Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[Przepisy techniczne, załącznik J, homologacje ]
Autor Wiadomość

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Śro 25 Lis, 2009   

Sprawa wyjasniona. Pomiary dokonane. Pomuki rozdane
106 s16 na seryjnych felgach tj 6`szerokosci z ET 16 bez wzgledu na szerokosc opony (o czym pisał Chrzanek ) ma szerokosc przednich koł 1406 - 1409mm. (roznice kilku mm. mogą wystąpic przy roznej zbieznosci koł, gdy mierzymy z przodu) Przypomne, ze homologacja podaje max 1407.
A wiec dochodzimy do sytuacji o ktorej wspominal 106, ze jest to tak obliczone, zeby nic nie kombinowac i uzywac felg z fabrycznym ET lub większym!
Sprawa dystansow dla mnie rozwiazała sie sama.
Dziekuję na uwagę
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 26 Lis, 2009   

mam wyscigowe pytanie... czy jak zaloze szyby z poliweglanu to tez trzeba
oklejac je dodatkowo atestowana folia?
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Czw 26 Lis, 2009   

106 napisał/a:
mam wyscigowe pytanie... czy jak zaloze szyby z poliweglanu to tez trzeba
oklejac je dodatkowo atestowana folia?


Nie
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 26 Lis, 2009   

106 napisał/a:
mam wyscigowe pytanie... czy jak zaloze szyby z poliweglanu to tez trzeba
oklejac je dodatkowo atestowana folia?


a w N czy w A grupie chcesz założyć szyby z poliwęglanu?

tzn folii i tak nie musisz już użyć... pytam czysto teoretycznie bo w Nce chyba nie ma takiej możliwości...
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 26 Lis, 2009   

w E
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pią 27 Lis, 2009   

Panowie jedna baaaaaardzo ważna kwestia... Czy mogę mieć ECU mastera w samochodzie do PZM? Z dobrego źródła wiem że poza komputerem nie mogę mieć nic innego prawda to? Czy mam już nie pić z tego źródła?
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 27 Lis, 2009   

Z tego co wiem w Nce po włożeniu seryjnego kompa a wyjęciu innego auto musi odpalić. z Ecumasterem będzie dziwna sprawa bo pewnie po wyjęciu jego fura już nie odpali tak jak np u 106tego. Natomiast jeździły 106 z SMT-6 w PZM i przechodziły BK i to w Nce.
_________________
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pią 27 Lis, 2009   

Moje saxo niewiele będzie miało z N gr. Ciekawe jak jest w A gr. Chyba wybiorę się w niedziele na sprint i pogadam z tym typem co na BK zawsze jest
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 27 Lis, 2009   

w Agr możesz mieć dowolny sterownik silnika, ale niech Chrzanek potwierdzi.
_________________
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Sob 28 Lis, 2009   

Grzesiu jaki przystojniak ;) Tak sterownik silnika może być dowolny ale musi on być w miejscu seryjnego... Podobno nie można mieć żadnego dodatkowego urządzenia poza sterownikiem.
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Sob 28 Lis, 2009   

Hmmm.

W A grupie sterownik dowolny.

W N grupie kiedyś było tak że sterownik mógł być dowolny ale musiał być w... obudowie seryjnego ECU. Sprawa była prosta jak samochód seryjnie miał OBD1, ale w przypadku OBD2 trudno było cokolwiek wsadzić do małej puszki.

Obecnie sterownik jest dowolny ale MUSI być współwymienny z seryjnym. Tzn w każdej chwili zawodów musi być możliwość zastąpienia go seryjnym i samochód musi pracować.
Czyli na pewno MUSI pracować z seryjną kością w instalacji elektrycznej samochodu (wiązka nie może być modyfikowana)

ŁukaszS3 napisał/a:
Tak sterownik silnika może być dowolny ale musi on być w miejscu seryjnego... Podobno nie można mieć żadnego dodatkowego urządzenia poza sterownikiem.


No widze że Łukasz S3 sam szuka odpowiedzi w załączniku J - I BARDZO DOBRZE, bo to proste jest.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Gru, 2009   

Panowie, mam pytanie o cos co zwie się V.O. - Wariant opcji.

Jesli auto ma w homologacji 2 załączniki V.O., w tym:

1. załącznik: modyfikacja hamulców, hamulca ręcznego i zbiornika paliwa

2. załącznik: modyfikacja zbiornika paliwa (inna niż w 1. zał.)

to ww. modyfikacje można stosować łącznie ( wszystkie) , czy tylko grupami (tylko te z 1 załącznika wszystkie lub tylko te z 2 załącznika) czy wybiórczo co mi się podoba z wszystkich modyfikacji?
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 17 Gru, 2009   

jesli na pewno sa pogrupowane - to osobno te z 1 a osobno te z 2 i nie mozna ich mieszac.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Gru, 2009   

a można np. 2 modyfikacje z 1. grupy a trzecią pominąć?
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Gru, 2009   

a, czy przypadkiem nie jest tak że modyfikacje z VO można stosować wybiórczo a VK tylko w zestawach?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 9