rok
Sprzedam moje w sumie mało niespotykane auto (ze względu na "motór").
Tzw. Supereta, m20b27, sedan – stare, dobre m20 w kolorze bronzitbeige-metallic, rocznik 1987.
Auto kupione przeze mnie w lipcu tego roku, używane bardzo sporadycznie i okazjonalnie zazwyczaj w weekendy – przez ten czas przejechałem około 2000km. Samochód bardzo dobrze się prowadzi, jest zwarty, sztywny, ale nie przesadnie twardy. Rozpórki z przodu i z tyłu poprawiają znacząco sztywność nadwozia.
Samochód około 2000 km temu miał zmienioną skrzynię z automatycznej (była seryjnie) na manualną – na moją prośbę – wolę machać lewarkiem. Wymienione na oryginalne części z tzw. „luźnego drążka” (faktura BMW Bawaria Motors).
Jasne, ładne, zadbane i dopiero co wyprane profesjonalnie wnętrze w kolorze perlbeige, fotele bez żadnych przetarć (dwa małe pęknięcia na szwach tylnej kanapy)/
Wyposażenie :
- ABS (działa bez zarzutu)
- Wspomaganie kierownicy
- elektryczne szyby z przodu + instalacja do tyłu
- elektryczne lusterka
- komputer w podsufitce
- sprężyny Mtech (delikatnie niższe)
- nowe 4 sportowe amortyzatory MTS – mają także około 2000km (są dokumenty)
- rozpórka przód
- rozpórka tył
- kierownica Mtech I
- centralny zamek z domykaniem szyb (dokładany przez poprzedniego właściciela)
- bardzo lekkie alufelgi 15tki o ciekawym wzorze (replika Alpina)
- szpera 25% - sprawna, zalana nowym olejem Castrol, przełożenie 3.25
- zrobiony kompletny rozrząd (około 2.000 km temu),
- wymieniony olej w silniku (aktualnie Elf Competition 10W40), wymienione filtry (jakieś 2000km temu)
- nowe, kompletne sprzęgło Sachs (500km)
- wymieniony wysprzęglik
- opony zimowe 195/60/15
- nowy końcowy tłumik
- nowa guma do przepływki (faktura BMW Bawaria Motors)
Samochód jest seryjny, bez żadnych „a la tunigowych” przeróbek, aczkolwiek moc zaskakuje bardzo pozytywnie. Auto przeszło badanie na hamowni – zamiast seryjnych 129KM ma 140KM i 228Nm. Bardzo żwawy i elastyczny samochód (patrz wykres). Spalanie średnio 9 litrów Pb95 na 100km. Auto jest dynamiczne i ekonomiczne. Jak to się mówi potocznie – „jedzie od samego dołu”. Silnik ma po 12 na każdym cylindrze! (mierzone miesiąc temu).
Auto czyste, bardzo zadbane i szanowane. Auto do obejrzenia w Warszawie. Odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielę telefonicznie.
Telefon kontaktowy 516 444 894.
_________________ Filozof, Biegacz, Fotograf, Egoista, Cham, Prostak i Humanista
fajnie, w sumie spoko opcja, myślałem o czymś takim
4 furtki w sumie jeszcze lepiej
u kogo serwisowałeś/naprawiałeś auto?
masz tam jakieś opony zimowe?
Chrzanek, tak to ten słynny silnik. Średnio przy spokojnej jeździe pali średnio 9 litrów, jak ostatnio przepalam go co kilka dni na kilkanaście km - troche więcej, na trasie potraf spalić 7 litrów. Przy 130km/h są 3 tys obr/min. Ja używam do jazdy zazwyczaj przedziału 1500-2500 obrotów. Kolega w automacie nie przekraczał zazwyczaj przy dojazdach do pracy 2000 obr.
auto ma max moc 140,6 KM przy 4873 obr, 228 Nm przy 3287 obr., 200 Nm jest już przy około 1700 obr/min
Pitt - auto było przerabiane z automata na manuala przez kolegę od którego kupiłem ten samochód. On tez wymienił rozrząd i porobił drobne pierdółki :oleje, olej w szperze itp... (szpera to jedna z najlepszych rzeczy jaką można mieć jako wyposażenie dodatkowe w E30). Sprzęgło było robione u mojego mechanika, który serwisuje mi także Hondę, sprzęgło nowe, oryginalne z Intercarsu.
Na aucie są teraz założone używane wcześniej w accordzie opony zimowe - Goodyear - 195/60/15.
OC do lipca Link 4, przegląd do lutego.
_________________ Filozof, Biegacz, Fotograf, Egoista, Cham, Prostak i Humanista
a masz inne fotki jeszcze?
jakieś info więcej by się przydało, gdzie bita, jak blacha czy coś rdzewieje, jaki przebieg
co do zrobienia w najbliższym czasie itd.
lakierowana maska (rysy), prawy błotnik (rysy i wgniotki), dół przednich drzwi (także rysy). Wszystko to ze wzgledu na małe uszkodzenia mechaniczne, nie wypadki ( mam zdjęcia sprzed lakieru i podczas prac). Auto nie miało bum, jest całe i sztywne bez dwóch zdań. Podłużnice, półka na aku z przodu, podłoga w bagazniku - wszystko całe.
Przebieg z wczoraj 242424 km.
Plamkę rdzy znajdziesz przy listwie ochronnej na dole przy drzwiach kierowcy (zapewne obicie jakimś przedmiotem kiedyś) oraz przy zawiasie wewnątrz tylnych drzwi (zapewne taki sam powód).
Minusy - maska po lakierowaniu nie jest super ułożona, jest różnica w szparze między prawą, a lewą stroną - ale to kwestia zabawy i regulacji - da się - a ja jakoś sie do tego nie zebrałem.
Co do zrobienia - nie wiem - bo nic temu autu nie dolega, także nie ma co robić dziś dzień. Przejechałem 2000 km od kupna (11 lipiec) i co tu robic?
_________________ Filozof, Biegacz, Fotograf, Egoista, Cham, Prostak i Humanista
a podłoga i dach ? dach nie cieknie ? tylko czy faktycznie nie przecieka... bo są tacy to nie żart co mówią, że nie przecieka a w rzeczywistości przecieka... i weź tu takiemu przetłumasz...
no i czy podłoga zdrowa ? idzie z dołu ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach